Ja ik probeer wel eens de hele week alleen maar pizza te eten (wel die uit de supermarkt trouwens) maar dat is óók saai
Ik weet niet ik mis een eet-gen denk ik
Ja ik probeer wel eens de hele week alleen maar pizza te eten (wel die uit de supermarkt trouwens) maar dat is óók saai
Ik weet niet ik mis een eet-gen denk ik
Maar hoe denk je over snacks? Of boeit eten je helemaal niet?
Warme snacks vind ik ook niks aan maar ik kan gerust een hele zak chips op in 1x
Of een bak olijven, gevulde eieren, dat soort spul
Maar echt een maaltijd met veel van hetzelfde op het bord, nee dat is aan mij niet besteed
heb je wel honger soms?
Ja hoor dat functioneert allemaal prima, ik vind er alleen niks aan
Ik hou ook niet van warm eten maar dat eet ik dus ook gewoon weinig. 3x per week. En de andere dagen gewoon wat ik wel lekker vind
Ik dacht vroeger ook dat ik niet van eten hield en at alleen maar om de honger kwijt te raken. Maar mijn moeder kookte zoutloos avg met groente uit een potje en als enige “smaakmaker” nootmuskaat. Dus ja…smaak ontwikkelen moest ik buiten de deur.
Haha dit was mijn moeder ook, kruiden en knoflook bestaan niet.
wat eet je dan op andere dagen? gewoon brood of salade oid ipv warm eten?
Gister olijven, salami, kaas en hamkroketjes, vandaag kipballetjes met stokbrood. Maandag hellofresh iets en dinsdag lasagna
Gister olijven, salami, kaas en hamkroketjes, vandaag kipballetjes met stokbrood. Maandag hellofresh iets (oja pasta met garnalen) en dinsdag lasagna. En voor morgen hebben we broodje vegan kebab
Ik had een keer een collega en hij was helemaal trots op zijn maaltijdvervangende shake . En dan niet van die shakes om van af te vallen maar zo’n shake die dan precies alles qua voedingstoffen bevat. Volgens mij heette het Huel ofzo.
Dat leek me zo deprimerend, dat je echt puur eet om in leven te blijven. Zonder structuur, verschillende smaken, alleen maar koud.
Pfff wat is Ziggo/Vodafone de laatste tijd irritant geworden. Ze bellen al weken met verschillende nummers over een of andere kabel die ze willen aanleggen. Ik verwacht een telefoontje en nam zonder te kijken net op.
Jaaaa hallo ik wil even de afspraak voor de monteur bevestigen. Eehm wie ben je en welke monteur? Ja voor de Ziggo want je hebt langzaam internet. Nee dat heb ik niet en ik ben geen klant van jullie. Heel lul verhaal. Ik zo nee dank je. Ja de monteur komt sowieso langs. Ok dan wens ik hem veel succes
Echt super irritant.
Girl dinner
Ohja ui en knoflook “lust” ze niet! Ze heeft eens de sajoerboontjes van mijn schoonmoeder gegeten, vond ze heerlijk dus ze vroeg het recept. Mijn schoonmoeder lachen “daar zit een lading ui en knoflook in!”
Hoe fucking flauw is je eten dan🥲
Heel, heel flauw. Letterlijk een gekookte aardappel met nootmuskaat erop, boontjes uit pot met nootmuskaat erop (lekker snotterig) en een gortdroge lap vlees. Ik vertik het ook om ooit nog gekookte aardappel te eten. Lukt me toch al minstens 15 jaar.