Mijn dochter heeft er ooit een gegeten en de gedachte daaraan geeft me elke keer weer kippenvel. Echt een trauma
Oh bah wat goor! Gelukkig is het goed afgelopen dan.
Maar hoe heb je hier last van? Ze zitten toch gewoon daar, niet op je stoel ofzo.
@Spencer wayo je kan doodgaan als je dat doet hĆØ, echt mazzel gehad.
Ja hij is er gelukkig ook weer uitgekomen. Zo vreselijk goor
Oh over ziek / werk doet me denken aan mijn huidige baan, Je wordt daar beloond met een extra vrije dag als je je een jaar niet ziek meld. Hartstikke fijn voor hun natuurlijk!
Maar mijn ergernis daaraan is dan dat ik me dubbel genaaid voel En ik heb een slechtere weerstand waar ik zelf ook zeker niet blij mee ben en ik krijg geen extra vrije dag. Terwijl mijn collegaās die gezegend zijn met een betere weerstand ook nog eens van een extra dag mogen genieten.
Nou ze zitten ook in mijn tuin en vreten alle nieuwe planten weg. Heb je net een nier moeten pinnen bij de intratuin en daarna is binnen een week alles kaalgevroten.
In mijn moestuin is niks opgekomen en ze vreten de aardbeien op. En als ik naar de schuur loop plet ik er minstens twee waarvan het plakkerige sap dan aan mān sneakers zit. Nou daarom dus. Had ik al gezegd dat ik ze haat?
Ik ben er vandaag over 1 uitgegleden.
Liepen net onder een wit viaduct door en daar zaten ook echt zoveel naaktslakken op de wanden zo goor
Wacht even, hoezo kan je doodgaan als je een naaktslak eet?!
En waar is dat evolutionair in godsnaam voor nodig want ze zijn toch totaal niet appetijtelijk
Parasieten volgens mij. Gebakken kan wel, mocht je dat willen
Echt insane
@Lemongrab Wat afschuwelijk. En @Spencer ik heb geen enkele ambitie in die richting! Gatverdamme haha
Wat verschrikkelijk!
Ook superlullig voor collegaās met een chronische ziekte of iets dergelijks. Alsof gezondheid volledig te beĆÆnvloeden is. Zo van: goed gedaan, hier heb je een extra vrije dag
Ik zou er elke ziekteperiode een dagje extra thuisblijven aan plakken, pff wat een stomme regeling.
Zitten er dan niet af en toe mensen op je werk die eigenlijk ziek zijn? Of zie je dat nooit?
Ik vind dit ook verschrikkelijk zulke regelingen. Ik zou er mezelf indd dan ook een vrije dag cadeau doen
Zelfde idee als zoān wachtdag. Niemand meld zich dan toch 1 dag ziek? Dan neem ik er minstens 2ā¦
Disclaimer; Uiteindelijk wil je ook gewoon weer aan de slag natuurlijk, want indd die schuldgevoelens rondom ziekmelden zorgen hier ook wel voor, maar deze regelingen helpen daar niet bij.
Die wachtdagen vind ik ook zo stom. Ik voel me al vreselijk omdat ik ziek in bed lig, ik krijg minder loon en als bonus moet ik de dagen erna harder werken om mijn werk überhaupt af te krijgen.
Totaal niet logisch
Ik moet zeggen, ik let er niet heel erg op. We zijn best een chaotisch / groot bedrijf .
Maar degene die heel dichtbij me staan in het bedrijf hebben sowieso wel eens, terwijl ze zich ellendig voelen, gewoon doorgewerkt en/of mensen aangestoken. Of dat dan echt om die extra vrije dag gaat durf ik niet te zeggen, toevallig was die dag vandaag uitgekeerd en dat moet dan natuurlijk wƩl even vol trots verteld worden dat ze het behaald hebben.
Terwijl ik er maar omheen grapte van nja al die dagen die ik met kinkhoest thuis heb gezeten waren ook fun!!
Op mijn werk hebben ze bedacht dat we als team 25 euro pp extra budget voor een personeelsuitje krijgen als het ziekte percentage onder een bepaald getal komt. Beter gezegd, als je je ziek meldt naai je ook je collegaās. Echt top