Dat het aanbod qua mobiele telefoons zo groot is waardoor ik door de bomen t bos niet meer zie.
Thanks, je hebt ook gelijk. Ik kan echt buitenproportioneel boos zijn als er zoiets fout gaat door mijn eigen impulsiviteit / onvoorzichtigheid. Het zijn best wel prominente (en tot vandaag mooie) deuren in ons huis en het is echt lelijk geworden. De onderste rand kan wel gefixt worden met schuren en lakken, maar de randen rond het glas zijn echt helemaal dik opgezet en krom gaan staan en dat is niet zo makkelijk te fixen.
Maargoed. Let it gooooo, let it gooooo. Het zijn maar deuren.
Misschien trekt het vocht er ook nog wel uit en valt het straks (bijna) niet meer op. Daar hoop ik op voor je.
Ik was een drankje bij mij thuis doen met een vriend. We hadden trek en de drank was op. Dus ik dacht prima ik bestel wat snacks en bier bij flink. Komt er al 7 euro toeslag bij =’) Maar ik dacht vooruit, bestel het wel gewoon. Is het allemaal binnen, gaat die vriend naar huis. Nu heb ik een heel bittergarnituur opgewarmd waarvan maar de helft op is en een six pack bier dat niet is aangebroken. 27 euro lichter voor iets dat niet nodig was
Nou hij niet
Dat je bij de online bieb je spullen niet kunt inleveren als je ze uit hebt
De enige optie is iPhone hoor
Ik ga nog liever dood
Nee ben voor samsung gegaam
Lekker gewekt door het brandalarm zo’n 2 uur geleden en de verhuurder boeit het weer geen hol, dus dit gaat de rest van de dag nog door
Ja joh, gewoon lekker doen. Zijn jullie al bijgekomen van het feit dat jullie de apps op je scherm kunnen verplaatsen?
Moet je niet gewoon even de batterijen vervangen of hem stofvrij maken? Dan is het meestal opgelost
Dat ik zo’n hypochonder ben maar niet alleen voor mezelf maar ook mensen van wie ik hou, m’n vriend is nou al ruim 2 weken ziek met telkens terugkerende koorts, hoofd- en maagpijn. Ik maak me zo’n zorgen omdat het al zo lang duurt morgen weer naar de dokter en ben echt bang dat er ineens iets ergs uit komt ofzo
Ieuw ja, of dat je ineens een geplette slimy slak in je gang vindt die blijkbaar aan 1 vd wielen van de kinderwagen vastgeplakt zat
Twee mensen die samen op vakantie zijn, elkaar in elke story levensgroot taggen en dan ook nog elke story van elkaar reposten. En dat je allebei die mensen volgt. Vind dat ZO vermoeiend. Echt, na drie stories snappen we allemaal dat je met elkaar op vakantie bent.
Even story-muteje tot na de vakantie
Mn oor jeukt heel erg en ik denk door hooikoorts maar wil t echt uitkrabben
Snap dat dat inderdaad vervelend is als je ze allebei volgt, maar die mensen hebben natuurlijk meer volgers dan alleen jou. Ik ga bijvoorbeeld vaker met een vriendin op vakantie, en ja, de vrienden uit onze vriendengroep zien dan alles dubbel, maar bijvoorbeeld mijn familie en vrienden uit Nederland niet. Vind ik ook wel leuk als die gewoon alles meekrijgen wat ik graag wil delen, is dan maar even pech voor de mensen die ons allebei volgen
Ik ben ziek geworden op vakantie
Nee gaat niet om de rookmelder maar echt zo’n loeihard brandalarm dat achter 3 sloten in de garage zit en een paar straten verder nog duidelijk te horen is🥲
Ik had een vriendin die altijd geïrriteerd reageerde als ik foto’s in m’n stories plaatste “ja nu kan ik ze niet meer delen!” Natuurlijk wel, we hebben niet precies dezelfde volgers?