Waar erger je je aan? #18

Ik heb dit ook wanneer ik stukken moet rijden die ik niet ken, maar als ik bekende wegen moet rijden vind ik het echt heerlijk om alleen in mijn auto mee te blèren met mijn muziek. En dan zeker nummers van rage against the machine ofzo haha. Werkt echt therapeutisch voor mij

Ik herken dit heel erg :smiling_face_with_tear: ik heb alleen echt 2 jaar niet gereden omdat ik het zo kut vond en daardoor mega rijangst ontwikkeld. Toen moest ik ergens voor rijden en ben ik binnen een maand mega veel gaan oefenen en nu vind ik het acceptabel, en zelfs misschien leuk als ik niet te vaak denk aan het feit dat ik eigenlijk in een aluminium blikje met een motor die eigenlijk elk moment in de fik kan vliegen rijdt.
Waarschijnlijk hoor je dit al mega vaak maar het helpt wel om in het begin toch veel te rijden ookal vind je het niet leuk :smiling_face_with_tear:

4 likes

Mijn man is daardoor kei vaak ziek. Hij kan helemaal geen weerstand opbouwen omdat er weer es een met de griep/diarree/corona komt werken (en ons kind gaat naar het kdv, dus ook daar komen lekker veel ziektes vandaan).
Heel frustrerend.

2 likes

Aan mezelf en dat ik doordat ik een laptop van werk heb die beter werkt dat mijn persoonlijke laptop, ik de laatste dus amper nog gebruik. En als ik hem dan toch weer eens aanzet, het 100 jaar duurt voor ik goed en wel kan beginnen met wat ik wil doen.

En ik open dus ook nooit mijn mail op mn laptop, altijd in de webversie of via telefoon. En mijn spamfilter werkt niet zo goed op telefoon, dus nu kan ik ook weer achterlijk veel mails ploegen…

1 like

Je ontwikkelt juist weerstand door blootstelling.

26 likes

Ik heb geen idee wat ik moet eten vandaag (al de hele week niet, dus leef al een ruime week op uit eten of soep met brood)…

4 likes

Aan mezelf. Heb me laten influencen om the pink stuff te kopen en heel impulsief zonder de achterkant te lezen twee houten deuren met glazen ruitjes erin ermee schoongemaakt. Mag het niet op gelakt hout gebruikt worden. :woman_facepalming:t2: Nu zitten er allemaal lelijke bobbels in het hout en ik ben zo boos op mezelf en ik schaam me dood. I hate it, het is zo lelijk en ik heb geen idee hoe het te fixen. Wordt waarschijnlijk een duur grapje. A.k.a. de komende tijd mezelf aanleren het te negeren en voorlopig met lelijke deuren leven.

Edit: hahaha mijn man lekker nuchter: ah joh het is maar een deur. Boeiend.

2 likes

Dat het aanbod qua mobiele telefoons zo groot is waardoor ik door de bomen t bos niet meer zie.

1 like

Thanks, je hebt ook gelijk. Ik kan echt buitenproportioneel boos zijn als er zoiets fout gaat door mijn eigen impulsiviteit / onvoorzichtigheid. Het zijn best wel prominente (en tot vandaag mooie) deuren in ons huis en het is echt lelijk geworden. De onderste rand kan wel gefixt worden met schuren en lakken, maar de randen rond het glas zijn echt helemaal dik opgezet en krom gaan staan en dat is niet zo makkelijk te fixen. :slightly_frowning_face:

Maargoed. Let it gooooo, let it gooooo. Het zijn maar deuren.

7 likes

Misschien trekt het vocht er ook nog wel uit en valt het straks (bijna) niet meer op. Daar hoop ik op voor je.

4 likes

Ik hoop met je mee, dat zou fantastisch zijn. Zo ziet het er nu uit.

Ik was een drankje bij mij thuis doen met een vriend. We hadden trek en de drank was op. Dus ik dacht prima ik bestel wat snacks en bier bij flink. Komt er al 7 euro toeslag bij =’) Maar ik dacht vooruit, bestel het wel gewoon. Is het allemaal binnen, gaat die vriend naar huis. Nu heb ik een heel bittergarnituur opgewarmd waarvan maar de helft op is en een six pack bier dat niet is aangebroken. 27 euro lichter voor iets dat niet nodig was :sob:

3 likes

Nou hij niet :sweat_smile:

1 like

Dat je bij de online bieb je spullen niet kunt inleveren als je ze uit hebt

10 likes

De enige optie is iPhone hoor :relieved:

4 likes

Ik ga nog liever dood

Nee ben voor samsung gegaam

4 likes

Lekker gewekt door het brandalarm zo’n 2 uur geleden en de verhuurder boeit het weer geen hol, dus dit gaat de rest van de dag nog door :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja joh, gewoon lekker doen. Zijn jullie al bijgekomen van het feit dat jullie de apps op je scherm kunnen verplaatsen?

Moet je niet gewoon even de batterijen vervangen of hem stofvrij maken? Dan is het meestal opgelost

4 likes

Dat ik zo’n hypochonder ben maar niet alleen voor mezelf maar ook mensen van wie ik hou, m’n vriend is nou al ruim 2 weken ziek met telkens terugkerende koorts, hoofd- en maagpijn. Ik maak me zo’n zorgen omdat het al zo lang duurt :frowning: morgen weer naar de dokter en ben echt bang dat er ineens iets ergs uit komt ofzo :frowning:

1 like