Ieuw ja, of dat je ineens een geplette slimy slak in je gang vindt die blijkbaar aan 1 vd wielen van de kinderwagen vastgeplakt zat
Twee mensen die samen op vakantie zijn, elkaar in elke story levensgroot taggen en dan ook nog elke story van elkaar reposten. En dat je allebei die mensen volgt. Vind dat ZO vermoeiend. Echt, na drie stories snappen we allemaal dat je met elkaar op vakantie bent.
Even story-muteje tot na de vakantie
Mn oor jeukt heel erg en ik denk door hooikoorts maar wil t echt uitkrabben
Snap dat dat inderdaad vervelend is als je ze allebei volgt, maar die mensen hebben natuurlijk meer volgers dan alleen jou. Ik ga bijvoorbeeld vaker met een vriendin op vakantie, en ja, de vrienden uit onze vriendengroep zien dan alles dubbel, maar bijvoorbeeld mijn familie en vrienden uit Nederland niet. Vind ik ook wel leuk als die gewoon alles meekrijgen wat ik graag wil delen, is dan maar even pech voor de mensen die ons allebei volgen
Ik ben ziek geworden op vakantie
Nee gaat niet om de rookmelder maar echt zo’n loeihard brandalarm dat achter 3 sloten in de garage zit en een paar straten verder nog duidelijk te horen is🥲
Ik had een vriendin die altijd geïrriteerd reageerde als ik foto’s in m’n stories plaatste “ja nu kan ik ze niet meer delen!” Natuurlijk wel, we hebben niet precies dezelfde volgers?
Ik krijg normaal een notificatie van Albert Heijn dat ie zegt ‘niks vergeten? Je kunt nog tot 12 uur je mandje aanpassen’ en dat was nu niet, waardoor er straks allemaal random spullen worden geleverd. Wel bruikbaar en niet idioot veel wijn bijvoorbeeld, maar alsnog niet echt complete boodschappen. Had juist extra betaald voor vanavond leveren, maar moet zo nog even naar de supermarkt voor wat basisdingen
Wielrennen op tv. God wat is dat SAAI en waarom willen mannen dat altijd zien
Ik snap hier ook helemaal niks van
ik vind het heerlijk therapeutisch, lekkere slow tv
Ik heb al de hele dag last van migraine
Weer heerlijk geslapen net
Mijn vriend valt altijd standaard in slaap bij het kijken van wielrennen maar durft toch te beweren dat het spannend is, maar ik vind het ook zo saai
Ik snap wel dat het zuur voelt hoor. Het is ook zeker vervelend. Ik heb ook altijd van die onhandige foutjes. Zo heb ik mijn auto eens vet enthousiast met een schuurspons geschrobd en ik heb me daar ook wel even voor geschaamd en gehuild om de schade. Maar een positief ding eraan, je hebt er nu van geleerd!
Een vriend is hier een avondje blijven slapen en zegt vervolgens doodleuk dat hij waarschijnlijk het norovirus heeft, maar al bijna geen last meer heeft.
Heb allemaal plannen voor komende week, waarom zegt hij het niet van te voren. Dan had ik de deur nooit open gedaan.
Heb ook gelijk het gevoel dat ik ook buikkrampen en misselijkheid heb, super hypochonder
Zo is AH hier ook wel eens voor enkel 3 bakken bier gekomen. Die zet ik altijd snel in mijn mandje, om een gunstig bezorgmoment te kiezen en snel aan het bedrag te komen, om op een later moment de echte boodschappen te bestellen (maar dat was ik dus vergeten).
Je kunt in de app ook favorieten lijstjes maken. Ik heb een lijstje gemaakt met standaard boodschappen die we altijd nodig hebben of later kunnen gebruiken. Die producten kun je dan in een keer aan je boodschappenlijstje toevoegen. Kost een keer extra tijd om te maken, maar dan loop je niet meer het risico om alleen maar kratten bier te ontvangen.
Ik heb vandaag weer een half uur in een Albert Heijn in de rij gestaan voor de statiegeldmachine. Iedereen tegenwoordig grote zakken mee. Stond continu in het gangpad. Last van mn rug. Kneiterheet binnen. Geen water mee.
Haha dit klinkt dramatisch. Maar ik hoop dat die voorzieningen in de toekomst beter geregeld zijn! Of dat er buiten eentje komt ofzo.
Ik weet niet of je ooit boodschappen laat bezorgen via de AH, maar zij nemen ook lege flesjes/blikjes mee. Kan je dit van harte aanbevelen.