Waar erger je je aan? #18

Leuk voor je :upside_down_face: Sommige (veel) mensen kunnen het geld goed gebruiken.

47 likes

Was het geen optie om het dan een andere keer in te leveren? Een half uur staan lijden in het gangpad is ook weer zo wat

Oeh misschien stond je achter mij te wachten vandaag haha. Ik had vanochtend 2 volle tassen en toen ging ook nog eens de bodem eruit van de ene tas en lagen al die blikjes verspreid over de grond. Lekker ongemakkelijk haha.

6 likes

Picnic ook!

EWL die slakken, ik geef altijd 's ochtendsvroeg rond 7 uur de planten water. En ik greep precies met mn hand in zo’n glibberige mega slak. Heb ook hardop EWL EWL EWL geroepen en moet er nu nog steeds aan denken. Maarja om ze nu doormidden te snijden met een mes gaat me wat te ver.

3 likes

Maar mag je dan ook gewoon 200 blikjes mee geven of zit er een Max op? Anders vind ik het wel interessant om eens in de zoveel tijd iets te laten bezorgen.

Dat wist ik niet! Thanks!

2 likes

In principe zegt AH (weet niet hoe het bij andere zit) max. 50 blikjes.
Maar wij zetten ze altijd netjes in die klapkratten waar je je boodschappen in krijgt en als je die helemaal vol zet (zodat het in de bus ook niet om gaat vallen etc.) passen er ongeveer 60/65 blikjes in (je kan het krat dan nog stapelen ook).
Dat nemen ze altijd zonder problemen mee.
Maar 200 gaan ze niet doen vermoed ik.

1 like

Als je vaker bestelt kun je ook 50 per keer mee terug geven, even er van uitgegaan dat je die niet in die hoeveelheden ook weer gebruikt per week, dan ben je er uiteindelijk ook doorheen.

7 likes

En dan vast ook verwachten dat de mensen die daar staan (áls ze er al staan omdat ze het geld nodig hebben) dankbaar zijn voor je afval zeker. Mooi voorbeeld hoe groene maatregelen tot nieuwe ongelijkheid kan leiden als je niet goed oplet.

25 likes

Hahaha dit heb ik ook een keer gehad. Ik heb een bezorgeloos abonnement en ik was echt succesful adulting dat ik al 3 weken van te voren met 3 trays bier van 24 blikken een moment voor Kerst had gereserveerd. Alleen dit is was op een dag dat ik het normaal nooit laat bezorgen en het zat dus niet in mijn systeem. Dus… bestelling helemaal vergeten. Mijn vriend was thuis en ik was helpen bij het Kerstdiner op school en toen kwamen ze 3 trays bier bezorgen. Hij probeerde mij te bellen of het klopte maar hoorde de telefoon niet. Hij heeft het aangenomen en daarna unsuccesful adulting alsnog net voor Kerst naar de winkel en alles kopen :rofl:

15 likes

Ik ben naar werk gegaan want ik dacht gezellig, is er letterlijk niemand?

Meestal zijn er maar een aantal mensen op de maandag dus had niet verwacht dat er veel mensen zouden zijn, maar niemand???

2 likes

Ja, zo denigrerend ook veel ‘plezier ermee’

14 likes

Tip voor de volgende keer qua ruimte: kies voor een fles champagne :joy:
Hebben we hier toch 3 mooie feestjes mee gevierd.

2 likes

Ok dit is echt een stomme ergernis, maar heb de merkversie van mn medicatie gekregen dit keer en die heeft dus een extra kinderproofverpakking en please geef me de generieke versie terug :sob:

Je moet eerst bij het lipje dat ding openscheuren en dan pas kan je je pil eruit drukken. Maar ik heb bijna geen nagels dus ik krijg dat lipje bijna niet open? :sweat_smile: nou kindproof is het zeker

Edit: dit is toch ook niet goed voor de therapietrouw lijkt me? Dat je haast hebt, dat kutding niet open krijgt en denkt laat maar :woman_shrugging:

10 likes

Lukt het misschien met een pincet?

4 likes

Dat is wel een goede! Ga ik de volgende keer proberen, heb er nu 10 minuten over gedaan mn maanddoos uit te zetten :joy:

@Willem ga ik ook proberen, al is dat bovenste laagje folie echt bizar sterk? Mesje zal er uiteindelijk wel doorheen komen maar ook met veel gepriegel denk ik

Ik zal over een maand een update geven van de beste methode :sweat_smile:

5 likes

Werkt het om dat hoekje om te vouwen? Dat de pil ligt met die extra laag naar boven en dat je dan rechtsonder in zijn geheel omvouwt naar boven? Als het dan weer terugvouwt laat vaak de witte laag los en kun je het eraf halen

4 likes

Dat mijn maag door dit weer alweer van slag is en ik weer beste maatjes met de plee ben :v:

3 likes

De douanetelefoon. Ik belde om te vragen of ik een medicijn/vitamine mag invoeren vanuit de US voor mijn kat. DIe vrouw was verschrikkelijk onaardig, op basis van het nummer (wat ik van haar moest opzoeken) kon ze nog steeds niet zeggen of het ingevoerd mocht worden. Dat wist de leverancier volgens haar. (Die mij weer mailde om te vragen of het mocht.) En in het systeem kon ze niet vinden dat het niet mocht maar dat hoefde niet te betekenen dat het wel ingevoerd mag worden. Dus de gok maar genomen.

1 like