Waar erger je je aan? #18

Word er echt gek van dat overal waar je iets wil bestellen, je weer moet inloggen met een wachtwoord. En je dan natuurlijk dat wachtwoord weer bent vergeten, het moet resetten, een nieuwe moet verzinnen en het onnodig veel tijd kost voor je je bestelling hebt afgerond. Ik wil gewoon bestellen zonder (##^&* wachtwoord!

19 likes

Het zijn de Swifties die nu massaal covid verspreiden :joy::smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb een nieuwe telefoon en alles over gezet, heb nog wel alle whatsapp gesprekken maar kan in een gesprek niet meer zoeken naar iets wat eerder gezegd is, terwijl het wel gewoon in de chat staat.

1 like

Ik ga naar de fysio voor schouderklachten en bij de eerste afspraak zei hij al dat hij een actieve aanpak heeft. En ik dacht oke you do you. Maar ik was net voor de tweede keer en ik heb een halve workout achter de rug. Ik wil gewoon op die bank liggen met mijn hoofd in dat gat terwijl hij aan mijn rug en schouders zit en me masseert.

19 likes

En mensen die helemaal para worden van een hond in de auto in de zomer. Het is 2024 er zijn ook auto’s die gewoon koelen als ze uitstaan.

Volgens mij doen ze dat tegenwoordig nooit meer. Of alleen heel kort :smiling_face_with_tear:

4 likes

Sowieso echt een kutmanier om een taal te leren imo. Ook heel inefficiënt.

3 likes

Irritant! Maar als het echt belangrijk is kun je het gesprek naar jezelf emailen en dan zoeken, misschien een idee?

3 likes

Ik had piercings gekocht om in mn oorgaatjes te doen omdat ik daar nooit wat in draag door die stekelige achterkantjes en ik er dan niet mee kan liggen. Maar die dingen zijn natuurlijk veel dikker dus echt een half uur lopen sjorren maar het zit pfff

4 likes

Er was een blikje cola onderweg van de supermarkt naar huis in m’n stoffen tas gaan lekken. Ergernis 1. Dus thuis tas in de was gegooid, wil ik hem net over de wasmolen gooien om te drogen, verlies ik mijn evenwicht en zet ik onhandig een stap naar achteren, val ik half tegen een tuinlamp aan die gewoon zonder enig gekraak omvalt?! Ergernis 2. M’n vriend die op m’n gil af komt, maar uiteraard niet naar mij kijkt, maar alleen naar de lamp en meteen zegt: ja dat is dus afgebroken. Ergernis 3. De lamp bleek niet afgebroken, maar gewoon wat losjes vastgeschroefd. :smiling_face_with_tear:

31 likes

Oh nee zijn niet perse belangrijke dingen, meer bijv dat mijn vriend al tig keer iets heeft gezegd dat ik telkens vergeet en eerst kon ik dat even terug zoeken, maar nu moest ik het weer vragen. 🥹

3 likes

Je had ook gewoon moeten mailen en een nieuwe tas moeten vragen.

36 likes

Nee aan de supermarkt omdat ze defecte blikjes in het rek hebben staan!!

3 likes

Aan mezelf omdat mn misofonie dusdanig is dat ik mij irriteer aan mn eigen gekauw. Herkennen mensen met misofonie dit ??

5 likes

Yes, helaas wel

7 likes

@Fredje @Rozevarken Het was een Jumbo eigen merk blikje, dus de claim gaat 100% naar Jumbo. :angry: Het was alleen een gratis gekregen, door een collega zelf gemaakte, tas. :joy:

1 like

Geen richting aangeven op rotondes, sta ik voor niets te wachten :expressionless:

17 likes

Nou de verhouding van ‘aaien en kneden’ fysio’s vs actief die ik in m’n werk tegenkom is 75-25… Ik zou willen dat er meer de actieve aanpak kiezen :upside_down_face::upside_down_face:

4 likes

Oh sentimentele waarde. Hoe gaan ze je daarvoor tegemoet komen?

5 likes

Aan mezelf. Dan ben ik eindelijk weer bij met lezen van leuke topics waardoor ik weer actief mee kan posten (want reageren op een bericht dat een dag oud is, of het al lang niet meer over gaat is kut), ben ik weer een dag forum’moe’ waardoor ik daarna weer een tijdje bezig ben met bijlezen.

2 likes