Waar erger je je aan? #18

Ik had afgelopen week (deadline zondag) hetzelfde. Had er wel al een bestelling in staan maar met de gedachte dat we die nog moesten nalopen omdat hij verre van compleet was. Nouja, balen natuurlijk maar gelukkig wel first world problems.

3 likes

Heb migraine terwijl b&b zo begint

1 like

Dat het 36 graden is in de zumbales en ik nu nog steeds zweet terwijl ik al 15 minuten thuis ben.

3 likes

Aan het tweede kin dat zich op mijn kin begint te vormen a.k.a. onderhuidse puist :roll_eyes::rage:

6 likes

Mensen die tickets op ticketswap zetten voor een concert dat nog lang niet is uitverkocht en dan wel meer vragen dan de originele ticketprijs. Koekoek.

2 likes

Die wachten dan toch gewoon tot het wel uitverkocht raakt en hebben er geen haast bij te verkopen? Valt voor beide wel wat te zeggen.

2 likes

Is in dit geval over 4 dagen in de ziggodome die nog lang niet uitverkocht is dus wil je dan wel van die kaarten af of niet? Snap dat dus gewoon niet.

Ik denk dat ze de ticketprijs op het laatst gewoon naar beneden doen als het toch niet uitverkoopt? Snap dat wel, je wil ook niet te vroeg je prijs naar beneden doen.

1 like

Maar de kans dat je ze verkocht krijgt voor meer dan de officiĂ«le prijs is toch heel klein? Dat heeft toch niks met ‘te vroeg je prijs naar beneden doen’ te maken.

8 likes

Waarom zijn de meeste bikini broekjes zo laag uitgesneden dat past zo niet bij mijn figuur.

1 like

Ik vind ze juist allemaal zo hoog uitgesneden.
Kan er echt geen 1 vinden die een beetje goed zit.

4 likes

Ik erger me aan mezelf. Als ik verkouden ben heb ik echt de man flu keer tien, vind mezelf dan zo zielig en irritant :smiling_face_with_tear:

4 likes

Teek vinden in je lies :face_vomiting:

5 likes

Ik word soms zo moe van mijn adhd brein. Die eeuwige impulsiviteit waar ik me maar niet tegen kan verzetten. Ik weeeet dat ik mijn haar niet zelf kan blonderen. Het is door de kapper super mooi gedaan met plukjes en ik heb nu wat uitgroei. Ik kijk 3 filmpjes op tiktok, denk; dat kan ik ook en ik ga het nu meteen doen en voila, mijn haar is as we speak spierwit aan het worden omdat het met die plukjes toch vet moeilijk blijkt te zijn. Ik heb nu al geen zin in het ‘ik zei het toch’ gezicht van mijn man.

13 likes

Ik ken dit gevoel zo goed

4 likes

Snel scheer het af zodat je zijn ‘I told you so face’ niet hoeft te aanschouwen

16 likes

De buurman kwam naar me toe, of ik de post tijdens hun vakantie bij wilde houden. Prima. Vervolgens komt er nog een buurvrouw met dezelfde vraag. Ze gaan tegelijk weg.

Ik dacht ja prima, het is alleen de brievenbus even legen. Nu appt ze net of we kunnen afspreken (?) omdat ik wel op hun tuin wil passen?! Hoezo word ik onder valse voorwaarden hiervoor gestrikt? We hebben een kind van 1,5, een hond. De avonden zijn hier al super druk. Kom nauwelijks (niet) toe aan onze eigen tuin, laat staan die van een ander :sweat_smile: weet echt ff niet wat ik hiermee aanmoet

1 like

Aangeven dat dit voor jou niet haalbaar is

48 likes

Gewoon eerlijk zeggen: hoi de post bijhouden is prima maar de tuin bijhouden ga ik niet doen, daar zul je iemand anders voor moeten zoeken.

45 likes

Voor diegenen die zin hebben in leedvermaak

22 likes