Dit valt nog best mee eigenlijk!! Het is best wel effen voor zelf ontkleuren volgens mij? Als je er een assige verf overheen doet gaat die rode gloed er denk ik wel uit.
Maar snap en herken dat als het in je kop zit het ook moet gebeuren
Ik zie niets geks?
Ik word echt helemaal gestoord van mijn auto. Vorig jaar gekocht voor 10k. Datzelfde jaar er al 2500 euro in moeten stoppen, er ligt nu weer een rekening van 1000 en nu liep hij vanmorgen weer te ouwehoeren! Het is dat we binnenkort op vakantie gaan maar het liefst verkoop ik hem vandaag nog. Vertrouw het ding voor geen meter.
Edit: ik had dus geĆÆnvesteerd in een duurdere auto zodat ik er een flink aantal jaren mee kon doen. Mijn ābarrelsā van max 2k was praktisch nooit wat mee aan de hand.
Oh zo frustrerend dit!
Op dit moment staat mijn auto ook bij de garage, vorig jaar gekocht in dezelfde prijsklasse. Maar nu is het nog maar de vraag of het met 1000 euro klaar is.
Vind dat altijd zo zonde geld en je bent ook zo afhankelijk van dat ding. Maar ja, veilig de weg op kunnen is ook wat waard natuurlijk.
Dat is zeker zo. Maar had ik dit geweten, had ik mijn Fransoos nooit weg gedaan haha. Ga ik een keer vreemd, met een Koreaan, heb ik er alleen maar geouwehoer vanš
Nahh dan heb je wel echt pech zeg!! Je ziet vaker meer problemen met Franse autoās (volgens de oudere generatie) en nauwelijks met Koreaanse! Hopelijk is t nu klaar!
Ja ik wilde net zeggen, je hoort vaker problemen met Franse autoās dan met Koreaanse. Maarja alsnog is het altijd zuur geld, zeker omdat het vaak niet zichtbaar is wat er nou kapot is en je er nul verstand van hebt dus ze kunnen mij altijd alles wijsmaken.
Wrs gekocht met x aantal km waarbij onderhoud van dure onderdelen (bijna) nodig was. Mensen doen dan vaak hun auto weg en kopen dan weer een nieuwere. En als je niet goed op de kmās let en wat recent onderhouden is, dan kan het stuk duurder uitvallen omdat verschillende onderdelen vervangen moeten worden (helaas hebben wij daar ook niet goed opgelet). Maargoed dan nog steeds weet je als leek ook niet vaak hoe lang de levensduur is van verschillende onderdelen, hoe er door de vorige eigenaar meegereden⦠etc
Vakantie stress krijgt een heel nieuwe betekenis als je met je domme kop er een week voor vertrek achterkomt dat je per sƩ een credit card (debit cc kan niet) moet hebben voor het huren van de camper in canada. Echt zo dom dat we hier nu pas achterkomen en ze nergens iets kunnen doen. Erger me zo erg aan dat ik het zo laat pas heb gecheckt en dat mijn man er de noodzaak niet van inzag waardoor er nog twee werkdagen verloren zijn gegaan om een cc te regelen
Brb crying/puking.
Daar hadden we juist op gelet. In ons geval waren het wel echt pech zaken (stuurbekrachtiging hield er ineens mee op). En de laatste 1000 was voor een grote beurt. Was niet zoveel aan de hand zeiden ze maar met elkaar zit je toch gauw weer op dit bedrag.
Maar goed, we zijn maar weer op zoek naar wat anders haha.
Ja dat is wel echt heel zuur!
Je zou nog kunnen kijken of dit onder garantie valt. Iets als stuurbekrachtiging wat binnen een jaar na aankoop kapot gaat, is eigenlijk iets waar ze op zān minst coulance voor moeten geven. Eventueel zelfs wettelijke/bovag garantie bij de dealer. In het geval van een Kia misschien zelfs nog wel fabrieksgarantie. Blijft altijd echt rot dit soort kosten!
Aii dat is idd pech
Ik heb koorts, voel me echt beroerd en heb nauwelijks geslapen. Maar ik kan me vandaag echt niet ziekmelden. En ik heb er altijd een hekel aan als mensen dat zeggen. Want niemand is onvervangbaar. Maar ik heb een heel strakke deadline en diegene met wie ik het project draai is vandaag vrij. En vandaag moet een deel af zijn.
Heel lief van jullie, maar heb er toch een pakje bruin op gekwakt
Ik ga alle blondeershit weg knikkeren zodat ik niet meer in de verleiding kom om zelf te klooien
Ik zou eens rond vragen in je kenniskring of ze niet iemand kennen die onderhoud in bijberoep doet, dat is veel goedkoper dan naar een fancy (merk)garage gaan waar ze ook gewoon vaak dingen doen die niet nodig zijn. Het jaarlijks onderhoud van mijn auto uit 2009 met 230k op de teller kost zo nog steeds amper 150 voor een groot onderhoud. Had hetzelfde met de aandrijfriem, waarvan iedereen altijd zegt dat het tyfus duur is, kostte 200 euro.
Maar is je werk echt belangrijker dan je gezondheid? Kan je collega het niet morgen oppakken ondanks de deadline van vandaag?
Wat doe je überhaupt nog op facebook in 2024?