Mooiii
Dat is toch niet jouw probleem. Meld je ziek en het is dan aan je leidinggevende om een oplossing te bedenken voor die deadline. Of dat nou is je collega te vragen toch te werken of een andere collega vrijspelen op een project dat minder urgent is of het zelf oppakken. Nee, je bent echt niet onmisbaar.
Werk
Ben ik er nu blonde plukjes in aan het maken? Misschien
Meid stop ermee, ik snap niet dat mensen positief op je geblondeerde haar reageren want nee, het was niet mooi en het bruine is echt stukken beter
Ik vind het juist mooi zomers rossig haha
Serieus?
Wat? Het is gewoon geel tis maar wat je mooi vind. Denk dat een toner het ook wel beter had gemaakt maar bruine staat ook al een stuk beter.
Nee, ik ben een troll.
Ja dacht gewoon ook nog even toner er overheen! Het zag er zo op de foto wel uit alsof er nog prima mee te werken was!
Schimmel in een doosje bevroren aardbeien
Dit bedoelde ik ook idd. Het was niet mijn droomkleur
vrienden/huisgenoten die niet samen willen eten want “heb nog restjes die ik op wil maken”
Mensen die je een hand geven om zichzelf voor te stellen en ondertussen een andere kant opkijken
Nee toner heb ik er ook in gemikt maar dat mocht niet meer baten. Ik vond het van mijzelf wel nog bijzonder knap dat ik de haarkleur van donald trump exact heb weten na te bootsen het was echt heeeel lelijk
Zou Trump dan ook adhd hebben?
Wij Elon Musk en de ADHDers Trump
Mensen vissen de zee leeg.
Mensen zeggen: het komt door de zeehondenpopulatie, een zeehond eet teveel vis waardoor wij vissers niet meer genoeg kunnen vangen. Open weer de jacht op zeehonden want er zijn er teveel.
Open de jacht op mensen. Er zijn er teveel.
Ik zie net op het nieuws iemand zeggen: wolven horen hier niet thuis!
Echt, ik haat mensen.