Same.
Ik erger me aan mijn eigen preutsheid
Ik ga binnenkort met een vriendin kamperen en zij houdt er heel erg van om in haar blote tieten rond te lopen maar ik wil dat eigenlijk echt niet zien. Had ik vroeger nooit last van maar ik heb nu echt geen zin meer om tegen andermans naaktigheid aan te kijken
Muggen + de 4 muggenbulten op mijn been (en dat ik er niet vanaf kan blijven).
En mezelf en m’n huilbuien elke dag
Oh nee dat snap ik echt voor 200% hahaha.
Ik word er ongemakkelijk van, helemaal als het op een plek is waar het niet de norm is dat je naakt loopt, en ik weet ook wel dat iedereen een naakt lichaam heeft maar ik vind het er een stuk appetijtelijker uit zien als iemand gewoon een outfit aan heeft. Mijn eigen naakte lichaam hou ik zelf ook gewoon privé.
Het zou ook best relaxed zijn als je seks kon hebben met al je kleren aan.
Kan ook
Huh maar ze gaat dus serieus in haar blote tieten rondlopen op plekken waar dat niet gebruikelijk is en waar ze de enige is? Dat is toch niet normaal?
Hahahah nee zo erg ook weer niet maar ik zie het wel gebeuren dat ze met der blote tetten voor de tent gaat zitten een boek lezen. Daar zou ik toch niet echt blij mee zijn dus ik hoop nu vooral dat het te koud wordt om geen kleren aan te doen.
Maargoed de ergenis ligt vooral bij mijzelf. Dat ik blijkbaar niet zo vrij ben en me er ongemakkelijk bij voel
Hahah sorry maar ik zie dit nu voor me zo droog. Zou dat ook wel apart vinden hoor. Op een strand ofzo weer een stuk minder.
Herinner me nu wel een vriendinnen vakantie waar het zo heet was dat we in onze blote tetten spelletjes gingen spelen (wel in het appartement) dat was vet gezellig eigenlijk
Dat ik niet meer in slaap kom door de jeuk van ontelbaar veel muggenbulten. Echt helemaal gek word ik ervan.
Ineens wakker geworden met hoge koorts, waar komt dit nou weer vandaan. Niet fijn. Zou het corona zijn zoals biden? Ben niet bij hem in de buurt geweest
Word er echt gek van dat overal waar je iets wil bestellen, je weer moet inloggen met een wachtwoord. En je dan natuurlijk dat wachtwoord weer bent vergeten, het moet resetten, een nieuwe moet verzinnen en het onnodig veel tijd kost voor je je bestelling hebt afgerond. Ik wil gewoon bestellen zonder (##^&* wachtwoord!
Het zijn de Swifties die nu massaal covid verspreiden
Ik heb een nieuwe telefoon en alles over gezet, heb nog wel alle whatsapp gesprekken maar kan in een gesprek niet meer zoeken naar iets wat eerder gezegd is, terwijl het wel gewoon in de chat staat.
Ik ga naar de fysio voor schouderklachten en bij de eerste afspraak zei hij al dat hij een actieve aanpak heeft. En ik dacht oke you do you. Maar ik was net voor de tweede keer en ik heb een halve workout achter de rug. Ik wil gewoon op die bank liggen met mijn hoofd in dat gat terwijl hij aan mijn rug en schouders zit en me masseert.
En mensen die helemaal para worden van een hond in de auto in de zomer. Het is 2024 er zijn ook auto’s die gewoon koelen als ze uitstaan.
Volgens mij doen ze dat tegenwoordig nooit meer. Of alleen heel kort
Sowieso echt een kutmanier om een taal te leren imo. Ook heel inefficiënt.
Irritant! Maar als het echt belangrijk is kun je het gesprek naar jezelf emailen en dan zoeken, misschien een idee?
Ik had piercings gekocht om in mn oorgaatjes te doen omdat ik daar nooit wat in draag door die stekelige achterkantjes en ik er dan niet mee kan liggen. Maar die dingen zijn natuurlijk veel dikker dus echt een half uur lopen sjorren maar het zit pfff