Er was een blikje cola onderweg van de supermarkt naar huis in m’n stoffen tas gaan lekken. Ergernis 1. Dus thuis tas in de was gegooid, wil ik hem net over de wasmolen gooien om te drogen, verlies ik mijn evenwicht en zet ik onhandig een stap naar achteren, val ik half tegen een tuinlamp aan die gewoon zonder enig gekraak omvalt?! Ergernis 2. M’n vriend die op m’n gil af komt, maar uiteraard niet naar mij kijkt, maar alleen naar de lamp en meteen zegt: ja dat is dus afgebroken. Ergernis 3. De lamp bleek niet afgebroken, maar gewoon wat losjes vastgeschroefd.
Oh nee zijn niet perse belangrijke dingen, meer bijv dat mijn vriend al tig keer iets heeft gezegd dat ik telkens vergeet en eerst kon ik dat even terug zoeken, maar nu moest ik het weer vragen. 🥹
Je had ook gewoon moeten mailen en een nieuwe tas moeten vragen.
Aan coca cola dan wel
Nee aan de supermarkt omdat ze defecte blikjes in het rek hebben staan!!
Aan mezelf omdat mn misofonie dusdanig is dat ik mij irriteer aan mn eigen gekauw. Herkennen mensen met misofonie dit ??
Yes, helaas wel
@Fredje @Rozevarken Het was een Jumbo eigen merk blikje, dus de claim gaat 100% naar Jumbo. Het was alleen een gratis gekregen, door een collega zelf gemaakte, tas.
Geen richting aangeven op rotondes, sta ik voor niets te wachten
Nou de verhouding van ‘aaien en kneden’ fysio’s vs actief die ik in m’n werk tegenkom is 75-25… Ik zou willen dat er meer de actieve aanpak kiezen
Oh sentimentele waarde. Hoe gaan ze je daarvoor tegemoet komen?
Aan mezelf. Dan ben ik eindelijk weer bij met lezen van leuke topics waardoor ik weer actief mee kan posten (want reageren op een bericht dat een dag oud is, of het al lang niet meer over gaat is kut), ben ik weer een dag forum’moe’ waardoor ik daarna weer een tijdje bezig ben met bijlezen.
Mijn grootste ergernis op elk social media platform, mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is.
.
Mijn medicatie is slecht leverbaar en ik probeer nu m’n medicatie via een andere apotheek te krijgen maar mijn god wat een gedoe is dat. Had eindelijk een apotheek gevonden waar ze het wel hebben maar nu ben ik al drie kwartier bezig om het recept doorgestuurd te krijgen? Hoe dan
Gisteren was ik bij een muziek bingo, en de muziek stond zo tering hard dat ik bijna niemand goed kon verstaan en dingen gingen gewoon aan mij voorbij. Alleen nu gooide die host een soort flamingo zwemband het publiek in en die mocht je blijkbaar dus houden, maar ik snapte niet zo goed wat de bedoeling was. Hij werd voor me neergegooid dus als een soort reflex had ik hem in mijn hand, maar niet heel erg stellig omdat ik niet goed wist wat de bedoeling was. Ik had geen zin dat ik dan ineens op het podium mijn broek uit moest trekken of een of andere domme challenge bij wijze van omdat ik dat ding dan had gepakt hahaha Maar goed ik had hem wel in mijn handen. Komt er een meid aanrennen die hem letterlijk keihard uit mijn handen trekt? En ermee gillend en happy wegrent naar haar tafel. Toen ik begreep dat ik hem mocht houden vond ik dat eigenlijk echt vet aso? En hoe meer ik er nu over nadenk hoe pissiger ik er eigenlijk over ben hahaha
Is toch niet normaal? Goed ik was niet heel erg overtuigend misschien maar ze trok hem echt uit mijn klauwen gewoon. Niet dat ik dat ding had kunnen en willen vervoeren op de scooter maar dan nog, gaat om het principe haha.
ja ik was ook al aan het checken of dat ding niet toevallig geupdated moest worden, perfecte dag voor een spontane vrije dag! Maar helaas
Ik ben ook echt in shock dat mijn werk deze storing weet te ontlopen want wij pakken normaal echt elke storing mee
Mijn werkcomputer is zo skeer dat ik 'm ook alleen gebruik als ik iets wil printen
Ik wil in september een paar dagen op vakantie en ik probeer nu iets voor een normale prijs te vinden via TUI of VakantieDiscounter enzo. Maar telkens als ik iets leuks heb gevonden, is het ineens toch niet beschikbaar, komt er nog 300 euro extra bij omdat ik alleen ga of blijkt het ineens een gedeelde hostelkamer te zijn ipv een privé kamer.
Misschien een tip:
Ik ben 2 weken terug naar Lanzarote gegaan via TUI. Adultsonly, allinclusive, vanaf eindhoven en ik betaalde 1100 euro.
Was echt top geregeld allemaal.
Elba premium suites was de plek.
Ik zag op een gegeven moment teveel opties of juist de addertjes niet en ben daarom naar een reisbureau gegaan, ook een aanrader.
Ik zoe nu via de site van het reisbureau, vind ik ook erg fijn werken.
Ik weet niet of je op een oplossing zit te wachten, maar dit werkt voor mij heel erg goed.
Ik heb een basis-wachtwoord waar alvast een hoofdletter er een ‘teken’ inzitten die ik aanvul met de eerste 2 letters van de website/bedrijf.
Als voorbeeld:
Als basis heb ik Keropp!
En als ik dan een account voor Bol moet aanmaken wordt het Keropp!BO of bij Coolblue Keropp!CO
Eenvoudig te onthouden en je gebruikt niet steeds hetzelfde wachtwoord. Wel handig om je basis lang genoeg te maken dat je aan het minimale aantal tekens komt.