Waar erger je je aan? #18

Ik 1 keer en die geur :nauseated_face:

3 likes

De kermis :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: dit is het eerste jaar dat ik hem niet kan ontvluchren

3 likes

Ik zit ergens waar iemand om de minuut zijn keel schraapt :sob:

1 like

Same

32 likes

Eerst even het ei in een bekertje water doen. Drijft ie? Dan is ie niet goed meer. Hoef je het ook niet te ruiken!

3 likes

Ja dat doe ik eigenlijk alleen met eieren over de datum

3 likes

En alweer :cry:
Kan er geen apart Swiftie-topic komen, zodat we niet elke keer als ze een scheet laat ergens in een stadion door tientallen/honderden posts die die scheet analyseren hoeven te scrollen?

10 likes

Stel je niet zo aan.

30 likes

Als ik in het topic zou gaan lopen zeiken/rellen had je een punt gehad, maar ik erger me eraan, daarom post ik het hier in het ‘Waar erger je je aan’-topic, dat is daar voor bedoeld.

4 likes

Door jou gaat het er nu in dit topic ook over.

8 likes

Ik zie inmiddels vaker/meer berichten van mensen die op haar haten/mensen die meteen boos worden zodra een ander persoon ook maar iets over over hasr zegt, dan dat mensen over haar praten.

Je punt was twee weken geleden ook wel duidelijk. Scroll eroverheen meid, doen de “Swifties” ook bij alle concerten die zij niet interessant vinden.

30 likes

ja en is toch ook veel leuker voor de fans zelf (ga wel lekker voor m’n irritainment dat topic meelezen)

1 like

Joh het gaat over concerten in het concertentopic, lees dat topic dan een weekje niet als je er niets over wilt lezen

4 likes

Over mijn twee posts een aantal weken uit elkaar is een stuk makkelijker overheen te scrollen dan over de letterlijk honderden posts over haar in het concerttopic, dus a. misschien moet je je eigen advies ter harte nemen en b. als je meer posts ziet van mensen die op haar haten lees je wel heel erg selectief.
En als het over andere concerten gaat zijn het er misschien 5-10 posts, dus ja, ik vind het irritant dat het algemene concerttopic zo overgenomen wordt door 1 artiest, en dat uit ik hier in dit topic dat daarvoor bedoeld is :woman_shrugging:t3:

5 likes

Ik zal het nog een keer voor je herhalen: stel je niet zo aan.

26 likes

Heb even bij vrienden aan het water gezeten en nu ben ik natuurlijk één grote muggenbult

Zonneallergie :sob::sob::sob:

3 likes

Het helpt ook niet want ik dacht alleen maar “oh gezellig ik was er gisteren ook laat ik ook naar dat topic gaan”

Maar ik klaag niet als er een apart topic komt hoor😂

2 likes

Had een tijdje mn oorbellen uit mn oren gehad, heb normaal altijd ringetjes in die ik er ook snachts enzo in laat zitten en dat is dan geen probleem.

En nu heb ik er weer ringetjes in gedaan en het is echt net alsof ze net zijn geschoten qua gevoel en irritatie, heb ze al jaren maar dit blijft een terugkerend fenomeen en vind het mega irritant want kan nu niet chill op mn zij slapen

1 like

Ik ga zondag op vakantie en had nog een stopweek gepland vorige week. Maandag weer begonnen met slikken en altijd na 3 dagen weer slikken, stopt mijn menstruatie weer. Dus ik ging er vanuit dat het woensdag/donderdag wel klaar zou zijn. Nu blijf ik bloeden en ook nog inclusief buikpijn. Ik hoop zo dat het morgen eindelijk stopt.