Gebruik een wachtwoordmanager die ook sterke wachtwoorden voor je aanmaakt, nooit meer gezeik. Ik gebruik proton pass omdat ik ook al m’n apparaten automatisch backup met proton drive.
Dat ik nooit een keer een ei kan breken zonder dat ik een stukje schaal uit de pan moet vissen
Je had gelijk! Dank je wel komt goed
Breek je hem open op de rand van de pan? Anders voortaan op het aanrecht open tikken. Scheelt een hoop.
Oohhh dat doe ik idd!! Thanx voor de tip, ga het proberen
Dit ga ik doen, klinkt handig!
Vervolgtip, eerst in een bakje, mocht het ei dan niet goed zijn heb je hem niet al in de pan liggen
Zeikmails op vrijdagmiddag. Met dit weer
Ook handig mocht het ei rot zijn!
Niet dat ik dat ooit heb gehad maar you never know.
Ik 1 keer en die geur
De kermis dit is het eerste jaar dat ik hem niet kan ontvluchren
Ik zit ergens waar iemand om de minuut zijn keel schraapt
Eerst even het ei in een bekertje water doen. Drijft ie? Dan is ie niet goed meer. Hoef je het ook niet te ruiken!
Ja dat doe ik eigenlijk alleen met eieren over de datum…
En alweer
Kan er geen apart Swiftie-topic komen, zodat we niet elke keer als ze een scheet laat ergens in een stadion door tientallen/honderden posts die die scheet analyseren hoeven te scrollen?
Stel je niet zo aan.
Als ik in het topic zou gaan lopen zeiken/rellen had je een punt gehad, maar ik erger me eraan, daarom post ik het hier in het ‘Waar erger je je aan’-topic, dat is daar voor bedoeld.
Door jou gaat het er nu in dit topic ook over.
Ik zie inmiddels vaker/meer berichten van mensen die op haar haten/mensen die meteen boos worden zodra een ander persoon ook maar iets over over hasr zegt, dan dat mensen over haar praten.
Je punt was twee weken geleden ook wel duidelijk. Scroll eroverheen meid, doen de “Swifties” ook bij alle concerten die zij niet interessant vinden.