Waar erger je je aan? #18

ja en is toch ook veel leuker voor de fans zelf (ga wel lekker voor m’n irritainment dat topic meelezen)

1 like

Joh het gaat over concerten in het concertentopic, lees dat topic dan een weekje niet als je er niets over wilt lezen

4 likes

Over mijn twee posts een aantal weken uit elkaar is een stuk makkelijker overheen te scrollen dan over de letterlijk honderden posts over haar in het concerttopic, dus a. misschien moet je je eigen advies ter harte nemen en b. als je meer posts ziet van mensen die op haar haten lees je wel heel erg selectief.
En als het over andere concerten gaat zijn het er misschien 5-10 posts, dus ja, ik vind het irritant dat het algemene concerttopic zo overgenomen wordt door 1 artiest, en dat uit ik hier in dit topic dat daarvoor bedoeld is :woman_shrugging:t3:

5 likes

Ik zal het nog een keer voor je herhalen: stel je niet zo aan.

26 likes

Heb even bij vrienden aan het water gezeten en nu ben ik natuurlijk één grote muggenbult

Zonneallergie :sob::sob::sob:

3 likes

Het helpt ook niet want ik dacht alleen maar “oh gezellig ik was er gisteren ook laat ik ook naar dat topic gaan”

Maar ik klaag niet als er een apart topic komt hoor😂

2 likes

Had een tijdje mn oorbellen uit mn oren gehad, heb normaal altijd ringetjes in die ik er ook snachts enzo in laat zitten en dat is dan geen probleem.

En nu heb ik er weer ringetjes in gedaan en het is echt net alsof ze net zijn geschoten qua gevoel en irritatie, heb ze al jaren maar dit blijft een terugkerend fenomeen en vind het mega irritant want kan nu niet chill op mn zij slapen

1 like

Ik ga zondag op vakantie en had nog een stopweek gepland vorige week. Maandag weer begonnen met slikken en altijd na 3 dagen weer slikken, stopt mijn menstruatie weer. Dus ik ging er vanuit dat het woensdag/donderdag wel klaar zou zijn. Nu blijf ik bloeden en ook nog inclusief buikpijn. Ik hoop zo dat het morgen eindelijk stopt.

Ja kan me voorstellen! Dan kom je er ineens achter dat je best vaak iets terug zoekt haha, althans dat zou ik hebben.
Maar dacht misschien wist je niet dat je de chatgeschiedenis ook kunt emailen!

Ben zelf een hele maand kwijt (maar dan volledig), zowel werk als prive vanwege tijdelijk oud toestel toen mijne opgestuurd moest worden, maar ik kon op die oude geen reservekopie zetten (want maar 16g).
Uiteindelijk duurde het meer dan een maand in plaats van 1 week zoals ze beloofden :confounded:

1 like

Ik heb dit ook precies nu :sob:

1 like

:cry: :cry:

4 likes

Bestelling annuleren

10 likes

Welk bedrijf is dit? :disappointed_relieved:

5 likes

Walgelijke winkel Hip en Go, die toevallig een leuke jurk in sale hadden. Maar aangezien sale niet retour kan - wat volgens mij niet eens mag? - heb ik heul snel de bestelling afgebroken.

3 likes

Een van hun instamodellen is een veenlijk.

Sorry ik krijg de hele tijd ads van hun terwijl ik niet in de buurt woon en ik schrik elke keer van de huid van die vrouw.

5 likes

Hahaha idd, geef mij maar een apart topic hoor. Ik praat hem wel vol. Maar zelfs dat zou waarschijnlijk voor ergernissen zorgen omdat haar naam dan te vaak voorbij komt in de lijst met topics ofzo.

7 likes

Haha same, alhoewel een ‘klaag hier over Taylor Swift’ topic misschien passender is

4 likes

Sokken! Ik brei zelf m’n sokken dus heb er normaal geen last van, maar had nu wat enkelsokjes gekocht en ze zijn gewoon altijd te groot? Ik heb maat 37 en sokken in 35-38 zijn altijd te groot. Hoe kan dat nou

2 likes

Ik heb maat 39 en koop van sokken ook maat 35-38. Erg irritant eigenlijk ja

2 likes