Mijn copingmechanisme voor mezelf lelijk voelen is mn curtain bangs korter knippen en mezelf daarna weer helemaal hot voelen maar dat proces gaat altijd eerst gepaard met een halve paniekaanval want wat ben ik nou eigenlijk aan het doen??? Maar goed nu wel weer content
Ik heb gisteren ook mijn haar geknipt en wenkbrauwen geverfd. Scheelt zo veel haha.
âik zoek een onderhuurder voor 2 tot 28 augustusâ. Bitch please, hoe durf je daar 350 euro voor te vragen.
Edit : het gaat om een kamer geen huis.
En een andere ergernis, mân man heeft wachtdienst en is al 8 x opgeroepen in de afgelopen 36 uur. Voelt echt niet als weekend zo voor mij.
Ik werd nieuwsgierig dus ik nam even een kijkje. En toen zag ik dat ze op alle fotoâs behalve één een zonnebril draagt. En dat ergert me
Dat Douwe Dob een zesdelige docuserie heeft, bij de NPO ook nog
âIn de serie is te zien hoe de zanger vecht met zijn innerlijke demomenâŠâ ( zo staat het in de beschrijving van npostart)
Het zou eens niet. Zou me niet verbazen als er een groepschat genaamd Innerlijke demonen is waar allemaal mannelijke bnâers in zitten.
Demonen
Dat is bijna vier weken, dat is toch geen gekke prijs voor een kamer? Tenzij het in Schubbekutteveen is misschien, maar denk dat je in de meeste (studenten)steden in je handjes mag knijpen met zoân huurprijs
Precies dit, vind het echt gaar dat mensen altijd zo haten op onderhuur. Dit is goedkoper dan een hotel/hostel/Airbnb.
Onderhuur oké, maar je kamer verhuren zodra je even op vakantie bent is echt gekkigheid
Helemaal eens, hier zie ik regelmatig weekenden of 1 week voorbij komen. Maar bijna een maand is toch niet zo heel gek/weinig?
De context zal wel weer missen zoals zo vaak.
Dat ik echt niet weet waar ik op vakantie wil.
Giga luxeprobleem.
Same, dus als je iets hebt verzonnen wil je het dan ff delen want misschien inspireer je me
Nuh tis iemand die 3 maanden in 't buitenland studeert en voor deze 3,5e week niemand heeft die zân kamer wil huren. Ik vermoed een last minute annulering gezien diegene het vandaag plaatst? Of een makkelijke manier om geld te verdienen.
Maar ik vind de meeste vormen van onderhuur stom.
Nog een ergernis. Ik heb zoân Black&fresh tent want mân man wilde dat heeel graag, voor festivals. Maar ik word daar dus benauwd en misselijk en claustrofobisch in, al helemaal als ik iets gedronken heb. Dus nu moet ik een nieuwe tent kopen voor Lowlands maar ik vind het zoân onzin om geld uit te geven aan een nieuwe tent terwijl ik een tent heb. Maarja de tent die ik heb werkt niet voor me.
En dan nog een bonusergernis: mensen op marktplaats die voor een tent die ze gewoon een volle vakantie gebruikt hebben nog zoveel geld durven te vragen.
Ohja nog een ergernis ik had die benauwdheid enzo allang voorspeld voor de aanschaf van die tent, maar ik bepaal al 90% van wat we kopen dus ik had 't gevoel dat ik hierbij moest inschikken.
moet je dan maar je kamer gratis aan een vreemde verhuren of leeg laten staan? (korte) onderhuur kan voor zoveel mensen in hoge nood een goede, tijdelijke, oplossing zijn
ik zou ook niet zo snel mân woning/kamer onderhuren, maar dat is vooral omdat ik geen zin heb in gedoe/het geld kan missen. verder zie ik het probleem echt niet.
Hahaha
Ik keek naar griekenland of curaçao en net random op malediven geklikt.
Alles super random.
Wil niet weer naar de canarische eilanden.
Ligt dat dan niet eerder aan het formaat van de tent? Je hebt b&f in verschillende maten en in de kleinste kan ik me dat gevoel heel goed voorstellen. Mijn man en ik hebben daarom een grotere 4persoonstent gekocht, maar wel b&f.
Alleen echt inhalige mensen doen dat voor zoân termijn
Vriendinnen die gelijk vragen âwat heb je dan??â als je een bepaalde datum niet kan. Ik hoef me toch niet de hele tijd te verantwoorden djeez