Waar erger je je aan? #18

Ik zal het nog een keer voor je herhalen: ik erger me eraan, en ik post in het waar erger je je aan topic.

6 likes

Ja dan zit het vast veel beter! Zat ook wel te kijken naar sokken van falke heb daar eerder fijne sokken van gehad die goed op maat vallen, maar enkelsokjes raken toch altijd kwijt dus voelt niet echt als iets om in te investeren :upside_down_face:

Weet niet hoe groot ze bij jou vallen, maar anders zou je bij Zeeman sokken van de kinderafdeling kunnen proberen in maat 31-34. Kost een keer 3 euro ofzo dus als het toch niet past dan ben je niet direct een fortuin kwijt haha

3 likes

En zij posten over een concert in het concertentopic. Ik ben trots op jullie. Hoeft er eindelijk een keer niks verplaatst te worden!!

43 likes

echt niemand kan (of wil :imp:) met me afspreken vandaag :weary:

3 likes

Ja moet ik maar eens aan denken als ik ooit in een grotere plaats ben. Klinkt gelijk zo klein, snap niet waarom dingen niet op maat vallen.

Sowieso is het toch gek dat 4 verschillende maten in 1 sok zouden zitten, bij schoenen komt het soms op een halve maat aan en hoe je sok er dan in zit doet er niet toe ofzo

4 likes

Ja heel herkenbaar! Ik shop sokken op de kinderafdeling, of ik koop van die rekbare sportsokken.

3 likes

Jaa die met die hartjesbril die ook de hele tijd zo raar praat met een soort snelheid en melodie wat echt belachelijk klinkt?
Ik moet altijd zo lachen om die shops met hun reels waarin dames de collectie laten zien. Lekkere irritainment.

Nu ook met die buongiorno ciao tutti man :laughing:

En indd @Blush je hebt gewoon het wettelijk retourrecht bij koop op afstand. Zie dat heel beel shops doen bij Sale en dat mag niet.

4 likes

Enige verschil is dat die man geen marktkleding voor de hoofdprijs verkoopt :joy:

“Verplicht” moeten borrelen met collega’s voor de zomervakantie begint :expressionless:

2 likes

tijdens of buiten werktijd?

7 likes

Beide! Meerdere borrels :smiling_face_with_tear:

1 like

Ahh dit is zo kut! Ik had dat laatst ook met super mooi weer 🥹

Ik ben vandaag echt super goed geslaagd in de stad, laatste items en ik ben helemaal klaar voor mijn vakantie

1 like

Ik heb zo’n ontzettend zere keel, slikken doet vet veel pijn. Ik heb normaal nooit ineens zo’n zere keel in de zomer. Toen dacht ik kan dat van de ventilator komen? :face_with_monocle:

5 likes

Iedereen die dit de laatste tijd heeft blijkt corona te hebben :’) maar hoop voor je dat het de ventilator is.

5 likes

Ja zou goed kunnen, of misschien überhaupt door de weersveranderingen en temperatuurverschillen? Ik heb er zelf ook last van in ieder geval, ben ook al twee weken flink verkouden.
Ik heb zelf negatief getest op corona.

2 likes

Oh jee daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, misschien maar eens tesr halen

@Lueur beterschap!

3 likes

Ik hoor de laatste twee weken ook dat opeens weer veel mensen corona hebben.

3 likes

Hoe mensen zich gedragen in hotels op vakantie. Doe niet alsof je elitair bent en belangrijk. Ook al die belachelijke eisen steeds.

Ik wil verse melk en niet uit een pak.
Mijn kleine pieter-jan wilt friet, die is er niet wil je dit z.s.m. regelen?
Hebben jullie geen frikandel?
Waar is de gouda kaas?
Kun je geen Nederlands praten?

Je bent in fucking Vietnam. Pas je aan, ga Pho eten en gedraag je. Val het personeel niet lastig met die domme vragen.

23 likes