Nee ik heb dit ook in een kamer met rolluiken gehad, terwijl ik prima in een eenpersoonstent kan slapen. Wij hebben de 3persoons. Het gaat echt om het donker dat me zo benauwd maakt, en misschien ook de dikke stof? Maar dat weet ik niet zeker.
Juist ideaal voor mensen die vanaf daar dan voor het nieuwe studiejaar iets kunnen zoeken in de stad, ipv via internet geld aan vreemden over moeten maken of helemaal niets vinden.
Aan mezelf als ik een keer denk ga lekker op mijn balkon zitten. Dan zet ik thee, pak een boek, klap mijn ligstoel open en denk ik een paar seconden oh lekker dit. Maar dan vind ik het toch koud en pak ik een dekentje, dan draai ik mijn stoel toch een beetje om meer in het zonnetje te zitten, dan wil ik thee drinken maar is mijn mok net te ver en moet ik opstaan, dan wil ik toch plassen. Waarom ben ik nooit relaxed als ik op mijn balkon wil zitten.
Maar een tent is na 1 vakantie toch niet helemaal afgeschreven? Als het een goede tent is zou ik er ook nog een goed bedrag voor vragen. Minder dan nieuwprijs maar niet mega veel minder. Als iets jaren en jaren gebruikt is wel.
Is er niet een weggeef groep oid in jouw woonplaats? Veel mensen hebben nog wel een tentje liggen.
Nee klopt hoor, maar (ja er miste context) ik zie dus echt tenten die in 2000 1 x gebruikt zijn en nu dus als zo goed als nieuw worden aangeboden voor 80 euro. Terwijl 20+ jaar op zolder liggen ook gewoon waardeverlagend werkt vind ik. Of tenten die heel goedkoop waren in aanschaf die worden aangeboden, terwijl voor zulke tenten 1 reis waar je 'm iedere dag opnieuw opzet er voor zorgt dat ze niet zo lang meer heel zullen blijven.
Ook een koepeltent waarvan een rits kapot is die nog voor 50 euro werd aangeboden.
Ongevraagd advies maar mijn fresh & black tent stond op Down The Rabbit Hole naast zo’n gigantische lamp op het kampeerterrein, daar kan de fresh & black niet tegenop! Maakt wel ook gigantische herrie dus weet niet of het nou goed voor je nachtrust is
Wij hebben ook de 3 persoons en mijn man had precies hetzelfde. Een 4persoons had geen verschil gemaakt. Hij vond het heel naar dat hij zich niet kon oriënteren en lag op een gegeven moment met alleen zijn hoofd uit de tent haha.
Er zat een verdwaalde losse kers in mijn tas, helemaal geplet in de voering + op mijn lichtgele blouse
De caissière die de Allerhande scande tijdens de zelfscancontrole waardoor ze ALLES moest scannen terwijl ik twee volle tassen had volgetetrist
Nouja ik erger me niet aan de caissière maar wel de situatie.
Sowieso stom dat een gratis blad een barcode heeft 🫠
Echt een first world problem dit maar bij de Jumbo mag je nou draaien aan een rad om een gratis product te krijgen bij een steekproef, maar volgens mij is dat pas als er meer dan 5 producten gecontroleerd worden en sinds dat ingevoerd is heb ik letterlijk altijd 3 producten die ze checken. Nooit meer. Heb nog nooit iemand aan dat rad zien draaien. Goede marketingstunt dus
Ja ik weet eigenlijk niet of ze de barcode daarvan scande of de barcode op zo’n bon die erop zit. Hoe dan ook stom, zij dacht dat het gewoon een tijdschrift was waarschijnlijk dus scande het automatisch.
Ik heb vaak meer dan 5 wat ze checken, maar ze bieden me nooit aan om te draaien. En erom vragen voelt heel kinderachtig haha
Je weet het hè? Boer mailen voor een vergoeding
Ik vroeg me al af waar dat rad voor was! Mijn jumbo is net verbouwd en ik dacht dat het daarom was, maar mocht tot nu toe ook nog niet draaien helaas
Influencers die van die haargummies en rijstwatermaskers etc aanprijzen terwijl ze zelf extensions dragen zo dom. Maar toch trappen mensen er blijkbaar in.
Mijn collega’s zijn echt zo een irritante mensen.
Vandaag mijn 1e werkdag na 3 weken thuis (ik zat er volledig door, oa door het werk en ook door privé problemen, mijn verantwoordelijkeverstond het en had hier alle begrip voor).
Heel de weg naar het werk paniekaanvallen gehad omdat ik weet hoe mijn collega’s zijn.
Ik ben 5 minuten binnen en de 1e aanval begon. Collega 1 zei: voor privé problemen moet ge wel niet thuisblijven e! Iedereen heeft problemen, als iedereen daarvoor moet thuisblijven…
Collega 2 heeft me heel de dag genegeerd en collega 3 heeft een late shift moeten overnemen dus ik zei bedankt tegen haar toen ik doorging en ze zei “tsjah ik had geen andere keus e. Het is hier zwaar geweest maarja…”
Ben al wenend naar huis gereden…
Moet ge weten dat ik super veel alleen zit en zij met 2 dan thuiswerken en dat kan allemaal…
Dikke knuffel vanuit hier, hoe ze tegen jou doen zegt iets over hun karakter. Jij kan hier niks aan doen, ik had je meer empathie vanuit je collegas gegund.
Hè wat rot, zo zie je er tegenop om morgen weer die kant op te gaan. Weet je leidinggevende dat het zo gaat?
Ik had vandaag een gesprek met hem om de thuiswerk situatie aan te kaarten en heb dan meteen gezegd wat collega 1 gezegd heeft. Zijn reactie was dat het not done is wat ze zei en dat alleen mijn huisarts mocht en kon oordelen of ik al dan niet thuis kon blijven.