Waar erger je je aan? #18

Hebben die mensen dan gedacht dat ze hun leven thuis gewoon daar voort kunnen zetten ofzo, wat een gekkigheid

Mensen die alleen maar over hun drugsgebruik kunnen praten.

23 likes

Mountainbikers die niet op de aangewezen paden fietsen maar op een pad waar ze niet mogen komen, dan heb je het ook niet begrepen.

9 likes

Schat, Shake if off

21 likes

Geen idee wat mensen denken, ik heb hier echt zo geen begrip voor en gaat echt mijn verstand te boven wat mensen zeggen.

3 likes

Mijn collega die zeikt dat hij ziek wordt van de airco :skull:

5 likes

Jemig wat respectloos

1 like

Ik heb laatst een collega vriendelijk verzocht op een andere kamer te gaan zitten :see_no_evil: we zaten met zn vieren op een kamer en zij was de enige die geen airco aan wou (zij was bovendien de enige die geen vaste werkplek heeft, de andere drie wel).

6 likes

Recycling apparaten die het niet doen of bakken die altijd vol zijn

Ben in staat die hele krat oud papier gewoon bij t normale afval te flikkeren gvd

5 likes

Ja hoor dat kan, ik heb dat best vaak op vakantie omdat ik met de airco in slaap val :grimacing:

2 likes

Mijn copingmechanisme voor mezelf lelijk voelen is mn curtain bangs korter knippen en mezelf daarna weer helemaal hot voelen maar dat proces gaat altijd eerst gepaard met een halve paniekaanval want wat ben ik nou eigenlijk aan het doen??? Maar goed nu wel weer content

10 likes

Ik heb gisteren ook mijn haar geknipt en wenkbrauwen geverfd. Scheelt zo veel haha.

2 likes

“ik zoek een onderhuurder voor 2 tot 28 augustus”. Bitch please, hoe durf je daar 350 euro voor te vragen.
Edit : het gaat om een kamer geen huis.

En een andere ergernis, m’n man heeft wachtdienst en is al 8 x opgeroepen in de afgelopen 36 uur. Voelt echt niet als weekend zo voor mij.

6 likes

Ik werd nieuwsgierig dus ik nam even een kijkje. En toen zag ik dat ze op alle foto’s behalve één een zonnebril draagt. En dat ergert me :expressionless:

5 likes

Dat Douwe Dob een zesdelige docuserie heeft, bij de NPO ook nog

3 likes

Zou niet kijken hoor. Straks ben je zwanger.

53 likes

“In de serie is te zien hoe de zanger vecht met zijn innerlijke demomen
” ( zo staat het in de beschrijving van npostart)
Het zou eens niet. Zou me niet verbazen als er een groepschat genaamd Innerlijke demonen is waar allemaal mannelijke bn’ers in zitten.

6 likes

Demonen

7 likes

Dat is bijna vier weken, dat is toch geen gekke prijs voor een kamer? Tenzij het in Schubbekutteveen is misschien, maar denk dat je in de meeste (studenten)steden in je handjes mag knijpen met zo’n huurprijs

10 likes

Precies dit, vind het echt gaar dat mensen altijd zo haten op onderhuur. Dit is goedkoper dan een hotel/hostel/Airbnb.

1 like