Onderhuur oké, maar je kamer verhuren zodra je even op vakantie bent is echt gekkigheid
Helemaal eens, hier zie ik regelmatig weekenden of 1 week voorbij komen. Maar bijna een maand is toch niet zo heel gek/weinig?
De context zal wel weer missen zoals zo vaak.
Dat ik echt niet weet waar ik op vakantie wil.
Giga luxeprobleem.
Same, dus als je iets hebt verzonnen wil je het dan ff delen want misschien inspireer je me
Nuh tis iemand die 3 maanden in 't buitenland studeert en voor deze 3,5e week niemand heeft die z’n kamer wil huren. Ik vermoed een last minute annulering gezien diegene het vandaag plaatst? Of een makkelijke manier om geld te verdienen.
Maar ik vind de meeste vormen van onderhuur stom.
Nog een ergernis. Ik heb zo’n Black&fresh tent want m’n man wilde dat heeel graag, voor festivals. Maar ik word daar dus benauwd en misselijk en claustrofobisch in, al helemaal als ik iets gedronken heb. Dus nu moet ik een nieuwe tent kopen voor Lowlands maar ik vind het zo’n onzin om geld uit te geven aan een nieuwe tent terwijl ik een tent heb. Maarja de tent die ik heb werkt niet voor me.
En dan nog een bonusergernis: mensen op marktplaats die voor een tent die ze gewoon een volle vakantie gebruikt hebben nog zoveel geld durven te vragen.
Ohja nog een ergernis ik had die benauwdheid enzo allang voorspeld voor de aanschaf van die tent, maar ik bepaal al 90% van wat we kopen dus ik had 't gevoel dat ik hierbij moest inschikken.
moet je dan maar je kamer gratis aan een vreemde verhuren of leeg laten staan? (korte) onderhuur kan voor zoveel mensen in hoge nood een goede, tijdelijke, oplossing zijn
ik zou ook niet zo snel m’n woning/kamer onderhuren, maar dat is vooral omdat ik geen zin heb in gedoe/het geld kan missen. verder zie ik het probleem echt niet.
Hahaha
Ik keek naar griekenland of curaçao en net random op malediven geklikt.
Alles super random.
Wil niet weer naar de canarische eilanden.
Ligt dat dan niet eerder aan het formaat van de tent? Je hebt b&f in verschillende maten en in de kleinste kan ik me dat gevoel heel goed voorstellen. Mijn man en ik hebben daarom een grotere 4persoonstent gekocht, maar wel b&f.
Alleen echt inhalige mensen doen dat voor zo’n termijn
Vriendinnen die gelijk vragen ‘wat heb je dan??’ als je een bepaalde datum niet kan. Ik hoef me toch niet de hele tijd te verantwoorden djeez
Nee ik heb dit ook in een kamer met rolluiken gehad, terwijl ik prima in een eenpersoonstent kan slapen. Wij hebben de 3persoons. Het gaat echt om het donker dat me zo benauwd maakt, en misschien ook de dikke stof? Maar dat weet ik niet zeker.
Juist ideaal voor mensen die vanaf daar dan voor het nieuwe studiejaar iets kunnen zoeken in de stad, ipv via internet geld aan vreemden over moeten maken of helemaal niets vinden.
Aan mezelf als ik een keer denk ga lekker op mijn balkon zitten. Dan zet ik thee, pak een boek, klap mijn ligstoel open en denk ik een paar seconden oh lekker dit. Maar dan vind ik het toch koud en pak ik een dekentje, dan draai ik mijn stoel toch een beetje om meer in het zonnetje te zitten, dan wil ik thee drinken maar is mijn mok net te ver en moet ik opstaan, dan wil ik toch plassen. Waarom ben ik nooit relaxed als ik op mijn balkon wil zitten.
Maar een tent is na 1 vakantie toch niet helemaal afgeschreven? Als het een goede tent is zou ik er ook nog een goed bedrag voor vragen. Minder dan nieuwprijs maar niet mega veel minder. Als iets jaren en jaren gebruikt is wel.
Is er niet een weggeef groep oid in jouw woonplaats? Veel mensen hebben nog wel een tentje liggen.
Nee klopt hoor, maar (ja er miste context) ik zie dus echt tenten die in 2000 1 x gebruikt zijn en nu dus als zo goed als nieuw worden aangeboden voor 80 euro. Terwijl 20+ jaar op zolder liggen ook gewoon waardeverlagend werkt vind ik. Of tenten die heel goedkoop waren in aanschaf die worden aangeboden, terwijl voor zulke tenten 1 reis waar je 'm iedere dag opnieuw opzet er voor zorgt dat ze niet zo lang meer heel zullen blijven.
Ook een koepeltent waarvan een rits kapot is die nog voor 50 euro werd aangeboden.
Ongevraagd advies maar mijn fresh & black tent stond op Down The Rabbit Hole naast zo’n gigantische lamp op het kampeerterrein, daar kan de fresh & black niet tegenop! Maakt wel ook gigantische herrie dus weet niet of het nou goed voor je nachtrust is
Wij hebben ook de 3 persoons en mijn man had precies hetzelfde. Een 4persoons had geen verschil gemaakt. Hij vond het heel naar dat hij zich niet kon oriënteren en lag op een gegeven moment met alleen zijn hoofd uit de tent haha.
Er zat een verdwaalde losse kers in mijn tas, helemaal geplet in de voering + op mijn lichtgele blouse
De caissière die de Allerhande scande tijdens de zelfscancontrole waardoor ze ALLES moest scannen terwijl ik twee volle tassen had volgetetrist
Nouja ik erger me niet aan de caissière maar wel de situatie.