Not done is precies de goede term. Hopelijk spreekt hij ze er dan ook op aan, niemand wordt er beter van als er zo’n sfeer op het werk is. Sterkte
Haar erover aanspreken zit er niet in.
Ben ook al de hele avond aan het twijfelen of ik haar morgen er nog is moet over aanspreken maar een vriendin zei dat dat geen goed idee is. Ze gaat geen sorry zeggen of het begrijpen en ze kan alleen nog meer kwetsende dingen zeggen dus we proberen het los te laten.
Soms helpt het mij om alvast wat comebacks te verzinnen die je in zo’n situatie kan zeggen. Probeer zelf altijd om dan op een nette manier toch duidelijk te maken dat iemand een grens over gaat. Geen idee of dit verantwoord is hoor, maar het lucht mij altijd wel op. Klinkt heel naar nu ik het zo type, haha, maar zou in jouw situatie dan iets zeggen als: “Goh, daar dacht de huisarts toch heel anders over” of “gelukkig hoef jij je geen zorgen te maken over ziekteverzuim”.
Sterkte in ieder geval <3. Juist in zo’n situatie als de jouwe helpt support, dus hoop dat je die hier voelt!
De hoeveelheid reclame op LinkedIn. Echt ieder ander bericht is een reclame.
Ik gebruik LinkedIn voor het vinden van opdrachten en dat werkt heel goed, maar ik ben bang dat veel mensen gaan afhaken als het zo doorgaat met de reclame (en dat is nog even los van alle persoonlijke Facebook-achtige berichten die ook alles behalve professioneel zijn).
Mijn hoofd vandaag: alsof er dikke stroop in m’n hersenen zit en ik wil eigenlijk gewoon slapen.
Achteraf weet ik altijd wat zeggen maar op die moment sta ik met mijn mond vol tanden.
Ben onderweg naar Schiphol met de trein en heb serieus na 1 halte al vertraging 🥹 sta al 15 minuten stil
Ik wel schrik me elke keer echt helemaal dood, sta ik lekker in m’n eigen wereld m’n boodschappen te scannen en krijg je ineens gehoorschade van dat kut rad
Is hij niet ook haar leidinggevende dan? En zelfs al is hij dat niet, als jouw leidinggevende is dat toch ook gewoon deel van zijn werk, om ervoor te zorgen dat jij een veilige werkomgeving hebt.
Ik weet natuurlijk niet waar je woont maar ik heb met amper 5 jaar (+ 1 jaar extra inschrijftijd omdat ik een studio van een woningbouw achterliet) een nieuwbouw appartementje gekregen. Heb sowieso het idee dat je er in mijn stad bij de nieuw opgeleverde complexen makkelijker tussenkomt.
Ik voel me echt slecht maar ik heb niks geloof ik
Echt irritant zo’n “word ik ziek of moet ik gewoon vroeg naar bed vanavond” twilight zone
Waar woon jij dan, Alaska?
Hij is ook haar leidinggevende maar zoals mijn psycholoog zegt “het is een slappe sjat” (hij heeft geen gezag)
en ook zij zijn met 3 en ik sta alleen dus het groepje wordt eerder geloofd dan dat ik geloofd wordt.
Wat heel jammer is natuurlijk…
Ugh Hopelijk kun je het dan een beetje van je af laten glijden en die sekreten gewoon negeren!
Nee, woon gewoon in een stad in Nederland.
Maar kun je dan niet met HR in gesprek als je leidinggevende niks gaat doen? Lijkt me geen veilige werkomgeving zo voor jou!
Hoe lukt het jou om via LinkedIn opdrachten te krijgen, door te reageren op LinkedIn-berichten of iets anders? (mij lukt dat namelijk niet zo goed)
Door veel mensen te volgen uit mijn vakgebied en te reageren op berichten die worden gedeeld over mijn vakgebied.
Ik word daardoor ook vaak benaderd
Hr weet niets van onze dienst (ik ben in september veranderd van werk en werk nu voor een stadsbestuur) en zoals ik al zei zij zijn met 3 en ik alleen. ik heb de vertrouwenspersonen ook al eens opgezocht maar die zijn allemaal bevriend met collega 1 dusja…
Een veilige werkomgeving is het al niet meer sinds februari.
Met 3 zaten ze tegenover mij (mijn verantwoordelijke aan de andere kant van de tafel tussen ons in) en hebben ze mij met de grond gelijk gemaakt.
Ik heb nog nooit zo hard geweend. Ik kon niets meer zeggen zo hard was ik aan het snikken. De dag daarna heb ik mijn gedachten gedeeld via een bericht in de teamsgroep (4 a4 bladen in word). Er is nooit meer iets over gezegd.
Ik ben constant in alerte modus want ze kunnen altijd aanvallen. Ik ben dus doodop.
En een andere baan vinden lukt niet? Desnoods in dezelfde organisatie