Sowieso stom dat een gratis blad een barcode heeft đ«
Echt een first world problem dit maar bij de Jumbo mag je nou draaien aan een rad om een gratis product te krijgen bij een steekproef, maar volgens mij is dat pas als er meer dan 5 producten gecontroleerd worden en sinds dat ingevoerd is heb ik letterlijk altijd 3 producten die ze checken. Nooit meer. Heb nog nooit iemand aan dat rad zien draaien. Goede marketingstunt dus
Ja ik weet eigenlijk niet of ze de barcode daarvan scande of de barcode op zoân bon die erop zit. Hoe dan ook stom, zij dacht dat het gewoon een tijdschrift was waarschijnlijk dus scande het automatisch.
Ik heb vaak meer dan 5 wat ze checken, maar ze bieden me nooit aan om te draaien. En erom vragen voelt heel kinderachtig haha
Je weet het hĂš? Boer mailen voor een vergoeding
Ik vroeg me al af waar dat rad voor was! Mijn jumbo is net verbouwd en ik dacht dat het daarom was, maar mocht tot nu toe ook nog niet draaien helaas
Influencers die van die haargummies en rijstwatermaskers etc aanprijzen terwijl ze zelf extensions dragen zo dom. Maar toch trappen mensen er blijkbaar in.
Mijn collegaâs zijn echt zo een irritante mensen.
Vandaag mijn 1e werkdag na 3 weken thuis (ik zat er volledig door, oa door het werk en ook door privé problemen, mijn verantwoordelijkeverstond het en had hier alle begrip voor).
Heel de weg naar het werk paniekaanvallen gehad omdat ik weet hoe mijn collegaâs zijn.
Ik ben 5 minuten binnen en de 1e aanval begon. Collega 1 zei: voor privĂ© problemen moet ge wel niet thuisblijven e! Iedereen heeft problemen, als iedereen daarvoor moet thuisblijvenâŠ
Collega 2 heeft me heel de dag genegeerd en collega 3 heeft een late shift moeten overnemen dus ik zei bedankt tegen haar toen ik doorging en ze zei âtsjah ik had geen andere keus e. Het is hier zwaar geweest maarjaâŠâ
Ben al wenend naar huis geredenâŠ
Moet ge weten dat ik super veel alleen zit en zij met 2 dan thuiswerken en dat kan allemaalâŠ
Dikke knuffel vanuit hier, hoe ze tegen jou doen zegt iets over hun karakter. Jij kan hier niks aan doen, ik had je meer empathie vanuit je collegas gegund.
HĂš wat rot, zo zie je er tegenop om morgen weer die kant op te gaan. Weet je leidinggevende dat het zo gaat?
Ik had vandaag een gesprek met hem om de thuiswerk situatie aan te kaarten en heb dan meteen gezegd wat collega 1 gezegd heeft. Zijn reactie was dat het not done is wat ze zei en dat alleen mijn huisarts mocht en kon oordelen of ik al dan niet thuis kon blijven.
Not done is precies de goede term. Hopelijk spreekt hij ze er dan ook op aan, niemand wordt er beter van als er zoân sfeer op het werk is. Sterkte
Haar erover aanspreken zit er niet in.
Ben ook al de hele avond aan het twijfelen of ik haar morgen er nog is moet over aanspreken maar een vriendin zei dat dat geen goed idee is. Ze gaat geen sorry zeggen of het begrijpen en ze kan alleen nog meer kwetsende dingen zeggen dus we proberen het los te laten.
Soms helpt het mij om alvast wat comebacks te verzinnen die je in zoân situatie kan zeggen. Probeer zelf altijd om dan op een nette manier toch duidelijk te maken dat iemand een grens over gaat. Geen idee of dit verantwoord is hoor, maar het lucht mij altijd wel op. Klinkt heel naar nu ik het zo type, haha, maar zou in jouw situatie dan iets zeggen als: âGoh, daar dacht de huisarts toch heel anders overâ of âgelukkig hoef jij je geen zorgen te maken over ziekteverzuimâ.
Sterkte in ieder geval <3. Juist in zoân situatie als de jouwe helpt support, dus hoop dat je die hier voelt!
De hoeveelheid reclame op LinkedIn. Echt ieder ander bericht is een reclame.
Ik gebruik LinkedIn voor het vinden van opdrachten en dat werkt heel goed, maar ik ben bang dat veel mensen gaan afhaken als het zo doorgaat met de reclame (en dat is nog even los van alle persoonlijke Facebook-achtige berichten die ook alles behalve professioneel zijn).
Mijn hoofd vandaag: alsof er dikke stroop in mân hersenen zit en ik wil eigenlijk gewoon slapen.
Achteraf weet ik altijd wat zeggen maar op die moment sta ik met mijn mond vol tanden.
Ben onderweg naar Schiphol met de trein en heb serieus na 1 halte al vertraging đ„č sta al 15 minuten stil
Ik wel schrik me elke keer echt helemaal dood, sta ik lekker in mân eigen wereld mân boodschappen te scannen en krijg je ineens gehoorschade van dat kut rad
Is hij niet ook haar leidinggevende dan? En zelfs al is hij dat niet, als jouw leidinggevende is dat toch ook gewoon deel van zijn werk, om ervoor te zorgen dat jij een veilige werkomgeving hebt.