Waar erger je je aan? #18

Moet ‘ie vooral zeggen tegen cliënten met traumatische ervaringen.

Wat een onzinnige opmerking

15 likes

Dat er zo vaak wespen bij mijn balkondeur zitten. Die deur is meteen ook het enige raam dat open kan op de slaapkamer (op de kantelstand zeg maar) en krijg helemaal stress van dat gezoem. Er moet wel ergens een nest zitten denk ik, maar durf ook niet goed te zoeken :smiling_face_with_tear:

Laat dan iemand zoeken die zo’n nest ook meteen kan verwijderen. Misschien zitten ze wel ergens in een muur.

2 likes

Die scholen met flexibele vakanties bestaan er wel, moet je alleen wel lekker voor voor betalen. :money_mouth_face: + hopen dat het goed onderwijs is, want vaak een door ouders opgerichte school.

3 likes

We zijn nu in de laatste dagen voor verhuizen (naar een huis was echt heel erg nog niet af is) dus vette stress. Dus ik erger me misschien zowiezo aan alles, maar vooral aan mensen die als ze komen helpen allemaal suggesties gaan geven hoe het anders/beter kan. Maar daar hebben we geen tijd voor, we moeten nu gewoon 1 of 2 kamers af hebben. Ik sta niet voor mn lol in standje turbo te schilderen. Maar ik wil ook aardig blijven want ze komen helpen en dat is opzich fijn, maar ik erger me kapot. Zo in de laatste dagen opeens allemaal wijze raad, terwijl we al 3 maanden bezig zijn en we echt wel nagedacht hebben over hoe dingen moeten en kunnen…

35 likes

Ik zoek naar een vakantiehuisje met jacuzzi op airbnb en de helft is gewoon letterlijk een badkuip buiten :angry:

Oja dat herken ik helaas😂
Sta je daar helemaal gestresst te verven vanwege tijdnood en dan komt er weer iemand kijken hoe je bezig bent en ‘tips’ geven… ergerde me kapot daaraan!

4 likes

Zo irritant. Ik zoek ook naar een Airbnb met zwembad en dan is het zo’n net-geen-opblaasbaar-zwembad dat je bij de Action kan kopen. Of een openbaar zwembad in de buurt.

5 likes

Dat ik binnenshuis de warmte er niet uit krijg :weary:

10 likes

Het viel me ook al op dat heel veel listings niet goed gecategoriseerd staan. Ik klikte op Airbnb’s in een natuurgebied en kreeg alleen maar woningen in hartje Amsterdam te zien? Het was bij vrijwel alle categorieën zo, heel irritant.

2 likes

Oh zo herkenbaar. Never forget mijn schoonmoeder die mij ging vertellen waar ik mijn meubels moest neerzetten :upside_down_face:
Doe gewoon wat er gevraagd wordt en bemoei je verder niet.

3 likes

Haha ja dat he? We kregen ook te horen toen we een foto deelden van de nieuwe kozijnen dat het ook goed zou zijn als we het hout van het balkon ook die kleur zouden maken. Alsof we dat niet zelf ook kunnen bedenken en het is 100% niet belangrijk om nu te doen… ik trek dat echt slecht

1 like

Sowieso zulk ongevraagd advies haha. Stuurde een x een foto van onze keuken (kort na onze verhuizing) naar een vriendin en zei ze oh zou echt die bovenkast weghalen. Ja leuk voor je, wij niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Ergernis aan mezelf. Ik ben naar kantoor gegaan om een stuk eindelijk af te schrijven (heb het al maandenlang uitgesteld omdat ik er in de zomer wel tijd voor zou hebben en de deadline is na het zomerreces) en nu zit ik al twee uur op een leeg kantoor te chillen en op social media te scrollen.

8 likes

Oh advies met verhuizen, ik kan er een heel boek over schrijven.

How can i make this about me, maar ik hou van kleur in mijn huis, altijd al gehad. Mijn moeder is daar minder van en die heeft al-tijd commentaar en komt dan met advies om andere kleuren te doen. Eén keer, toen ik nog jong en beinvloedbaar was, heb ik daar naar geluisterd en toen een andere (veel lichtere en eigenlijk totaal andere) kleur gekozen en had vanaf moment 1 spijt. Paar weken later alsnog die andere kleur gedaan en toen kreeg ik te horen dat de nieuwe kleur toch wel beter was. JOH. Sindsdien lach ik lief bij advies en trek mijn eigen plan.

Mijn huis, ik moet er wonen, dus ik moet het leuk vinden. En als je wil komen helpen, doe je wat ik zeg en anders ga je maar weg. (en ja dat klinkt onaardig en nee zo zeg ik dat echt niet tegen iemand, maar ik vind het echt als je ergens gaat helpen, ga dan niet ongevraagd lopen blaten wat jij zou doen)

10 likes

Over precies een week ga ik op vakantie maar mijn gezondheid is de laatste tijd niet echt top dus loop nu bij de huisarts voor onderzoeken maar er is tot nu toe niets uitgekomen.
Het laatste waar ik op zit te wachten is in het buitenland naar een huisarts of ziekenhuis te moeten.

10 likes

De 2 grasmaaiers van de gemeente die sinds gisteren hele tijd door de buurt rijden. Geluid is niet te harden

Ik zit op een bankje te wachten tot de mist weg trekt zodat ik paar leuke fotos kan maken maar de mist lijkt alleen maar erger te worden
Edit: heb het opgegeven, ik kom nog wel een keer terug :joy:

1 like

Ik heb dat wel een x gedaan. Ik was helemaal blij met mn steekproef, dus toen ik werd gecontroleerd riep ik als een blije kleuter ‘jaaaa ik mag eindelijk een x draaien’ en toen zei de medewerker ‘nee sorry, las vanaf 5 artikelen’. Blijkbaar trok ik een enorm verdrietig gezicht want direct daarna was het ‘maar vooruit draai maar’ en toen won ik chocolaatjes! Wat een leven

40 likes

Haha love dat!

1 like