Als ik buiten ben blijft m’n zonnebril altijd op hoor.
Ik zie niks zonder m’n zonnebril, dan moet ik eerst weer switchen naar mijn reguliere bril. Ik verontschuldig me wel altijd overigens, als ik m’n zonnebril ophoud.
As je 1 op 1 met iemand spreekt. Tijdens het wandelen is ook nog een uitzondering, maar als ik met iemand praat vind ik het niet meer dan normaal dat ik diegene in de ogen kan kijken, en dat gaat bij de meeste zonnebrillen zonder spiegelglazen ook niet heel makkelijk (lichtere glazen daargelaten natuurlijk)
Ja ligt er toch aan of de zon in je ogen schijnt of niet. Als ik met je moet bijkletsen met dichtgeknepen ogen praat het ook niet echt lekker en zien we elkaars ogen alsnog niet.
Muggenbulten op m’n vingers
Wat overdreven. Ik leef het hele jaar met een zonnebril op hoor.
Vind je een stereotyp persoon met autisme die geen oogcontact maakt dan ook asociaal?
Mijn mondhygiënist: “je spalkje zit los, echt zeker weten, hij beweegt”
Mijn tandarts: “je spalkje zit niet los, echt zeker weten, hij beweegt niet”
Ja gvd nu zit ik al de hele tijd te voelen of ik iets voel en te denken wat nou als het wel los is en al mn tanden scheef gaan staan.
Kan je niet langs de ortho? Of doet je tandarts dat vastzetten?
Ben zelf toen met “dun lijm” naar de ortho gegaan. Hij geld en ik een gerust hoofd hahaha
Daar ben ik sinds mijn 14e nooit meer geweest, tandarts kan het zelf lijmen en dat levert hem geld op dus ergens geloof ik hem wel want hij heeft er niks aan om te zeggen van niet als het wel zo is.
Ik heb het ook echt 5x aan hem gevraagd en hij bleef zeggen nee, en hij is gewoon een professionele tandarts dus ik vertrouw hem ook wel, maar het is toch raar.
Dat al vanaf 4 uur ‘s ochtends al een auto alarm gaat. Dat ding gaat ieder uur meerdere keren af
Zou je haast denken. De auto staat namelijk op zijn oprit. Dat of diegene is op vakantie
Helemaal mee eens. Enige uitzondering is als ik echt vol in de zon kijk, maar verontschuldig me dan wel ook aan mn gesprekspartner. Zet hem ook even omhoog als ik iets bestel op het terras of als als iemand de weg vraagt op straat
Oh zou best kunnen dat het in andere volgorde de wereld in is gekomen, ik heb zelf alleen eerst het filmpje van de sluipschutters gezien. Maar ik word er intern echt agressief van
Ik ook, heb een uitgebreide verzameling, maar ik doe hem af of zet op mijn hoofd als ik met iemand praat, is nou niet bepaald veel moeite en wel zo beleefd
@Ainu er zijn uiteraard altijd uitzonderingen. En ook die persoon kan zijn/haar zonnebril even afzetten als diegene met iemand praat
Dat ik een jurk op het oog had in de Bijenkorf en ik ben hem net gaan passen. En hij was super mooi alleen de jurk die ik paste was dus helemaal kapot in de naad. En toen mocht ik hem niet kopen van mijn vriend, wat ik best snap als je alleen verstandig wilt zijn. Maar dat wil ik niet dus ik vind het wel kut
Kan je die jurk niet online bestellen?
Of korting vragen en naar de kleermaker brengen?
Dat je tegenwoordig ook al 3,5 keer de huur moet verdienen voor een krot uit 1960 ik kom echt nooit aan een huis
Ja of je kan een huur van €1500 ophoesten, maar nooit dat je een hypotheek van datzelfde bedrag kan krijgen.