Waar erger je je aan? #18

Hele nacht veel wakker en onrustig geslapen maar dan om half 7 in een suuuuuperlekkere slaap vallen terwijl je dan om 7.15 op moet HOE werkt dit ik heb dit zo vaak :joy:

12 likes

Door die zwangerschapshormonen zit ik nu gewoon op m’n werk bijna te janken omdat ik op m’n shirt geknoeid heb. Gister omdat ik een pot jam niet open kreeg. Ik word gestoord van mezelf.

2 likes

Even zeiken. Volgens mij ben ik gewoon fucking sleep deprived, maar man wat voel ik me slecht. Ik ben al twee dagen aan het reizen in auto/vliegtuig. Heel mijn enkels zijn dik en mijn schenen voelen ook raar? Ik ben kotsmisselijk en heb echt wat verkeerd gegeten onderweg. :sob:

Ik wil gewoon chillen thuis en me niet beroerd voelen.

3 likes

“geur”

5 likes

NOT A PERFUME

28 likes

Oja :joy:

2 likes

Die irritante reclame met dat kind die ‘’ Zinin in vakantie heeft ‘’
Waar komt heel dat irritante zinin in vandaan, is dat een ding of iets?
Sluipschutters heeft ook zo’n filmpje maar nu komt het ook al terug in een reclame.

12 likes

En dat moet je dan ook nog gokken of het lekker ruikt want alleen online?

1 like

oe goeie tip, dat is mijn lievelings

1 like

Dat kind dat er in zit is de dochter van Leo Alkemade en die zei dit blijkbaar altijd al. Dat melken ze nu maximaal uit.

https://www.ad.nl/show/tv-kijkers-vragen-zich-af-is-zin-in-in-liselot-8-ook-in-het-echte-leven-de-dochter-van-leo-alkemade~a0b46303/

ik erger me er overigens ook aan. Vooral aan alle boomers die het nu quasigrappig overnemen en te pas en te onpas zeggen. Althans in mijn omgeving is dat (helaas) zo.

6 likes

Dr vader ook dus het zit in de familie denk ik

12 likes

Ugh ja het begint hier langzaam de nieuwe goeiemoggel te worden.

5 likes

Ik dacht dat het in Sluipschutters een parodie was op die bloedirritante reclame. Maar niet dus? Zijn wel dezelfde acteur en dochter inderdaad.

Of is er nog weer een ander filmpje mee?

Dat is net zoals als “met zonder jas” gewoon iets wat kinderen vaak zeggen denk ik.

6 likes

Nee hoor dat van sluipschutters is denk ik 2 jaar oud. Dat meisje is echt zijn dochter, en dit werkte dus toen ze hem vroegen om in die reclame te spelen zei hij oke maar dan wel met mn eigen dochter.

Oh meen je! Ik had die sketch pas na de reclame voor het eerst gezien. Vond het best een bold move om Prijsvrij een beetje te kakken te zetten terwijl hij zelf in die reclame zit haha. Jammer dat het andersom is.

1 like

De intense besluiteloosheid van mn man. Elke vraag/keuze is bij hem moeilijk en een hoop geuh geah en laat me denken.

1 like

Aan mijn blindheid. Ik ging borrelen en ik twijfel zoals gewoonlijk tussen 100 oorbellen voor ik weg ga. Had gekozen voor 1 van mijn lievelings Chaneloorbellen. Had ze allebei eerder in gehad, maar was er gewoon 1 kwijt. Snapte er niks van. Heb van die sieradenlades in een Paxkast en heb echt 25 minuten lang alles doorgespit. Dacht dat ik gek werd. Katten uit mandje geschud, over de vloer gekropen, alles. Helemaal opgefokt weg, want anders was ik echt te laat. Zat echt te balen, want zijn ook van zeker 7 jaar geleden en zag ze alleen voor veel te veel 1 paar online op eBay.

Kom ik net thuis om nog 1 x te kijken. Eerste la die ik opentrek zie ik ze meteen liggen. Hoe blind ben ik?? Volgens mij heeft iemand in de tussentijd gewoon het daar neerlegd hoor. Ben blij dat ik ze weer heb, maar jezus. Heb serieus in de wc van de wijnbar waar ik zat heel mijn top uitgedaan om te kijken of t niet daarin of in mijn bh was gevallen. Kwam er thuis achter dat ik dus ook 1 knoop te weinig had dicht gedaan dus lekker in m’n halve blote tetten naar huis gelopen (als een debiel dezelfde route de grond af zitten speuren nog ook of het daar was gevallen uit mijn haar ofzo).

Ben normaal niet van de dagboekposts, maar vind zit soort dingen zooo frustrerend.

36 likes

Ik heb met kerst een korte pyjama gekregen van m’n man die iets van 100 euro was, dus niet per se goedkoop, maar de knopen blijven absoluut niet dicht zitten. Misschien heeft hij het wel expres gedaan, maar elke keer als ik rol zit er weer een knoop los.

2 likes

Mag ik vragen wat je voor kosten betaald hieraan?
Ik heb ook een afspraak gemaakt bij een garage, had er bij t geinformeerd, kan over 3 weken terrecht.
Vind het wel prijzig.
Is het voor jou ook niet een optie om bij een andere garage te informeren of het sneller kan?