Waar erger je je aan? #18

Dat m’n elektrische tandenborstel toch zeker twee keer per maand om weet te rollen op het moment dat ik er tandpasta op wil doen.

Ligt de tandpasta weer half eronder uitgesmeerd. Of flikkert die hele tandenborstel uiteindelijk met een driedubbele salto op de grond, tandpasta overal.

5 likes

Als je hen vasthoudt terwijl je er tandpasta op doet heb je dit probleem niet meer haha.

22 likes

Is gelukkig heel makkelijk op te lossen, gewoon de knoopsgaten iets dichter naaien. Hoeft waarschijnlijk maar een klein beetje

2 likes

Of mensen die hun hand niet even voor hun mond doen. Heb het afgelopen dagen zoooo vaak gezien toen ik in Londen was. Ik hoef echt niet je amandelen te zien.

5 likes

Zonnebrillen met spiegelglazen zouden verboden moeten worden. Als je met iemand praat met zo’n bril op, is het alsof je een gesprek met jezelf voert. Ik moet de hele tijd naar m’n eigen hoofd kijken.

27 likes

Heerlijk

8 likes

€ 792 🫠

1 like

Deze foto krijg je als je ‘RGK’ in het woordenboek opzoekt

6 likes

Dan heb ik niet genoeg vingerkracht in één hand om tandpasta uit een wat legere tube te knijpen :weary:

1 like

Sowieso aso om je zonnebril op te houden als je met iemand in gesprek bent. Enige plek waar dat ok is is op het strand imho

3 likes

Definieer ‘in gesprek zijn’? Is dat als je met iemand op het terras zit en over koetjes en kalfjes babbelt? Of al pratend met iemand een wandeling maakt? Of bedoel je echt een gepland gesprek met een wat zwaarder onderwerp?

8 likes

Als ik buiten ben blijft m’n zonnebril altijd op hoor.

40 likes

Ik zie niks zonder m’n zonnebril, dan moet ik eerst weer switchen naar mijn reguliere bril. Ik verontschuldig me wel altijd overigens, als ik m’n zonnebril ophoud.

8 likes

As je 1 op 1 met iemand spreekt. Tijdens het wandelen is ook nog een uitzondering, maar als ik met iemand praat vind ik het niet meer dan normaal dat ik diegene in de ogen kan kijken, en dat gaat bij de meeste zonnebrillen zonder spiegelglazen ook niet heel makkelijk (lichtere glazen daargelaten natuurlijk)

1 like

Ja ligt er toch aan of de zon in je ogen schijnt of niet. Als ik met je moet bijkletsen met dichtgeknepen ogen praat het ook niet echt lekker en zien we elkaars ogen alsnog niet.

16 likes

Muggenbulten op m’n vingers :rage: :rage:

5 likes

Wat overdreven. Ik leef het hele jaar met een zonnebril op hoor. :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

6 likes

Vind je een stereotyp persoon met autisme die geen oogcontact maakt dan ook asociaal?

Mijn mondhygiënist: “je spalkje zit los, echt zeker weten, hij beweegt”

Mijn tandarts: “je spalkje zit niet los, echt zeker weten, hij beweegt niet”

Ja gvd nu zit ik al de hele tijd te voelen of ik iets voel en te denken wat nou als het wel los is en al mn tanden scheef gaan staan.

2 likes

Kan je niet langs de ortho? Of doet je tandarts dat vastzetten?
Ben zelf toen met “dun lijm” naar de ortho gegaan. Hij geld en ik een gerust hoofd hahaha :joy:

3 likes