Waar erger je je aan? #18

Daar ben ik sinds mijn 14e nooit meer geweest, tandarts kan het zelf lijmen en dat levert hem geld op dus ergens geloof ik hem wel want hij heeft er niks aan om te zeggen van niet als het wel zo is.

Ik heb het ook echt 5x aan hem gevraagd en hij bleef zeggen nee, en hij is gewoon een professionele tandarts dus ik vertrouw hem ook wel, maar het is toch raar.

4 likes

Dat al vanaf 4 uur ‘s ochtends al een auto alarm gaat. Dat ding gaat ieder uur meerdere keren af :tired_face:

3 likes

Zou je haast denken. De auto staat namelijk op zijn oprit. Dat of diegene is op vakantie

1 like

Helemaal mee eens. Enige uitzondering is als ik echt vol in de zon kijk, maar verontschuldig me dan wel ook aan mn gesprekspartner. Zet hem ook even omhoog als ik iets bestel op het terras of als als iemand de weg vraagt op straat

3 likes

Oh zou best kunnen dat het in andere volgorde de wereld in is gekomen, ik heb zelf alleen eerst het filmpje van de sluipschutters gezien. Maar ik word er intern echt agressief van :rofl:

1 like

Ik ook, heb een uitgebreide verzameling, maar ik doe hem af of zet op mijn hoofd als ik met iemand praat, is nou niet bepaald veel moeite en wel zo beleefd :woman_shrugging:t3:

@Ainu er zijn uiteraard altijd uitzonderingen. En ook die persoon kan zijn/haar zonnebril even afzetten als diegene met iemand praat

2 likes

Dat ik een jurk op het oog had in de Bijenkorf en ik ben hem net gaan passen. En hij was super mooi alleen de jurk die ik paste was dus helemaal kapot in de naad. En toen mocht ik hem niet kopen van mijn vriend, wat ik best snap als je alleen verstandig wilt zijn. Maar dat wil ik niet dus ik vind het wel kut

4 likes

Kan je die jurk niet online bestellen?

3 likes

Of korting vragen en naar de kleermaker brengen?

5 likes

Dat je tegenwoordig ook al 3,5 keer de huur moet verdienen voor een krot uit 1960 :grinning::grinning: ik kom echt nooit aan een huis

11 likes

Ja of je kan een huur van €1500 ophoesten, maar nooit dat je een hypotheek van datzelfde bedrag kan krijgen.

9 likes

Die focking muggen. Ben al helemaal lek gestoken en door het krabben worden het wondjes dus zit helemaal onder de kleine wondjes. Plus als ik op de bank zit hoor ik dat klote gezoem de hele tijd!!! Word er gek van

Ps heb er net wel eentje doorgeslagen maar die had me al gepakt denk ik, kwam veel bloed uit

2 likes

Mensen die in het vliegtuig direct opstaan zodra je stilstaat in de hoop dat ze er drie seconden eerder dan de rest uitkunnen

55 likes

Ja jawel maar het is natuurlijk een slecht teken als een jurk in de winkel al kapot gaat.

3 likes

Dit doen mensen alleen in een trein toch

1 like

Nope

2 likes

klapten ze ook? lijken me dezelfde types

2 likes

Ik ga ook staan, niet omdat ik er sneller uitwil maar omdat ik de hele vlucht al heb gezeten. Wat is er mis met je benen kunnen strekken? Plus het is efficiënter als de deuren wel opengaan. Echt zo irritant als ik niet in het gangpad zit en diegene naast mij blijft zitten, dan zijn de mensen achter je er eerder uit.

4 likes

Ik ben zo iemand (of ik moet echt vechten met mezelf om te blijven zitten). Niet omdat ik denk dat ik er eerder uit ben ofzo. Het is een soort interne onrust en alles in mij wil opstaan en het vliegtuig uit. Het zelfde in de trein of auto. Mn lichaam denkt joe we zijn er, lets go!

7 likes

Ik ben mede voor mijn beste vriendin naar mijn huidige woonplaats verhuisd. Vind het hier fijn maar ook vooral omdat ik dan eindelijk dichterbij haar zou wonen. Samen met m’n vriend ook net (vorige maand) eindelijk na een jaar zoeken een koophuis hier gekocht dus we blijven definitief hier.

Heeft zij net gisteren besloten om voor de grap naar een huis aan de andere kant van de provincie te gaan kijken met dr vriend en nu zijn ze overleggen over wat ze gaan bieden.

Ik vind dit zo kut en zo stom en ik wist niet eens dat ze ooit overwoog daar te gaan wonen en ik erger me aan mezelf dat ik ook niet eens blij voor haar kan zijn.

3 likes