Waar erger je je aan? #18

Je kunt toch niet allemaal opstaan. Past niet in het gangpad en de zitrijen zijn niet hoog genoeg. Dus de eersten snellen dat pad in en voor je het weet staan ze als wormen te krioelen om hun bagage uit de bakken te halen. Duurt allemaal alleen maar langer. Als mensen zich beetje fatsoenlijk gedragen ga je er rij voor rij uit en zijn de mensen er achter je dus niet eerder uit.

@Mae wist zij dat je daar voor haar kwam wonen?

30 likes

Die heeft zeker niks anders te doen in haar leven.

9 likes

Is toch normaal

11 likes

Nou volgens mij maakt je oma zichzelf belachelijk want het is heel normaal om dat eerst te wassen. Doe ik ook altijd. Vind het juist goor om dat niet te doen. Iedereen heeft er met zijn handen aan gezeten en gepast. Laat staan wat er niet allemaal mee is gebeurd van de fabriek naar de winkel toe

16 likes

Is ze dementerend? Dit is toch geen onderwerp om je zo in vast te bijten, ook al vind je het raar. Meerdere keren over bellen is een beetje bizar.

7 likes

Mijn god, die vrouw is 86 en heeft waarschijnlijk niet zoveel te doen. Boeiend. Ik zie dertigers hier op het forum herhaaldelijk over dezelfde dingen zeuren. Die zijn ook niet dement hoor.

Neemt niet weg dat het irritant is @Sazie als je het lijdend voorwerp bent :laughing:

52 likes

Nou ben natuurlijk niet alleen voor haar gekomen, maar ze weet zeker dat mijn keus veel met haar te maken had. Nu is ze niet verantwoordelijk voor mijn keuzes en dat weet ik ook maar het is wel gewoon kut

2 likes

Zeker heel jammer!
Maar je zit zelf toch ook niet voor altijd en eeuwig aan een woonplaats vast alleen omdat je een koophuis hebt, je kan ook weer… het huis verkopen en ergens anders gaan wonen?

1 like

Ik ben in mn eentje op vakantie en had direct na de eerste nacht al keelpijn (waarschijnlijk door de airco) en diarree (had ik de dag voor vertrek ook, de dag zelf niet maar de dag erna weer wel) en nu voel ik me ook nog eens lamlendig en voel ik me schuldig dat ik de rest van de dag (het is hier nu 15:00 uur) op de kamer wil blijven liggen. :joy: Maar denk dat ik toch maar op de kamer blijf want ben gewoon echt niet fit en moest net buiten ook gewoon af en toe pauze houden om op adem te komen. Hopelijk morgen een betere dag.

Einde klaagzang.

9 likes

Corona?

Sterkte!

2 likes

Denk dat ik dat een maand geleden al heb gehad want toen was ik ook erg verkouden met reukverlies. :sweat_smile:

Dankje!

Maar met een half uurtje rijden ofzo ben je dan toch alsnog bij haar? Provincies zijn toch niet zooo groot? Neem aan dat je de plek fijn vindt om te wonen anders zou je er geen huis kopen. Gewoon genieten van je eigen geluk!

3 likes

Provincies zijn wel groter hoor. Ik doe er al bijna een half uur over om aan de andere kant van de stad te komen.

4 likes

Door de stad rijden is wel wat anders dan door een provincie rijden? Meer dan een half uur kan ik nog wel geloven, maar in Nederland is echt niets ver. Maastricht naar Groningen is een uur of vier, I mean…

6 likes

Dat schuldgevoel is echt kak he, maar probeer gewoon echt uit te rusten, dan voel je je sneller weer beter. Beterschap en fijne vakantie!

5 likes

Wat zegt iedereen, Brabant (Boxmeer-Roosendaal) is gewoon 1,5 uur rijden en Limburg (Gennep-Kerkrade) ook.

21 likes

En steden liggen ook gewoon in provincies :joy:

2 likes

Mind = blown

4 likes

En het is toch ook anders als je eerst een stuk moet rijden om elkaar te zien, dan lekker op de fiets, makkelijker spontaan afspreken, bij elkaar langsgaan enzo.

18 likes

Die arme vrouw jezus ze zegt alleen iets

1 like