Dat zou ik echt heel heftig vinden
Ja reden om te verhuizen
Mensen met een smartwatch die bij elke melding afgeleid zijn van het gesprek
Dat ik mn voorste plukken heel snel vind groeien maar de lengte echt ZO langzaam en ik wil het andersom graag
Nou! En helemaal als het een serieus/persoonlijke/moeilijk/weetikveelwat gesprek is. Dat je die ogen toch even zo naar het schermpje van de Smartwatch ziet gaan omdat blijkbaar buurvrouw Truus iets in de buurtapp heeft geplaatst.
Voor mijn gevoel is juist hier het tegenovergestelde aan de hand, maar dat komt eigenlijk vooral door het kapsel dat ik zat ben. De langste plukken aan de achterkant reiken nu tot een behabandje maar mijn pony kan nog niet achter mijn oren.
Exact! En dan daarna wordt de telefoon gepakt om de appjes goed te lezen en te beantwoorden.
En prima om tussendoor ff een x je telefoon te checken (doe ik ook), maar de hele tijd
Aan de Transavia klantenservice medewerker die onzin vertelt over hun regels en beleid. Vorig jaar ook al gedoe gehad met hun, ik vlieg normaal al bijna nooit maar Transavia is echt zo kut, ga echt nooit meer met hun vliegen (als ik al ga vliegen).
Wat is het gedoe dan?
Het zou voor mij sowieso 1,5 uur rijden zijn naar de andere kant van de provincie. Dat is in totaal 3 uur dan. Dat zou ik ook wel even jammer vinden.
Vorig jaar appte ik ruim van tevoren dat ik mijn stoelkeuze (waarvoor ik betaald had) wilde wijzigen, maar reageerden zij pas heel laat waardoor de termijn daarvoor al verstreken was. Dit jaar wilde ik zelf een stoel kiezen bij het online inchecken (en daar desnoods voor betalen) omdat ik met mijn vriend en onze baby graag aan het gangpad wilde zitten. Gebeld, na de slechte ervaring met de whatsapp klantenservice van vorig jaar, werd me verteld dat hun beleid is dat een baby altijd bij de ouder aan het raam moet zitten. Bij de vraag waarom werd ze echt kribbig en ‘ja dat is nu eenmaal zo de reden weet ik ook niet’. Nagevraagd aan een stewardess tijdens de vlucht en die wist van niks, en ook op de website kan ik er niks over vinden.
Vermoed vanwege het zuurstok masker. Bij bijv. Ryan Air zitten die voor ouder en baby bij de stoel bij 't raam en moet daarom de baby daar zitten.
Ja maar hoe vaak spreek je nog echt spontaan af sinds we allemaal volwassen zijn? 9/10 keer moet je de agenda’s trekken en lukt het laatste weekend van september nog maar net want alles zit al vol en iedereen is druk.
Ja kan, weet niet hoe het bij hun is, maar ik zie vriendinnen die in dezelfde stad wonen echt veel vaker dan die stuk verderop wonen.
Als ik ga googlen vind ik hierover wel wat dingen op internet (bijv. bij corendon). Dat het een veiligheidsding is en je daarom bijv. ook niet met je baby in de rij van de nooduitgang mag zitten.
Ja, en je mag dus ook niet met twee baby’s in een rij zitten. Wij hadden twee kinderen onder de twee en werden steeds omgeboekt naar twee plaatsen achter elkaar.
Dat is omwille van de zuurstofmaskers.
Er is eentje extra per rij.
Haha nou nee want ze lacht haar kleindochter uit en maakt haar juist belachelijk bij andere mensen
De plekken aan het raam hebben een extra zuurstofmasker voor je baby. Daarom moet je verplicht daar zitten als je je baby op schoot hebt tijdens het vliegen. Wat hierboven ook al gezegd wordt; als je er twee hebt zit je ook altijd achter elkaar dan en kun je nooit met twee kids op schoot naast elkaar bijv.
Een stewardess moet dit zeker weten. Want slecht!