Mijn dochter is allergisch voor muggen en eergisteren 20 x gestoken op d’r gezicht, inclusief op d’r oog die nu dus niet meer normaal open kan.
We hebben al medicijnen maar die mag ze maar 1 x per 24 uur en dat geven we dus savonds. Maar ze heeft nu zo’n jeuk en tis zo zielig.
Ik werk via een uitzendbureau veel bij een locatie waar ze meerdere locaties hebben (beetje vaag maar ik mag geen bedrijf noemen). En het is echt superleuk en ze zijn helemaal blij met mij. Maar nu ben ik dus uitgenodigd bij een locatie waar ik normaal nooit sta, alleen heel af en toe in de spoel, maar ze hebben daar dus nooit shirtjes (XL maar alles valt mega klein) in mijn maat en ik durf die diensten nu dus niet aan te nemen omdat ik niet een hele heisa wil veroorzaken dat er geen shirt voor mij is. Maar het zijn wel echt ziek lange diensten dus veel geld maar echt stom dit.
Kun je geen shirtje meenemen van een andere locatie als je daar gewerkt hebt?
Bij mij werkt azijn tegen de jeuk. Doe wat huishoudazijn op een doekje en leg het op de plek waar het jeukt. Weet alleen niet of dat zo geslaagd is wanneer je gezicht jeukt.
Heb je zo’n verkoelende foam tegen waterpokken in huis? Kidsclin of kidsner alexia. Dat helpt hier wat tegen de jeuk bij dochter en dat mag je vaak smeren.
Nee joh gewoon om vragen! Ik werkte veel met horeca zzp’ers en uitzendkrachten en ik bestelde gewoon nieuwe koksbuizen bij (of wisselde wat uit met andere vestigingen) als we bepaalde maten niet meer hadden liggen. Is echt geen issue, dus gewoon om vragen.
Kaart dit aan! Die kosten maken niets uit en zij zullen veel blijer zijn met een enthousiaste werknemer dan dat je niet gaat zonder dat zij weten waarom.
Ja en ik zou zeggen dat een klantenservice medewerker zoiets ook weet, of op zijn minst even gaat navragen of opzoeken als je hierover belt. Of dat het gewoon duidelijk op de website staat als je gaat zoeken naar vliegen met een baby. Dat was meer mijn ergernis, dat het zo is met een goede reden is allemaal heel begrijpelijk.
Heb je geen leidinggevende ofzo als contactpersoon? Ik zou het echt geen vreemde vraag vinden om te krijgen, zeker niet als iemand frequent bij mijn organisatie zou werken.
Het is vaak echt zo geregeld.
Ik denk ergens dat het niet zozeer gaat om het durven vragen om een shirtje, maar om specifiek vragen om die maat.
Ik had een tijdje terug slippers besteld van een merk waar ik meerdere paren van heb en heb ze eigenlijk niet gepast en nu kom ik erachter dat ze te klein zijn? Zo raar, zelfde maat en model als altijd
Iemand vroeg gister, oh leuk verwacht je een tweede?
Nee muts ik ben gewoon dik
Ik snap mensen echt niet die zulke opmerkingen maken. Iemand vroeg mij ook: oh krijg je een tweeling? Eh nee maar ik hoef nog maar 1,5 week laat me gewoon met rust joh.
Echt zo onbeschoft, waar bemoei je je mee.
Als je net een nieuwe tampon in hebt gedaan en dan moet poepen
Ik wou dat orthese sokken niet alleen maar saaie kleuren hadden! Zwart is te donker en wit word snel smoezelig.
Dat bedoelde ik ook.
Dat ik amper geslapen heb omdat ik op mijn linkervoet 53 muggenbulten heb en mijn rechter 48. De rest van mijn lichaam is gelukkig bespaard gebleven.
Ik weet niet wat voor materiaal het is, maar zou je anders de witte kunnen verven?
Ik erger me eraan dat ik weer eens iets ben vergeten ergens wanneer ontwikkel je hier gevoel voor, of is dit het een aangeboren talent om je spullen gewoon mee te nemen ipv te vergeten
Semi serieus! Ik krijg het op de een of andere manier echt niet voor elkaar
Wat je zegt doe ik wel in 80% van de gevallen maar blijkbaar niet in de situaties dat het juist relevant is of ik had potentieel nog veel meer verloren als ik het niet deed, dat kan ook.