je nek verpesten als je je haren droog wilt houden.
Het liefst in combinatie met per se in bad moeten staan om te kunnen douchen
Bijna iedereen verklaarde me voor gek omdat ik perse een douche wou waarbij je naast de regendouche die mijn man graag wou een losse douchekop hebt die je in hoogte kan verstellen en vast kunt zetten. Was ook even goed zoeken maar ik wil normaal mn haar kunnen wassen en de overige dagen droge haren houden
Huh, verklaarden je voor gek? Niet lullig bedoeld maar regendouche met extra verstelbare āhanddouchekopā is echt best wel standaard. Of bedoel je wat anders?
Verder gebruik ik trouwens vooral de regendouche, daar hebben ze douchemutsen voor uitgevonden.
Baby was vroeg wakker dus ik dacht, ik wandel lekker naar de boer om eitjes uit te automaat te halen. Lekker in de ochtend zon, heerlijk rustigā¦
Is de automaat dicht en ging die pas een uur later dan dat ik er was open. Waarom heeft een automaat langs de weg openingstijden
Ik ben denk ik te dom voor douchemutsen, mijn haar is altijd alsnog nat langs de randen
Misschien wilde haar man een inbouw (?) douche, dus geen stangen enzo zichtbaar. Mān partner en ik hebben dezelfde strijd nu.
Douchemuts heb ik geprobeerd maar vind het geluid irritant haha
Luizen. Een chemische behandeling, elke (elke!) dag het haar plukje voor plukje kammen en je denkt er vanaf te zijn. En ineens dagen later, zie je er weer een kriebelen in het haarš¤®
Ja omdat ik eigenlijk geen regendouche wil, maar een āouderwetseā. Vooral mijn collegaās vonden het onbegrijpelijk.
En ik kon in mijn zoektocht slecht vinden dat je de handdouche op verschillende hoogtes kon instellen en niet daadwerkelijk in de hand hoeft te houden.
Maar we hadden natuurlijk specifieke dingen waar we rekening mee moesten houden en heb alleen online gekeken omdat we tijdens de verbouwing geen tijd hadden om naar sanitairwinkels te gaan.
Omdat mensen idioten zijn en ās nachts domme dingen doen, zoals putdeksels stelen of automaten kapot maken. Maar t zou natuurlijk niet nodig hoeven zijn.
Oh shit, helemaal niet aan gedacht. Dacht voordeel van zoān automaat is dat āie buiten supermarkt tijden open is⦠Wat kut dat er zo mee omgegaan wordt.
Jaa er wordt gewoon veel gesloopt en gestolen uit die automaten, vooral ās nachts als niemand het ziet natuurlijk. En stelen omdat je het nodig bent kun je nog wel wat bij voorstellen, maar er wordt ook gewoon heel veel bij gesloopt. Dus ja dan moet de boel maar op slot.
Ik kon gister om 8.30 de gemeente uit zān bed bellen omdat iemand bij ons de putdeksels uit t fietspad had gestolen⦠want dat is zoān goed idee
Ja precies dit. Onze lokale bakker heeft een Febo muur voor gebak maar die is ook al meermaals de pineut geweest van jongeren. Met als gevolg overal gebak op straat en de muren.
Wij hebben een regendouche en een normale douche in 1 maar de kop van de regendouche kan je gewoon kantelen zodat het niet recht naar beneden stroomt. Kan vaak ook in hotels, dan wordt je haar ook niet nat.
Mensen op insta die heel interessant een filmpje maken terwijl ze een pakketje openmaken wat totaal niet lukt met 1 hand.
Een douchemuts is echt mijn hel op aarde. Het gaat er alsnog langs/in je haren en het klinkt alsof er een enorme onweersbui boven je hoofd zich plaatsvind
En idd bij een regendouche heb je 9/10 keer tegenwoordig wel zoān handdouchekop erbij. Hoe moet je je anders down under wassen?
Ik haat regendouches overal ter wereld
O ik vind het heeerlijk, dat geluid ook. Ik vind het juist verschrikkelijk als ik niet met mijn hoofd/ gezicht lekker onder de straal kan staan of moeilijk mijn nek moet gaan buigen. Maarja, ik vind het geluid van een fƶhn ook ontspannend.
Maandverband kopen is toch zoān zonde van het geld
Omg dan mag jij wekelijks mijn haar voor 2.5 uur fohnen. Haha ik voel me altijd schuldig als ik dat apparaat weer aandoe voor andere mensen. Ik luister altijd podcasts als ik langer moet douchen. Ik zit nu erover na te denken om weer zoān creepy badmuts te kopen.
Waarom?