Waar erger je je aan? #18

Nee ja helaas niet! Ze hebben overal een ander shirt en op de locatie waar ik meestal werk is alleen een blouse en die is mega chill. Maar die mag ik niet aan op andere locaties.

Maar ik ga vanmiddag even een rondje doen om te kijken of ik ergens een shirt kan ronselen uit een washok vandaan ofzo :crossed_fingers:t2:

@Spaarlamp ja een beetje ook wel. Ik heb een grotere maat nodig dat mensen vaak inschatten door m’n borsten oa. Zowel een blessing als mega irritant eigenlijk. Maar eerst komt er vaak al een ā€˜discussie’ over ā€˜ja probeer anders even een L die pas je denk ook wel’. En ik zie het dan helemaal voor me dat ze door die portofoon gaan roepen dat er een maat 44 of XXL gebracht moet worden naar een locatie.

2 likes

Omg same en het was zo tering ongemakkelijk want het was een portiekflat en had helemaal niet op het huisnummer gelet.

1 like

Mijn schoonzusje gaat een spel maken voor ons nichtje om namen te oefenen en nu wil ze van iedereen een foto hebben. Ook van de honden van mijn andere schoonzusjes. Eh hallo, en mijn katten dan?? Die zijn nog wel belangrijker dan die honden hoor. :triumph:

24 likes

Dan zeg je dat toch, of geef je een foto van jou en je katten samen

8 likes

Ik ben recentelijk verhuisd en heb een hoop nieuwe meubels en spullen nodig, maar alles komt in karton en ik word GEK van het karton. Het is steeds teveel voor in de papierbak, dus ik heb nu al de hele tijd allemaal karton in de woonkamer en tuin liggen :sob::sob:

9 likes

En dit weggooien in de papierbak op straat?

1 like

Als je een eigen papier container hebt dan is er meestal niet zo’n bak nog in de wijk. Je kan het wel gratis naar de stort brengen.

3 likes

Maar echt? Je kan ook gewoon je bek houwe

Edit: en mij boeit het niet, ik ben aangekomen het afgelopen jaar en dat weet ik dondersgoed en heb het er zelf aangevreten dus zo’n opmerking laat mij koud, maar er zijn ook genoeg vrouwen die het wĆ©l erg vinden. Dus waarom zou je zo iets vragen? Misschien wil ik wel heel graag een tweede en lukt het niet? Zijn ook altijd boomers die zoiets vragen of opmerkingen moeten maken.

3 likes

Volgens mij ben ik achterom gelopen en net zo lang gaan roepen tot hij of buren me hoorden hahaha zo genant, daarna lekker bellend met een vriendin de walk of shame gelopen :smiling_face_with_three_hearts: good old days (mis dit absoluut niet lol).

1 like

Hahaha bij iedereen waar ik wel is heb gelogeerd ligt volgens mij wel een oorbel/armband/elastiekje/lippenstift etc :joy:

Komt vooral omdat ik vaak met haast weg ga (weg ren)

3 likes

De dichtsbijzijnde is op 500 meter, dus dat zou best wel wat heen en weer lopen zijn. :cry:

1 like

Hotels die alleen een regendouche hebben 🄹🄹

13 likes

je nek verpesten als je je haren droog wilt houden.

5 likes

Het liefst in combinatie met per se in bad moeten staan om te kunnen douchen :rage:

1 like

Bijna iedereen verklaarde me voor gek omdat ik perse een douche wou waarbij je naast de regendouche die mijn man graag wou een losse douchekop hebt die je in hoogte kan verstellen en vast kunt zetten. Was ook even goed zoeken maar ik wil normaal mn haar kunnen wassen en de overige dagen droge haren houden

21 likes

Huh, verklaarden je voor gek? Niet lullig bedoeld maar regendouche met extra verstelbare ā€˜handdouchekop’ is echt best wel standaard. Of bedoel je wat anders?

Verder gebruik ik trouwens vooral de regendouche, daar hebben ze douchemutsen voor uitgevonden.

21 likes

Baby was vroeg wakker dus ik dacht, ik wandel lekker naar de boer om eitjes uit te automaat te halen. Lekker in de ochtend zon, heerlijk rustig…

Is de automaat dicht en ging die pas een uur later dan dat ik er was open. Waarom heeft een automaat langs de weg openingstijden :sob:

5 likes

Ik ben denk ik te dom voor douchemutsen, mijn haar is altijd alsnog nat langs de randen

3 likes

Misschien wilde haar man een inbouw (?) douche, dus geen stangen enzo zichtbaar. M’n partner en ik hebben dezelfde strijd nu.

Douchemuts heb ik geprobeerd maar vind het geluid irritant haha

3 likes

Luizen. Een chemische behandeling, elke (elke!) dag het haar plukje voor plukje kammen en je denkt er vanaf te zijn. En ineens dagen later, zie je er weer een kriebelen in het haar🤮
:dagger::skull_and_crossbones::skull:

1 like