Waar erger je je aan? #18

Haha ja toevalligggggg vanochtend nog over geklaagd. Nu op vakantie zie ik dat soort regendouches veel in hotels. Eén ding weet ik zeker, dat wil ik echt niet thuis. Fucking kut met haren wassen, niet genoeg straal maar OOK als je juist geen haarwasdag hebt en hoe moet je alles proper wassen en met name down under ja

4 likes

Ik douche ook graag heel heet en voor het water uit een regendouche op je valt is t al niet meer heet. Wij hebben ook gewoon een handdouche erbij, dacht eigenlijk dat dat wel standaard was

1 like

Door alles wat hierboven staat twijfelde ik echt enorm over een regendouche in onze nieuwe badkamer. Maar het kan echt, het water uit de regendouche is heet en ruim voldoende om goed te douchen/haren te wassen, én we hebben er een nette handdouche bij die in hoogte verstelbaar is :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Edit, mijn ergernis: ik pakte een 8-pack blikjes cola in de winkel die in karton zitten, flikkert er een blikje uit. In plaats van dat het me niet boeit, probeer ik ‘m toch op te vangen met m’n (blote, in slipper) voet. Dat doet pijn!!! M’n wreef wordt nu dik :weary:

9 likes

Same here! Vind die combinatie echt top.

2 likes

Ik heb in een hotel wel eens zo’n regendouche gehad en ik zie echt geen voordeel tov. een gewone douche. Als je die gewoon hoog genoeg ophangt, kun je daar toch ook prima onder staan?

3 likes

Regendouche is toch gewoon middelmatige luxe?

20 likes

Die :face_with_symbols_over_mouth: dopjes van flessen water of frisdrank tegenwoordig. Ik krijg ze er echt nooit meer fatsoenlijk op. Ik ruk ze er inmiddels maar gewoon af.

15 likes

68 likes

Regendouche is echt inferieur. Uitvinding van Satan himself, hoe houdt je je haar droog? Vind het helemaal niks als er zo’n handdouchje naast hangt op navelhoogte.
Ik zie het ook altijd als mijn persoonlijke missie om mensen te overtuigen van een normale douche.

3 likes

Ik zit nu in een huisje op de camping met zo’n combi en die handdouche is ook veel te zacht. Ik wil graag een harde straal om me schoon te spoelen tussen mijn benen. Heb niet het gevoel dat ik zo goed schoon word :weary:

5 likes

Maar hebben jullie allemaal nooit van een washandje gehoord?

8 likes

Lol dat vind ik zo’n ranzig gevoel. Heb een scrub handschoen, die niet zo hard scrubt maar wel lekker wast. Maar ja niet voor down under, dan hurk ik en met de handdouche en hand. Wauw dit gesprek hahah.

7 likes

Je hebt 2 soorten. De meeste regendouche zijn gewoon met verstelbare handdouche erbij. En dat werkt top. Als je echt zo een regendouche wil uit het plafond zoals bij hotels (echte stortdouche), die werken vaak ruk. Omdat hotels een heel andere waterdruk hebben dan de meeste huishoudens, dus dat werkt gewoon niet optimaal.

5 likes

Ik kan jullie geruststellen dat de perfecte regendouche echt bestaat inclusief harde waterstraal uit de bovenkant én handdouche.
Al je onderdelen worden schoongespoten en gemasseerd tegelijk 🫶🏽

14 likes

Is dat ook niet de waterdruk? Waar wij op vakantie gaan staat er tenminste nog druk op het water, thuis is het zo’n pielstraaltje duurt ook altijd een eeuw voor mijn haar uitgespoeld is

2 likes

Gatverdamme, ik vind dat zo vies. Zo’n natte handdoek in het klein met zeep echt yikes ew ewl. Een spons die weer wordt opgehangen en je die daarna nog gebruikt wel 10.0000 keer smeriger. Daar ga je jezelf toch niet mee wassen :face_vomiting:

5 likes

Haha maar een washand gaat toch gewoon met de kookwas mee en dan is ie weer schoon?

23 likes

Neem je dan 14 washanden mee op vakantie als je twee weken weg bent?

1 like

Oh ik gebruik elke dag minstens 1 washandje om het gezicht en handen van mn dochter schoon te maken. Ik vind het super handig.
En wat @PiuPiu zegt, ze worden toch gewassen na gebruik :woman_shrugging:

5 likes

Nou op vakantie bega ik een milieudelict want dan neem ik wegwerp mee, maar als ik echte meenam dan 45 inderdaad, voor ieder elke dag 1

7 likes