Waar erger je je aan? #18

Ja omdat ik eigenlijk geen regendouche wil, maar een ‘ouderwetse’. Vooral mijn collega’s vonden het onbegrijpelijk.
En ik kon in mijn zoektocht slecht vinden dat je de handdouche op verschillende hoogtes kon instellen en niet daadwerkelijk in de hand hoeft te houden.
Maar we hadden natuurlijk specifieke dingen waar we rekening mee moesten houden en heb alleen online gekeken omdat we tijdens de verbouwing geen tijd hadden om naar sanitairwinkels te gaan.

3 likes

Omdat mensen idioten zijn en ‘s nachts domme dingen doen, zoals putdeksels stelen of automaten kapot maken. Maar t zou natuurlijk niet nodig hoeven zijn.

6 likes

Oh shit, helemaal niet aan gedacht. Dacht voordeel van zo’n automaat is dat ‘ie buiten supermarkt tijden open is… Wat kut dat er zo mee omgegaan wordt.

2 likes

Jaa er wordt gewoon veel gesloopt en gestolen uit die automaten, vooral ‘s nachts als niemand het ziet natuurlijk. En stelen omdat je het nodig bent kun je nog wel wat bij voorstellen, maar er wordt ook gewoon heel veel bij gesloopt. Dus ja dan moet de boel maar op slot.

Ik kon gister om 8.30 de gemeente uit z’n bed bellen omdat iemand bij ons de putdeksels uit t fietspad had gestolen… want dat is zo’n goed idee

1 like

Ja precies dit. Onze lokale bakker heeft een Febo muur voor gebak maar die is ook al meermaals de pineut geweest van jongeren. Met als gevolg overal gebak op straat en de muren.

3 likes

Wij hebben een regendouche en een normale douche in 1 maar de kop van de regendouche kan je gewoon kantelen zodat het niet recht naar beneden stroomt. Kan vaak ook in hotels, dan wordt je haar ook niet nat.

3 likes

Mensen op insta die heel interessant een filmpje maken terwijl ze een pakketje openmaken wat totaal niet lukt met 1 hand.

10 likes

Een douchemuts is echt mijn hel op aarde. Het gaat er alsnog langs/in je haren en het klinkt alsof er een enorme onweersbui boven je hoofd zich plaatsvind

En idd bij een regendouche heb je 9/10 keer tegenwoordig wel zo’n handdouchekop erbij. Hoe moet je je anders down under wassen?
Ik haat regendouches overal ter wereld

15 likes

O ik vind het heeerlijk, dat geluid ook. Ik vind het juist verschrikkelijk als ik niet met mijn hoofd/ gezicht lekker onder de straal kan staan of moeilijk mijn nek moet gaan buigen. Maarja, ik vind het geluid van een föhn ook ontspannend.

8 likes

Maandverband kopen is toch zo’n zonde van het geld :sob:

9 likes

Omg dan mag jij wekelijks mijn haar voor 2.5 uur fohnen. Haha ik voel me altijd schuldig als ik dat apparaat weer aandoe voor andere mensen. Ik luister altijd podcasts als ik langer moet douchen. Ik zit nu erover na te denken om weer zo’n creepy badmuts te kopen.

2 likes

Waarom?

3 likes

Haha ja toevalligggggg vanochtend nog over geklaagd. Nu op vakantie zie ik dat soort regendouches veel in hotels. Eén ding weet ik zeker, dat wil ik echt niet thuis. Fucking kut met haren wassen, niet genoeg straal maar OOK als je juist geen haarwasdag hebt en hoe moet je alles proper wassen en met name down under ja

4 likes

Ik douche ook graag heel heet en voor het water uit een regendouche op je valt is t al niet meer heet. Wij hebben ook gewoon een handdouche erbij, dacht eigenlijk dat dat wel standaard was

1 like

Door alles wat hierboven staat twijfelde ik echt enorm over een regendouche in onze nieuwe badkamer. Maar het kan echt, het water uit de regendouche is heet en ruim voldoende om goed te douchen/haren te wassen, én we hebben er een nette handdouche bij die in hoogte verstelbaar is :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Edit, mijn ergernis: ik pakte een 8-pack blikjes cola in de winkel die in karton zitten, flikkert er een blikje uit. In plaats van dat het me niet boeit, probeer ik ‘m toch op te vangen met m’n (blote, in slipper) voet. Dat doet pijn!!! M’n wreef wordt nu dik :weary:

9 likes

Same here! Vind die combinatie echt top.

2 likes

Ik heb in een hotel wel eens zo’n regendouche gehad en ik zie echt geen voordeel tov. een gewone douche. Als je die gewoon hoog genoeg ophangt, kun je daar toch ook prima onder staan?

3 likes

Regendouche is toch gewoon middelmatige luxe?

20 likes

Die :face_with_symbols_over_mouth: dopjes van flessen water of frisdrank tegenwoordig. Ik krijg ze er echt nooit meer fatsoenlijk op. Ik ruk ze er inmiddels maar gewoon af.

15 likes

68 likes