Hahaha moet er niet aan denken, maar vrouwen in Amerika gebruikten wel bleek oid in de jaren 50
Het is ook een goede vriend, ik zei dat hij best eens iets mocht halen omdat hij te druk was om te helpen. Maar dus niet alle mooie venkels duh Heb hem wel gezegd dat ik ervan baal en nu voelt hij zich, terecht wel, schuldig. Haha ik moet echt even bekoelen voor ik weer met hem ga afspreken hoor, zo’n ondoordachte actie van iemand die verder heel lief is.
Het gemak waarmee iedereen chatGPT of andere AI gebruikt en vooral vanuit klimaatoverwegingen. Tot een paar jaar geleden konden we ook zonder AI een sollicitatiebrief schrijven, een vraag beantwoorden of een nummer draaien.
Hoe bedoel je vanuit klimaatoverwegingen?
Het kost veel energie om een AI te trainen
@Mimosa Niet alleen trainen, zeker in het geval van generative AI (zoals chatGTP, Midkourney enzo) ook om te gebruiken
How much electricity do AI generators consume? - The Verge zie hier bijv.
Of gewoon mailtjes schrijven ik bedoel come on
Ik denk ook wel dat dit nog niet zo algemeen bekend is dat dit veel energie kost. Ik had er bijv. tot niet zo heel lang geleden ook nooit bij stil gestaan dat het bewaren van je e-mails ook energie kost.
Ik ben een beetje het tegenovergestelde van een hypochonder en wil mijn huisarts nooit lastig vallen. Maar heb nu al twee keer naar een rare (vond ik) moedervlek laten kijken en was beide niks.
Maar nu maakte ik net een foto en zie ik op de achterkant van mijn arm echt een hele donkere moedervlek is me niet eerder opgevallen. Maar om dan nu weer daarvoor langs te moeten komen.
Als je echt niet langs de huisarts wil kun je ook nog die SkinVision app gebruiken. Dan krijg je advies of je naar de ha zou moeten. Al denk ik dat geen enkele huisarts het erg vindt als je een moedervlek laat checken.
Zeker donkere moedervlekken moet je juist laten checken!
Die app geeft bij mij altijd gevaar aan. Gewoon hiervoor naar de huisarts gaan.
Ik had al twee keer wel huidkanker dus laat nou maar even kijken dan weet je het zeker
Gewoon doen, better safe than sorry toch?
Ik ben geen huisarts, maar dit lijkt mij juist een chill consult, even kijken, 2 zinnen geruststellen en 8 minuten gewonnen in je spreekuur
Ik heb op mn wang gebeten gister met nu een groot gapend gat die ziek pijn doet en als extraatje weer eens een aft op mn tandvlees
Klopt. Maar waag het niet de woorden “nu ik er toch ben, mag ik je ook nog even dit vragen” en dan over iets complex als vermoeidheid te beginnen.
Beperkter zou ik zeggen