Regendouche is echt inferieur. Uitvinding van Satan himself, hoe houdt je je haar droog? Vind het helemaal niks als er zo’n handdouchje naast hangt op navelhoogte.
Ik zie het ook altijd als mijn persoonlijke missie om mensen te overtuigen van een normale douche.
Ik zit nu in een huisje op de camping met zo’n combi en die handdouche is ook veel te zacht. Ik wil graag een harde straal om me schoon te spoelen tussen mijn benen. Heb niet het gevoel dat ik zo goed schoon word
Maar hebben jullie allemaal nooit van een washandje gehoord?
Lol dat vind ik zo’n ranzig gevoel. Heb een scrub handschoen, die niet zo hard scrubt maar wel lekker wast. Maar ja niet voor down under, dan hurk ik en met de handdouche en hand. Wauw dit gesprek hahah.
Je hebt 2 soorten. De meeste regendouche zijn gewoon met verstelbare handdouche erbij. En dat werkt top. Als je echt zo een regendouche wil uit het plafond zoals bij hotels (echte stortdouche), die werken vaak ruk. Omdat hotels een heel andere waterdruk hebben dan de meeste huishoudens, dus dat werkt gewoon niet optimaal.
Ik kan jullie geruststellen dat de perfecte regendouche echt bestaat inclusief harde waterstraal uit de bovenkant én handdouche.
Al je onderdelen worden schoongespoten en gemasseerd tegelijk 🫶🏽
Is dat ook niet de waterdruk? Waar wij op vakantie gaan staat er tenminste nog druk op het water, thuis is het zo’n pielstraaltje duurt ook altijd een eeuw voor mijn haar uitgespoeld is
Gatverdamme, ik vind dat zo vies. Zo’n natte handdoek in het klein met zeep echt yikes ew ewl. Een spons die weer wordt opgehangen en je die daarna nog gebruikt wel 10.0000 keer smeriger. Daar ga je jezelf toch niet mee wassen
Haha maar een washand gaat toch gewoon met de kookwas mee en dan is ie weer schoon?
Neem je dan 14 washanden mee op vakantie als je twee weken weg bent?
Oh ik gebruik elke dag minstens 1 washandje om het gezicht en handen van mn dochter schoon te maken. Ik vind het super handig.
En wat @PiuPiu zegt, ze worden toch gewassen na gebruik
Nou op vakantie bega ik een milieudelict want dan neem ik wegwerp mee, maar als ik echte meenam dan 45 inderdaad, voor ieder elke dag 1
Ik heb serieus gisteren een screenshot gekregen van een agenda wanneer hij, zij, de kinderen wel of niet thuis zijn om zo een aantal data te prikken om af te spreken. Dit heeft drie kwartier geduurd
Ja😂
Aan mezelf en aan kut aso’s op het strand.
Ik was net op het strand en zag een gezin weglopen van hun plek en ze lieten al hun afval liggen op het strand. Op dat moment wou ik er naartoe lopen, maar ik durfde niet. Vrij snel daarna ging ik ook het strand af en zag ik ze bij de frietkraam staan wachten. Ik was er nog best wel pissig over en in gedachte stapte ik op ze af en zette ik ze voor het blok door te zeggen wat voor een tyfuszooi ze hadden achter gelaten op het strand. Maar ik durfde dat dus weer niet in het echt te doen.
Dus uiteindelijk ging ik opgefokt naar huis met spijt dat ik niks gezegd heb en zij zitten nietsvermoedend vrolijk dat frietje naar binnen te werken.
Aan mezelf, m’n huid en antihistamine
Ik droomde afgelopen nacht dat het donderdag was en ik vrijdag een bruiloft zou hebben van ex schoonouders (why? Zij zijn al getrouwd) in het Noorden, zaterdag van andere ex schoonouders (ook die zijn al getrouwd dus??) in Utrecht, en dezelfde dag
van vrienden weer in het Noorden.
Voor niemand had ik nog een cadeau en ik wist ook niet waar ik ging slapen of dat ik wel op alle bruiloften kan komen.
Sinds ik wakker ben flitst steeds weer door mijn hoofd dat ik cadeaus moet bedenken en denk ik aan de irritante schoonfamilies en nieuwe partners, vraag ik mezelf af waarom ik eigenlijk ben uitgenodigd, maar vind ik zo kort van te voren afzeggen not done
SSRI’s geven ook van die leuke dromen
@Solee Jaa pff moet dat ook liever niet beide nemen.
Echt zo apart ik heb niet eens contact met ex schoonfamilie, er zijn geen nieuwe partners en heb ook geen vrienden met trouwplannen
Maar het is zo realistisch soms dat het de rest van de dag blijft terugkomen alsof het echt is.
Heb mij ingecheckt voor mijn vlucht morgen, maar nu staat mijn naam verkeerd op de boarding pass? Achter mijn voornaam staat “ms” dus Tamarams. Wat een ellende
Volgens mij klopt dat gewoon hoor, dat is de ms van Ms. Tamara Achternaam. Niks om je zorgen om te maken!