Op mijn boarding pass op de heenweg stond wel alleen Tamara. Maar goed ben morgen waarschijnlijk 4 uur van te voren al op t vliegveld dus normaliter is dat tijd zat om het na te vragen haha.
Dat is normaal, no worries
Ik deel mijn moestuin met iemand die dit seizoen nog geen een keer geholpen heeft, en ik keek ernaar uit om een hele mooie grote venkel te oogsten om te eten met mijn date waarmee ik ze geplant heb. Staat hij er niet meer en zijn er alleen nog maar doorgeschoten venkels, heeft die “tuingenoot” hem er dus uitgeplukt. Hij komt letterlijk alleen maar venkels uit mijn tuin halen ook en nu is er geen lekkere meer voor mij. Ik kan wel janken had even iets anders gepakt
Die ziet het delen zo; jij hard werken in de moestuin en hij lekker eten
Ja joh, die vivid dreams kunnen echt absurd zijn. Toen ik nog citalopram slikte droomde ik ooit dat ik een aanslag meemaakte.
Nog nooit in mijn leven meegemaakt, vond het verder geen enge droom maar vooral heel levendig en kon het me daarna ook nog heel goed herinnerenz
Als er bij een online recept geen tool is om hoeveelheden in metrics te zetten.
Moet ik beginnen googlen wat 1/4 fluid ounces zijn. Geef gewoon direct beide weer.
Gooi het in ChatGPT, die rekent het hele recept zo om
Ja dat weet ik maar is een extra handeling. Er zijn al sites met die automatische omrekening en de “unlock” methode. Is praktischer om alles op één plek te hebben.
Soms verbaas ik me over hoe vies sommige forummers zichzelf vinden. Het is een washand. Er zit zeep op. Doe normaal
Ik mag toch hopen dat er geen zeep op zit als je je vulva ermee wast…
Chloor. De hele mikmak
Dan is het wel echt schoon daarna ja
Hahaha moet er niet aan denken, maar vrouwen in Amerika gebruikten wel bleek oid in de jaren 50
Het is ook een goede vriend, ik zei dat hij best eens iets mocht halen omdat hij te druk was om te helpen. Maar dus niet alle mooie venkels duh Heb hem wel gezegd dat ik ervan baal en nu voelt hij zich, terecht wel, schuldig. Haha ik moet echt even bekoelen voor ik weer met hem ga afspreken hoor, zo’n ondoordachte actie van iemand die verder heel lief is.
Het gemak waarmee iedereen chatGPT of andere AI gebruikt en vooral vanuit klimaatoverwegingen. Tot een paar jaar geleden konden we ook zonder AI een sollicitatiebrief schrijven, een vraag beantwoorden of een nummer draaien.
Hoe bedoel je vanuit klimaatoverwegingen?
Het kost veel energie om een AI te trainen
@Mimosa Niet alleen trainen, zeker in het geval van generative AI (zoals chatGTP, Midkourney enzo) ook om te gebruiken
How much electricity do AI generators consume? - The Verge zie hier bijv.
Of gewoon mailtjes schrijven ik bedoel come on
Ik denk ook wel dat dit nog niet zo algemeen bekend is dat dit veel energie kost. Ik had er bijv. tot niet zo heel lang geleden ook nooit bij stil gestaan dat het bewaren van je e-mails ook energie kost.