Waar erger je je aan? #18

Ik ben een beetje het tegenovergestelde van een hypochonder en wil mijn huisarts nooit lastig vallen. Maar heb nu al twee keer naar een rare (vond ik) moedervlek laten kijken en was beide niks.

Maar nu maakte ik net een foto en zie ik op de achterkant van mijn arm echt een hele donkere moedervlek :skull: is me niet eerder opgevallen. Maar om dan nu weer daarvoor langs te moeten komen.

2 likes

Als je echt niet langs de huisarts wil kun je ook nog die SkinVision app gebruiken. Dan krijg je advies of je naar de ha zou moeten. Al denk ik dat geen enkele huisarts het erg vindt als je een moedervlek laat checken.

5 likes

Zeker donkere moedervlekken moet je juist laten checken!

2 likes

Die app geeft bij mij altijd gevaar aan. Gewoon hiervoor naar de huisarts gaan.

2 likes

Ik had al twee keer wel huidkanker dus laat nou maar even kijken dan weet je het zeker

11 likes

Gewoon doen, better safe than sorry toch?

2 likes

Ik ben geen huisarts, maar dit lijkt mij juist een chill consult, even kijken, 2 zinnen geruststellen en 8 minuten gewonnen in je spreekuur :sweat_smile:

39 likes

Ik heb op mn wang gebeten gister met nu een groot gapend gat die ziek pijn doet en als extraatje weer eens een aft op mn tandvlees :heart:

4 likes

Klopt. Maar waag het niet de woorden “nu ik er toch ben, mag ik je ook nog even dit vragen” en dan over iets complex als vermoeidheid te beginnen. :fu:

25 likes

Huh niet? Dacht altijd dat jij en @Krabsalade de huisartsen van t forum waren.

10 likes

Nee @Merel is nog wat slimmer. :sweat_smile:

6 likes

Beperkter zou ik zeggen :joy:

4 likes

Ja dat klopt ook wel weer inderdaad!

2 likes

2 oudere vrouwen die in de tram uitgebreid bespraken hoe dik hun kleinkinderen geworden zijn en hoe zonde dat is. :+1:

5 likes

Het is dat mijn beide oma’s niet meer leven en daarvoor ook al jaren niet meer met de tram gingen maar anders had ik even gedacht dat het over mij ging. Rip eeuwig fatshaming oma’s van beide kanten

2 likes

Voor €29,89 aan boodschappen bij de ah waardoor ik maar 1 kraskaart kreeg. En m’n man en dochter waren er al een tijdje klaar mee dus ik kon ook niet nog iets kleins of nuttigs uitzoeken :slightly_frowning_face:. Also ik raak dan zo enthousiast over dat krassen terwijl ik van de 8 gekraste producten alleen de wc verfrisser ook echt gebruik (de rest haal ik wel op en doneer ik dan).

11 likes

hahaha ja deze actie pakt mij ook helemaal

gisteren echt chagrijnig dat ik voor 29,60 boodschappen heb gedaan

6 likes

Zo blij met dit gedeelde leed! Ik zag het ook echt al voor het afrekenen op de handscanner maar iedereen stond al boos bij de kassa dus ik kon niks. Volgende x gaan ze maar lekker buiten spelen en doe ik in m’n eentje boodschappen.

4 likes

ff ander leed

vind het echt stom dat zoveel mensen nu op van die meerdaagse hikevakanties gaan en daar dan helemaal gaaf/verheven over doen

ik hoor echt nog liever welke boeken je allemaal hebt gelezen op je all inclusive vakantie in antalya dan dat je een pijnlijke blaar had en je een keer spannend snel moest lopen omdat het ging onweren!!!

22 likes

Ik heb dr Oetker mini pizza’s en daar ben ik eigenlijk best blij mee want wou die altijd al eens proberen haha

3 likes