Waar erger je je aan? #18

misschien eens openmaken dat die schijf in het midden niet meer goed zit? Die van mij maakte plots ook meer lawaai en toen zat die niet meer tegoei vastgedraaid waarna het probleem opgelost was.

@Barbamama het verbaasd me wel dat de instanties die dit probleem kennen dit nog niet geëscaleerd hebben en de dieren weggenomen hebben bij die persoon

5 likes

Dieren wegnemen is volgens mij heel moeilijk in de praktijk.

Ik zal eens kijken, voor nu lijkt het uit het achterstuk te komen waar de elektronica in zit. Maar kan altijd even proberen natuurlijk!

2 likes

Hoe de Nederlandse nieuwslezer op de radio net München uitsprak (ging over die concerten van Adele), deed pijn aan mijn oren! (met een harde Nederlandse g, ipv een sh-klank)

1 like

Ik wil dit nog niet in mijn inbox :smiling_face_with_tear:

32 likes

Ja sommige mensen zijn zo laconiek over hun huisdieren, echt verschrikkelijk. Heb in het verleden eens een hond gevonden en toen ik de eigenaar belde zei ze “ja doet ze vaker, laat maar lopen hoor, ooit komt wel wel weer thuis” :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: uiteraard niet gedaan. Maar bij bij een dierenarts notabene! Moeten die hier geen melding vam maken?

2 likes

Wel echt heel erg lief van je dat je je zo hebt bekommerd om die honden

15 likes

Ik had ooit een patiënt waar ik op huisbezoek kwam en haar zoon had een hond die ook regelmatig de hort op ging in zijn eentje. Een keer toen ik er was belde de dierenambulance dat ze zijn hond weer hadden. Werd hij boos want nu moest hij weer een x bedrag afrekenen om de hond op te kunnen halen. Was ondertussen al de 7e keer ofzo. Had toen ook flinke error.

4 likes

Ah nadat ze zelf waarschijnlijk jarenlang die kinderen vol hebben gestopt met snoep en suiker terwijl de ouders aangaven dat het ook wel een keer genoeg is

Ik hoor mijn moeder dit nu al zeggen over mijn dochters over 5 jaar

2 likes

Campingleed: het winkeltje is alleen sochtends en smiddags een kwartier open en daardoor haal ik steeds geen ijsje. Terwijl ik thuis zo 3 ijsjes op een dag at. Hoe kan m’n ijsjesgame thuis nou weer beter zijn dan in de hitte op vakantie :triumph:

3 likes

Een kwartiér?? Bedoel je dat gechargeerd of echt?

6 likes

Overdrijven is ook een vak. Je hebt een bel en die wordt gebruikt, timing is voor jou niet optimaal, dat wel maar die persoon belde aan aan een bel die aan je deur zit.

18 likes

Nee echt :joy:. Ze hebben vaste tijden, 10.30 & 14.30. De middag blijven ze vaak wel iets langer open, en ze roepen het om als ze smiddags open gaan en tot hoelaat ze dan open zijn.

4 likes

Misschien een sticker naast je bel doen, dan ben je er vanaf als het je dwars zit.

4 likes

Een collega is boos op de persoon die boven mij staat, maar dat is niet haar aanspreekpunt, en dat reageert ze dus op mij af, heb iets al 6 keer gezegd maar het komt gewoon niet aan en nu zit ik echt zo

12 likes

Gewoon niet open doen dan?

4 likes

Dat ik de godganse dag zenuwachtig ben als ik jarig ben. Ik ben inmiddels 30, hallo, doe ff normaal.

25 likes

Gefeliciteerd!

3 likes

gefeliciteerd :tada:

2 likes

Gefeliciteerd oma! (grapje haha)

2 likes