Waar erger je je aan? #18

Mijn vriend had vanavond boodschappen gedaan en heeft de fucking bonuskaart niet eens gebruikt? Zo zonde!

1 like

Stuur hem een tikkie :sob::sob::sob::sob:

4 likes

Volgende keer snel een knijpzakje pakken!

4 likes

Wow ik las dit echt alsof je over de vriend van @Max zei dat ze hem bij zijn knijpzakje moest pakken :rofl:

8 likes

Snap dit helemaal. Ik had dit gister en toen had ik afgerekend met een andere bonuskaart die niet aan m’n app is gekoppeld dus ga ik nu moeite doen voor een gratis blikje cola oid? (waarschijnlijk wel)

2 likes

Dat mijn Duux ventilator ineens een raar zoemend geluid maakt zodra hij van links naar rechts draait en weer terug. In de stilstaande stand doet hij het niet gelukkig.

Waaaauw, ik kom terug van boodschappen doen en ik 2 franse bulldogjes op straat (!) Al die autos op de rem en moeilijk doen. Dus ik parkeer even verderop komen die 2 honden aan rennen.
Ik zie geen eigenaar, geen halsband of riem om. Dus ze in de gang gezet en rondje gelopen in de buurt en aan 2 mensen met hond gevraagd of ze hun herkende. Helaas niet en ik zie ook niemand zoeken.
Eerst dierenambulance gebeld, die gaven aan niet te kunnen komen want druk.
Dierenkliniek gebeld of ze de chip uit kunnen lezen, maar moet ik ze wel zelf brengen.

Ik die honden een touw omgebonden en in de auto gebracht. Inmiddels hebben ze wel hun behoefte gedaan in de gang (ik denk van de stress) maar liever daar dan in mn auto :sweat_smile:
 ik breng ze naar de dierenkliniek.

Die assistente zegt meteen ooooh die ken ik, en roept naar dr collega dat de 2 bullies er weer zijn. Blijkt het al de 7e keer te zijn dat ze daar zijn gebracht?!
Dit kost mensen tijd, energie, stress, schoonmaak werk en het was super gevaarlijk!! Dus ik gevraagd of ze mijn nummer willen noteren zodat die eigenaar me kan bellen.

Dan ga ik toch echt wel zeggen dat dit niet normaal is. Maar de assistente zei dat die vent toch niet gaat bellen.

Ik ben echt boos.

16 likes

Huh hij wil zn honden niet terug? Zitten ze nu nog bij jou of bij de dierenarts?

4 likes

Dat is hier in de buurt ook een paar jaar geleden geweest met een hondje. Die eigenaar werd dan ook nog iedere keer boos als mensen het hondje naar dierenarts of opvang hadden gebracht en hij het diertje moest gaan ophalen “want hij kwam toch wel weer terug naar huis”. Omgekeerde wereld, hou je dier gewoon thuis :sweat_smile:

2 likes

Ik woon in een stad z’n beetje onder een (kerk)toren er word op vaste momenten op het carillon gespeeld. Heb dit altijd wel leuk/gezellig gevonden, maar de laatste tijd trek ik het zo slecht? Heb ook vakantie dus hoor hem nog vaker dan normaal. En het zijn ook vaak dezelfde muziekjes maar soms ook zo lang. Het helpt ook niet om alles dicht te hebben, woon zo dichtbij dat het er gewoon doorheen komt

1 like

Mijn schoonmoeder die een blikje cola dat BIJNA over datum is niet meer durft te drinken. Ik probeer m’n vriend juist bij te brengen dat je niet alles gelijk weg hoeft te gooien na houdbaarheidsdatum als het nog goed ruikt etc, maar geen wonder dat dat zo moeilijk gaat soms :sob:

4 likes

Jawel, hij komt ze wel weer ophalen. Alleen het gebeurd heel erg vaak. Ze zitten bij de dierenarts.

misschien eens openmaken dat die schijf in het midden niet meer goed zit? Die van mij maakte plots ook meer lawaai en toen zat die niet meer tegoei vastgedraaid waarna het probleem opgelost was.

@Barbamama het verbaasd me wel dat de instanties die dit probleem kennen dit nog niet geëscaleerd hebben en de dieren weggenomen hebben bij die persoon

5 likes

Dieren wegnemen is volgens mij heel moeilijk in de praktijk.

Ik zal eens kijken, voor nu lijkt het uit het achterstuk te komen waar de elektronica in zit. Maar kan altijd even proberen natuurlijk!

2 likes

Hoe de Nederlandse nieuwslezer op de radio net MĂŒnchen uitsprak (ging over die concerten van Adele), deed pijn aan mijn oren! (met een harde Nederlandse g, ipv een sh-klank)

1 like

Ik wil dit nog niet in mijn inbox :smiling_face_with_tear:

32 likes

Ja sommige mensen zijn zo laconiek over hun huisdieren, echt verschrikkelijk. Heb in het verleden eens een hond gevonden en toen ik de eigenaar belde zei ze “ja doet ze vaker, laat maar lopen hoor, ooit komt wel wel weer thuis” :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: uiteraard niet gedaan. Maar bij bij een dierenarts notabene! Moeten die hier geen melding vam maken?

2 likes

Wel echt heel erg lief van je dat je je zo hebt bekommerd om die honden

15 likes

Ik had ooit een patiënt waar ik op huisbezoek kwam en haar zoon had een hond die ook regelmatig de hort op ging in zijn eentje. Een keer toen ik er was belde de dierenambulance dat ze zijn hond weer hadden. Werd hij boos want nu moest hij weer een x bedrag afrekenen om de hond op te kunnen halen. Was ondertussen al de 7e keer ofzo. Had toen ook flinke error.

4 likes