Waar erger je je aan? #18

Ah nadat ze zelf waarschijnlijk jarenlang die kinderen vol hebben gestopt met snoep en suiker terwijl de ouders aangaven dat het ook wel een keer genoeg is

Ik hoor mijn moeder dit nu al zeggen over mijn dochters over 5 jaar

2 likes

Campingleed: het winkeltje is alleen sochtends en smiddags een kwartier open en daardoor haal ik steeds geen ijsje. Terwijl ik thuis zo 3 ijsjes op een dag at. Hoe kan m’n ijsjesgame thuis nou weer beter zijn dan in de hitte op vakantie :triumph:

3 likes

Een kwartiér?? Bedoel je dat gechargeerd of echt?

6 likes

Overdrijven is ook een vak. Je hebt een bel en die wordt gebruikt, timing is voor jou niet optimaal, dat wel maar die persoon belde aan aan een bel die aan je deur zit.

18 likes

Nee echt :joy:. Ze hebben vaste tijden, 10.30 & 14.30. De middag blijven ze vaak wel iets langer open, en ze roepen het om als ze smiddags open gaan en tot hoelaat ze dan open zijn.

4 likes

Misschien een sticker naast je bel doen, dan ben je er vanaf als het je dwars zit.

4 likes

Een collega is boos op de persoon die boven mij staat, maar dat is niet haar aanspreekpunt, en dat reageert ze dus op mij af, heb iets al 6 keer gezegd maar het komt gewoon niet aan en nu zit ik echt zo

12 likes

Gewoon niet open doen dan?

4 likes

Dat ik de godganse dag zenuwachtig ben als ik jarig ben. Ik ben inmiddels 30, hallo, doe ff normaal.

25 likes

Gefeliciteerd!

3 likes

gefeliciteerd :tada:

2 likes

Gefeliciteerd oma! (grapje haha)

2 likes

In het Duits is het ook met een g klank.

2 likes

Nee hoeven hier geen melding van te maken omdat het in feite geen mishandeling is.

Tegen alle verwachtingen in heeft de meneer mij wel gebeld! Hij was heel erg oud en slecht te verstaan. Ik denk dat er toch iets anders aan de hand is… leek wel alsof meneer niet ok was. Omdat hij sorry zij dat hij in de nacht belde, echter was dit gewoon om 11 uur in de ochtend?!

Dus ik heb niet boos gedaan en enkel gevraagd of de hondjes nu weer thuis zijn. En hij bedankte me en vroeg of hij me wat verschuldigd was. Heb hem niets laten betalen maar wel zijn nummer opgeslagen dat als ik de honden zie hem direct kan bellen.

23 likes

Ik heb een heel mooie ochtendjas gekocht, maar die mouwen zijn zo wijd dat ik vaak aan de trapleuning blijf hangen. Maar toppunt was wel dat ik vanochtend aan een handgreep van de keuken bleef hangen terwijl ik een kopje koffie vast had en de koffie dus recht tegen mn versgeschilderde muur vloog

10 likes

Aan mezelf. Eindelijk een bestelling geplaatst om mijn cadeaubon in te leveren… Vergeten te gebruiken.

9 likes

Ik heb nog nooit een Duitser München met een harde Nederlandse G uit horen spreken, en ik woon hier inmiddels al bijna 14 jaar :woman_shrugging:t3:

Edit: er zit inderdaad wel een soort zachte g-klank in, maar met een sh-achtige klank. Maar in ieder geval 100% geen harde Hollandse zoals die kerel op de radio deed. Dat was echt Muungen met een g van gezellig :tired_face:

3 likes

Plak lekker zo’n nee nee sticker. Als ik iemand met de collectebus zie lopen doe ik zelf m’n deur open want dat vind ik prima maar verder altijd blij met m’n sticker.

3 likes

Waarom? Als je niet open wil doen dan doe je niet open. Bespaart jezelf een hoop ergernis.

17 likes

Maar jij bent degene die zich verplicht voelt om open te doen en die open doet. Als je gewoon niet open doet dan is er niks aan de hand en is er geen inbreuk op je privacy.

9 likes