Waar erger je je aan? #18

Staat er elke dag een andere provider voor de deur dan?

1 like

Er is wel een website waarop je kan zien wanneer welke collectes in de wijk komen.
Had het een tijd terug eens opgezocht om te zien wat we konden verwachten

7 likes

Ja heel vervelend dit maar alsnog geen inbreuk op je privacy. Plak zo’n sticker, doe de deur niet open. Wat gaan ze doen door de schoorsteen naar binnen kruipen?

20 likes

Dat mag maar alleen al ze een cadeautje in mijn schoen achterlaten

11 likes

Toen ik ooit deur-aan-deur liep voor een maaltijdbox zochten ze wel echt de rijkere wijken op dus het verbaast me niet als heel veel andere deur-aan-deurbedrijven dat ook doen dus als je in een betere wijk woont ze vaker komen.

En dan bedoel ik geen villawijken want die deden sowieso nooit open.

4 likes

Hahahaha stel je voor dat er echt iemand door je schouw komt. En evengoed weer via daar vertrekt als je geen interesse hebt :grinning:

8 likes

Ja, ze hebben een roulatieschema. Speciaal voor Snoekel.

6 likes

Ik zit in de trein naar Antwerpen en verheugde mij er echt op (op een nachtje Antwerpen maar ook op de treinreis), vind de trein meestal wel ontspannen. Lekker boek lezen. Kaartspelletje met m’n vriend. Beetje kletsen.

Maar het is zo’n heel oude gammele smerige en lawaaierige trein en ik word gek :joy: het is ook super druk, iedereen blijft lopen. Het is heet. Ulgh

Ik heb ook drie nachten niet zo goed geslapen dus ik ben gewoon een beetje chagrijnig denk ik. Heb nu oordoppen in gedaan :smiling_face_with_tear: hopelijk helpt dat en hopelijk kan ik de reis straks makkelijk van mij afschudden.

2 likes

Die trein naar België is altijd kut toch

3 likes

Hoezo? Dat is toch gewoon een intercity?

3 likes

De intercity niet hoor, dat is gewoon een normale trein hoe we ze ook in Nederland hebben.

Als je vanuit Roosendaal de stoptrein pakt dan heb je wel een oude boemelbak haha

3 likes

Ja geen idee ik had deze trein denk ik nog nooit genomen. Had het mij romantischer voorgesteld. Het is wel een intercity maar zo’n heel oude, ik zit doorgaans in chiquere treinen in NL.

Bíjna in Antwerpen en nu heeft iemand aan de noodrem getrokken… ik hoop natuurlijk dat er geen noodsituatie is en tegelijkertijd fucking irritant als er voor niets aan de noodrem getrokken is :sob:

1 like

Oh ik heb het idee dat ze op de IC Brussel altijd het meest krakkemikkige model intercity inzetten wat ze kunnen vinden, maar misschien ligt dat aan mij haha

4 likes

Jij en @boonie komen zeker uit de Randstad?

5 likes

Ik wel ja

3 likes

Ik ook ja

Oh misschien heb ik gewoon pech gehad hoor, zo vaak heb ik er ook niet in gezeten! Maar dit was op gegeven moment wel een running gag in mijn vriendengroep waarvan er twee in Brussel woonden, dat er altijd wat is met die trein en sloot wel aan op mijn eigen ervaringen haha

3 likes

Het is natuurlijk prima, ik ben gewoon chagrijnig en moe. Maar het is wel ouder, krapper, heter, lawaaierig en beweeglijker dan de intercity’s waar ik normaal in zit. Alleen van Amsterdam naar Rotterdam CS zit ik anders wel eens in zo’n trein als dit.

3 likes

Ja en ik ben er ook wel eens uitgezet omdat er een toilet kapot was en overstroomde en dat een biohazard was dat was ook fun.
Het zijn wel altijd treinen met maar één verdieping toch? Geen dubbeldekkers?

Is dat die intercity die maar 1 verdieping heeft? Vind dat ook een beetje een krakkemikkig ding ja😂 die heeft/had ook geen internet en vroeger voor de 3G tijd was dat ook een ergernis.

3 likes