Waar erger je je aan? #18

Ja!

3 likes

Ben nu wel heeeel benieuwd naar de trein

Edit: gewoon dit dus?

Openbare wc’s die een sensor hebben voor het doorspoelen en als je dan terwijl je op de wc zit per ongeluk te ver naar voren leunt alvast gaan doorspoelen terwijl je nog helemaal niet klaar bent :rage:

20 likes

Die lelijke nederlandstalige muziek tijdens de volleybalwedstrijd op de olympische spelen. Snap wel dat je geen rap oid erop zet maar ugh. Andre hazes jr omg

5 likes

Ik vind het ook geen leuke muziek, maar het zorgde wel voor sfeer.

3 likes

Zeg maar dit
image
Van binnen gewoon dit:
image

Niet de allernieuwste meest luxe trein die Nederland heeft maar rijdt prima. Áls ie rijdt :grin:

6 likes

Vind het echt van die oubollige feestnummers, maar ik zou eigenlijk ook niet weten wat anders zou passen. Wel echt spannend tussen nederland en de dominicaanse republiek

2 likes

Dat ik altijd zo sloom kijk op foto’s. Als iemand tips heeft graag. :joy:

2 likes

Het woord plak icm Olympisch.

9 likes

O huh dat is toch een hele normale trein? Ik dacht dat dit ging over die hele oude treinen met leren banken en van die mini schuifraampjes die altijd openstaan in de hoop dat er een klein beetje koele lucht naar binnenkomt.

27 likes

Voor de Randstad is dit blijkbaar armoe.

9 likes

Neejoh prima ding inderdaad en heeft ook gewoon airco :sweat_smile:

Waarom is een dubbeldekker eigenlijk luxe?

2 likes

Bedoel je deze?
image

Heeft ook wel zijn charme vind ik, automatisch soort vakantiegevoel omdat ik daar vaak richting Zeeland in heb gezeten

13 likes

Hahaha ja heel herkenbaar, in de spiegel denk ik af en toe wow ziet er leuk uit! En dan zie ik mezelf op een video of foto en denk ik wtf.

3 likes

Ik gruwelde overigens altijd van deze stoffen stoelen. Ik vond dat zo goor.

44 likes

Haha ik vroeg me dit net zelf ook af, ik heb eigenlijk geen idee? Woon zelf niet in de randstad dus heb in die treinen al een tijdje niet gezeten (in mijn herinnering was het ook alleen de trein naar België en Amsterdam - Rotterdam) maar ik kan me de ergernis nog goed herinneren :smiling_face_with_tear:

1 like

ik HAAT de stoelen in de nieuwe sprinters

staan zo rechtop dat je praktisch naar voren kukelt

6 likes

Haha ja vind deze foto er trouwens wel heel mooi en schoon uitzien. Maar heeft inderdaad ook wel weer wat, alleen voor een lange rit op een warme dag niet de meest comfortabele manier van vervoer.

3 likes

Ah ja ik ruik deze foto! En dat blauwe interieur krijg ik ook gelijk een geur in m’n hoofd

9 likes

Bedoel je de volleybalster of als in medailles. Klinkt idd nergens naar.

2 likes