Wel grappig om hier een randstad-ding van te maken want volgens mij zijn er bijna geen intercitylijnen die alleen binnen de randstad rijden. Zit ik nooit in in elk geval
En ik heb hier dus een trauma aan overgehouden. Nagelknippende reiziger.
Niet om het gebrek aan intercity treinen. Gewoon wereldvreemd.
Medailles. Gouden plak. Ew.
Ja natte jassen ofzo
Ik zie bij plak icm medaille ook echt een soort plak patĆ© voor me. Iets ānattigsā.
Ja klinkt stom idd. In het Nederlands volleybalteam zit een speelster met de achternaam Plak vandaar
Omdat het pride is zijn er nu heel veel mensen die bv posten: wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.
Maar dat zijn precies dezelfde mensen die mij in het dagelijks leven belachelijk maken om de muziek die ik luister, de boeken die ik lees, de vakanties die ik heb, de concerten waar ik naartoe ga etc. En dan posten ze wel zoiets op insta of facebook.
Zijn ze twaalf ofzo?
Airco stond helaas echt niet aan!
@Lula ik vind niets mis met deze treinen maar het was wel minder comfortabel dan ik mij had voorgesteld. Ik zit regelmatig in zoān trein naar Rotterdam, maar ik had van te voren het beeld dat ik in een modernere trein zou zitten. Waarschijnlijk omdat mān enige andere ervaringen met internationale treinen de Thalys naar Parijs is haha
Verder zei ik ook dat ik moe ben dus dat het daar aan ligt allemaal. Denk dat bij er normaal echt nul moeite mee zou hebben
Dat zou je haast denken he?
Aan dat mān favoriete afwasmiddel op is en ik telkens vergeet te kopen. Nu moet ik al een week afwassen met afwasmiddel die ik niet fijn vind. Alsof ze afwas zelf al niet kut genoeg is.
En ik erger me ook aan dat ik deze ergernis heb, want het is zo niet te ontkennen dat ik verander in een bejaarde.
Ik zit nog regelmatig in zoān trein, whyyyy
Als het goed is zijn de dubbeldekkers met dit interieur sinds april dit jaar allemaal gemoderniseerd, dus geen smoezelige stoffen stoelen meer!
Nope⦠ik zat er een paar weken terug nog in zo 1. Ze zijn er nog!!
Deze staat in het Spoorwegmuseum, ik voel me helemaal āoma verteltā als ik daar doorheen loop met mijn peuter haha.
Dat je van een community op WhatsApp geen groepen waar je in zit apart kan archiveren. Nee tis meteen allemaal.
Ik hou van de zomer en mooi weer, hetgeen waar ik echt niet tegen kan is dat de slaapkamer veranderd in een oven waar je geen oog in dicht doet.
Oh ja ik zit nu ergens anders en het lukt hier wel!! Maar ik zie ik whatsapp dan wel heel lelijk de naam van de community ipv de enige groepsapp die ik niet heb gearchiveerd. Weet je misschien ook of dat anders kan?
Wat is überhaupt het verschil tussen een community en een groepsapp??