Hahah wees blij dat het niet jouw insta feed overheerst. Ik dacht dat iedereen dit inmiddels had gezien maar wat @CloserToFine deelt. Vooral de duolingo insta accounts (verschillende landen) staan er vol mee, maar ook influencers doen er hun plasje over.
Oh ik ben daar dan idd maar blij om. Ik heb de hele dag nog niks hierover gezien haha
Websites van ondernemers die allemaal foto’s van zichzelf er op hebben staan die je dan om de haverklap tegenkomt. In hetzelfde rijtje kookboeken met foto’s van de schrijver zelf.
Ik snap het niet is er echt iemand overleden of is dit een grap? (Het tweede lijkt me) en hoezo wordt dit dan zo uitgemolken
Die Duolingo uil is dood schat.
Inderdaad. Ik verwijs graag even naar mijn eerdere post haha.
Jaaa deze meid dacht nog misschien de persoon die die uil speelt ofzo
Ik heb deze ochten iets verrokken in mijn schouder met het ijs van mijn auto weg te krabben
Verplaatsen naar “ik word oud”-topic
Bedoel je verrekt?
In het Vlaams is t waarschijnlijk verrokken.
@AutumnStorm Blijkbaar inderdaad een manier van vervoegen waar geen uitsluitsel over bestaat!
In België en het zuiden van Nederland wordt verrekken ook vrij vaak vervoegd als onregelmatig werkwoord, vooral in gesproken taal: verrok(ken) - verrokken. Toch is er een niet te verwaarlozen groep taalgebruikers die die onregelmatige vormen afkeurt. Daarom is het niet duidelijk of dat gebruik tot de standaardtaal kan worden gerekend.
Ik heb een hotel geboekt voor morgen en direct alles betaald. Nu heb ik in een paar uur tijd al vier mails gehad dat ik nog moet betalen en of ik dat zo snel mogelijk kan doen. Uiteraard is de receptie niet bereikbaar als ik probeer te bellen. Het zal allemaal wel loslopen want kan gewoon aantonen dat ik heb betaald. Maar vind het wel irritant en overdreven om zo vaak te mailen.
Is het via Booking.com? Want zo ja, oppassen. Is een bekende oplichtingstruc. Ze zetten er dan idd flink wat haast/druk achter, met dat je boeking wordt geannuleerd als je niet binnen x uur betaalt. Maar is dus nep
Ja daar dacht ik ook meteen aan. Maar dan komt het van booking toch? Dit zijn mailtjes van het hotel. Er staat ook niet dat ze mijn boeking annuleren ofzo.
In mijn geval waren het wel berichtjes van het hotel echt (wat dus niet het hotel bleek te zijn) maar verstuurd via Booking!
Bij ons leek het ook van het hotel te komen. Ik zou sowieso even bellen.
Ja echt net. De mails waren wel van hunzelf. Het duurde blijkbaar wat langer voor zij konden zien dat ik inderdaad heb betaald. Blij dat het is opgelost!
Meiden die de curly girl methode toepassen op hun overduidelijk steile haar waardoor ze van dat viezige slierterige haar krijgen. Aanleiding van deze ergernis is Cynthia die ook de curly girl methode probeert en ons ‘mee gaat nemen op deze journey’.
Het ziet er ook echt niet uit.