Waar erger je je aan? #19

Helemaal enthousiast in de rij voor Milaan olympische winterspelen kaartjes maar die prijzen, 450 eu voor twee uurtjes shorttrack :thumbsup::crazy_face: groetjes ik kijk het wel op tv
Curling is betaalbaarder, voor de liefhebbers

5 likes

Ik vind het taalgebruik van &C en Linda. altijd zo ongemakkelijk. Ik cringe me kapot

6 likes

Fixed it

26 likes

wel goed doen dan

23 likes

Ik had geen zin om een ellenlange zin te schrijven. De ironie

1 like

Haha, touché.

2 likes

BAN!

2 likes

Als je een ban kreeg bij gebrek aan smaak zat jij hier al jaren niet meer. Dus ik zou niet te hard roepen.

6 likes

Over bullying tactics gesproken…

4 likes

Ik kan er niks aan doen okeee :pensive:

1 like

Ik werkte een keer een andere dag dan normaal. Zat ik met twee collega’s die ik niet echt kende. Nou ze hebben drie pauzes lang alleen maar lopen zeiken.

• Wie van de twee de meeste zieke familieleden had.
  • Welke ziekte dan erger was.
  • Wie van de twee waarschijnlijk meer regen ging hebben in de vakantie.
    De slotconclusie was: de jeugd van nu moet ook gewoon even wat ernstige dingen meemaken, daar worden ze hard van.

:sob::sob::sob::sob:

3 likes

Nu wil ik ook weten wie dit wedstrijdje ver pissen heeft gewonnen.

2 likes

Het is altijd beter om jezelf te kleden zoals je wilt, dan je energie te verspillen aan de negativiteit van kritiek op andermans keuzes

3 likes

Waarom moeten mensen altijd precies 2 centimeter naast de bagageband staan wachten?

geef ruimte m’n koffer weegt 30 kg

19 likes

Gewoon elleboog in de rug poten als je jouw koffer aan ziet komen

3 likes

Ja weet ik toch. Ik neem het niet zo serieus hoor :joy:

2 likes

Of ze vraagt gewoon normaal of ze er even bij mag. Beetje vriendelijkheid in deze wereld kan geen kwaad ;).

38 likes

Dit vind ik ook altijd zo irritant en dom. Als iedereeen een meter naar achter staat kan iedereen beter zien of je koffer er aankomt en je hebt plek om 'm er af te halen. Maar nee hoor, ze moeten er met hun neus boven op staan :skull:

8 likes

Love de airtag in mijn koffer, ik ga rustig op een bankje zitten en check af en toe op mijn telefoon of hij al aankomt!

7 likes

Ik voelde een galblaas aanval opkomen dus heb hem naar wat het lijkt weten te tackelen met een buscopan pil. Wou dat ik eerder van het bestaan van Buscopan af wist. :pleading_face:

2 likes