Ik kan niet slapen en moet vroeg op.
De gozer waar ik mee date en mân beste vriendin zijn met elkaar naar de bios gegaan gisterenmiddag en ik vind dat op zân zachtst gezegd heel vreemd. Afspraak werd ook gemaakt waar ik bij zat en ik kreeg van hen allebei zeer verbaasde reacties toen ik aangaf dat ik het niet echt een puik plan vond,
Huh wtf Hadden ze de afspraak dan eerder gemaakt en zijn gister pas gegaan? Is je beste vriendin vrijgezel?
Echt heel raar dit!
Nou ik zat zondag met mân vriendin in een cafĂ© en hij sloot aan. Ze zijn beiden film fans en op een gegeven moment werden de agendaâs met elkaar vergeleken en was er een afspraak dat ze naar de film zouden gaan.
En ja vrijgezel.
Ben vooral kwaad omdat ik bij beide partijen op onbegrip stuit dat ik dit geen fijn idee vind.
Het is de bios, niet de swingersclub hé.
Hoe lang date je al met hem?
Is er echt nul begrip? Als in, begrijpen ze je gevoel wel en doen ze het alsnog of begrijpen ze gewoon echt niet waarom je het vervelend vindt?
En (zonder oordeel) waarom vind je het eigenlijk vervelend?
Was dat de eerste keer dat zij elkaar ontmoetten?
Fijn dat ze het goed kunnen vinden verder, maar ik kan me niks voorstellen dat je dan als beste vriendin al 1 op 1 afspreekt met iemand met wie je vriendin date?
En dan vooral als je beste vriendin aangeeft dat (nu nog) niet prettig te vinden. Dan boeit het ook niet of het gewoon de bios is.
Ik zou dat ook mega ari vinden, vooral als je nog pril aan het daten bent??
Je mocht niet mee?
Ja snap ik heel goed! Altijd leuk als je date het goed kan vinden met je beste vriendin maar als jij je grenzen aan geeft dan moeten ze die respecteren.
Ik heb dit ook gehad met een vriendin die met mijn date wilde afspreken en het heel vreemd vond dat ik dat raar vond. We zijn al heel lang geen vriendinnen meer
We zitten echt nog in de beginfase. Niks is nog zeker
Ik denk dat ik het alleen maar leuk had gevonden als alles al helemaal bezegeld is.
Ik kan mân vinger er niet helemaal opleggen waarom ik het echt stom vind. Misschien wel jaloezie maar ook dat ik niet wil dat er over me word gepraat terwijl ik er zelf niet bij ben?
Ik kan me zelf ook helemaal niks voorstellen om met de date van mân beste vriendin te gaan chillen
Maar dit is toch helemaal niet gek? Die begin fase is gewoon nog heel onzeker en nieuw, dus ik vind je gevoel echt gewoon valid.
Trouwens ook als jullie al wel langer aan het daten zijn.
Ja ik dacht misschien komt er nog context dat de vriendin en date in kwestie al jarenlang bevriend zijn . Dat zou de situatie wel veranderen natuurlijk.
Ik kan me hier ook niks bij voorstellen hoor zeker niet in de beginfase. Werd je wel meegevraagd?
Ari?
Arelaxed
Ben ik ook benieuwd naarđ«Ł
Are dus
Nee ari of spreken jullie arelaxed uit als aa-ree-lekst haha.