Waar erger je je aan? #19

Bij ‘broodje kaassouflé’ denk ik aan een klef wit puntje met een kaassouffle van de plaatselijke snackbar. Maar aan je bericht af te lezen is het dat niet.

Wat moet ik me er wel bij voorstellen (en waarom kost het blijkbaar 8 euro?)

5 likes

Volgens mij deze: Link

6 likes

Ja de eerste paar tiktoks dacht ik nog wil het broodje ook en inmiddels wil ik iedereen van een brug gooien die het broodje benoemt

4 likes

Gisteren bij de kruidvat stond er 1+1 gratis, toen ik wilde afrekenen pakte de zelfscan het niet dacht ik. Dus ik zei dat tegen een medewerker. En toen vroeg ze waar dat stond. Ja dat was gold voor morgen zei ze. Want dan hoefden ze dat er morgen niet meer voor te plaatsen. Dit was tussen half 3 en 3 uur. Wat is dat voor logica?? Moet er ineens aan denken. En hoezo kan dat niet meer voor sluitingstijd, of voor openingstijd. Niet midden op de middag al. Doen ze dit vaker? Mn eigen/dichtstbijzijnde kruidvat is eigenlijk altijd druk dus ik denk dat ze dat daar niet doen anders krijgen ze er eerder alleen maar allemaal vragen en gedoe ermee.

7 likes

Ja dat heb ik ook weleens gehad bij de kruidvat, mega irritant.

4 likes

Naja dan staan ze iig nog in hun recht. Kan me voorstellen dat zon kruidvat er ook nog van die boze karens mee kan krijgen. Toen ze ook zo heel droog zei "dan hoeven we dat morgen niet meer te doen. Zei ik maar “eh haha oke”. Kan me niet voorstellen dat zon filiaalmanager zegt, nou jongens, uren van tevoren alvast de acties voor morgen ophangen!

3 likes

Bij Etos is het ook kut want daar is internet en winkel niet hetzelfde :rage:

1 like

Ik moet mijn studentenreisproduct stopzetten maar je hebt nergens meer van die gele zuilen in supermarkten? :sob:
En ik ben tot nu toe nog niet in de gelegenheid geweest om naar het station te gaan.

1 like

Oeh dat is een goede! Misschien dat Jumbo hem nog wel heeft maar de Appies waar ik tot nu toe ben geweest niet.

3 likes

Dat maakt de zoektocht wat makkelijker!

2 likes

Ik heb fantastische kinderen maar ik word HELEMAAL GEK van het gesnotter. De oudste zit constant expres door z’n neus te ademen. Aarrggghh :tired_face:

2 likes

Zal toch naar het station moeten fietsen:(

1 like

Ja hier word ik dus ook altijd helemaal overprikkeld van… dat gesnotter, neus ophalen, hoesten, niezen :triumph:

3 likes

Oh ja. Hoesten :sob::sob: Echt agressief word ik daarvan. (Uit ik niet he, overigens. Voor mensen dat denken :joy:)

2 likes

Kruidvat is in mijn herinnering sowieso erg slordig in prijskaartjes. Ik vraag het tegenwoordig maar want ik vertrouw het niet meer.

1 like

Bij de Kruidvat is het zo dat als het bordje er staat je altijd korting hebt dus gewoon eisen dat je een tweede product gratis krijgt

2 likes

Nou in elke winkel is de prijs op het schap toch gewoon leidend, is niet jouw probleem dat er verkeerde prijs er staat.

Bij de Etos hen ik altijd óf toch geen korting als ik dat dacht wel te hebben (‘nee mevrouw de korting is alleen op vanille almond honing regenwoud geur!’) óf dat ik terug moet lopen om iets extra te pakken omdat er op een klein verstopt kaartje ergens hing dat het 1+1 gratis is en ik dat niet had gezien.

Houdt het wel spannend

6 likes

Ik word echt helemaal leip van hoe horeca en eigenlijk eten in het algemeen alleen nog maar lijkt te bestaan uit algoritmes en debielo tiktok hersenen waarin alles uit hypes en eikels bestaat. Vroeger hoefde ik alleen maar uit te kijken voor toeristenfuiken maar nu zijn er zoveel plekken die gewoon of 100% voor social media zijn gemaakt of een hype zijn?? Je kunt ook gewoon niet meer googelen naar leuke restaurants zonder 800 resultaten met dé ultíéme tips en dan zijn het meteen op het eerste gezicht rukkertenten. En dan zie ik vandaag ook nog het begrip ‘viral kaassoufflé’ in mijn Google resultaten staan Jezus Christ kill me now

51 likes

Omg ik voel dit zo erg, ik liep vandaag door de overdekte markt en ik dacht letterlijk “misschien is het tijd voor een nieuwe hobby, eten is helemaal niet zo leuk meer”

5 likes