Jongens, hoezo geven jullie @FrauHelga wastips? Zij is de wasqueen herself!!
Haha ja ik heb nu al de gewoonte eerst de deur aan te raken en dan de deurklink. Ik draag ook bepaalde sloffen thuis die het veel erger maken. Als het donker is zie ik ook een vonkje.
Ja, ik hoor dit ook echt letterlijk overal tegenwoordig.
Oooh ja ik had ooit een trui met zilverdraad daar kon ik 's avonds een lichtshow mee geven als ik m uit deed
Haha wat lief. đ©· Maar ik waardeer de tips wel hoor, heel lief dat er meegedacht is.
Ivm zware menstruaties (en een dochter die een beetje een brokkenpiloot is) heb ik inderdaad de nodige ervaring met het verwijderen van bloedvlekken, maar de laatste keer zoveel op een lichte stof was al even geleden.
Voor bloedvlekken gebruik ik altijd ossengal, Biotex en inderdaad koud water.
Na weken met ossengal, spoelen met koud water en een was op lage temperatuur is mijn trui weer schoon gelukkig! Geen vlek meer te zien.
Ha, gedaan en sta nu op de trein te wachten
Veel plezier!
Is het nieuwe âoprechtâ. Het is betekenisloos geworden.
Ik fiets naar de binnenstad om een boek te kopen (Alles over liefde - bell hooks) bij zoân kleine zelfstandige boekwinkel en word zo tering-onaardig geholpen. Ik kom daar nooit meer. Leve Bol en geen domme vragen en blikken.
Ik heb er ook erg last van op het werk waar de kennels voor dieren van metaal zijn dus elke keer als ik die open doe krijg ik een schok en soms geef ik ook nog een schok aan het dier
Ik durf het nu ook niet meer aan te raken met mijn blote hand, ik doe ook eerst even met mijn elleboog aanraken ofzo.
Als je het met je nagel aanraakt krijg je daar de schok, dat voel je dus niet. Helpt ook bij andere mensen (nagel tegen nagel)
Lol, alsof gelijk alle boekwinkels zo zijn
Ja. N=1 en alles is nu stom. Tuurlijk niet. Wilde even zeiken.
Oh chill, thanks voor de tip, ik ga het proberen!!
Ik word echt een beetje misselijk van nagel tegen nagel
Welke expo was het? En hoe was het?
De uitspraak âiets zet me goedâ
Ulgh ja. Zag vandaag âVideoland zet me goed de laatste tijdâ voorbij komen op insta
Blijf het zo raar vinden klinken
Ja die was de druppel haha, daarvoor ook echt al vaak voorbij zien komen.
Ik zou niet eens weten wat ermee bedoeld wordt. Dat je er blij van wordt ofzo?