wat kleur in je grijze tegeltuin is altijd op zijn plaats
Poepte ze maar op de tegelsš¤®
Huh?
Wow ik heb dit net terug gelezen en ben echt verbaasd dat daar niet meer boze reacties op gekomen zijn? Wtf. Glasscherven in je tuin gooien in de hoop dat katten wegblijven.
Edit: en klagen dat kattenpoep gevaarlijk is voor de jonge kinderen. Maar glasscherven in je tuin flikkeren is vast niet gevaarlijk voor kinderen of katten.
Ik bespaar jullie de zoekfunctie al is de rest van de post ook het lezen waard
Enkeltje pieter baan
Wat een emoties door een beetje kattenkak zeg .
Mensen die mega netjes en sloom schrijven. En dat ik daar in meetings op moet gaan wachten tot ze hun zin hebben afgeschreven voor ik kan doorgaan naar t volgende. Dat ze daar zelf zoveel geduld voor hebben vooral snap ik echt niet.
Ik krabbel snel alles op en doorrā¦
Nou als je hele tuin eronder zit, is toch gewoon ranzig. Ik hoef ook echt niet die vieze schijt en geur in mn tuin.
Ik heb zelf twee katten, maar mijn hele tuin onder de poep gaat mij ook te ver. Maar glasscherven rondstrooien in de tuin zou nooit in mij opkomen als oplossing. Ik zou dat nooit over mijn hart kunnen verkrijgen als er daardoor eentje naar het ziekenhuis moet.
Verhuizen zou dan ook mijn oplossing zijn.
Ja en alle nadelen van glasscherven in je tuin (vervelend met tuinieren, schadelijk voor kinderen etc) behalve stank zijn minstens net zo groot als die van kattenpoep.
Ik zou mān tuin onder de kattenpoep ook heel vervelend vinden hoor maar mān tuin onder de glasscherven nog veel erger.
Ja tuurlijk dat snap ik, maar het ging mij meer om wat een emoties om een ābeetje kakā, terwijl het gewoon kut is als je tuin eronder zit. Daar zit je toch niet op te wachten.
Ik erger me weer eens aan de apotheek. Ik snap dat ze het druk hebben hoor. Maar ik heb maandagochtend half 9 een herhaalrecept door de brievenbus gedaan. En nog geen afhaalbericht ontvangen. Dus ik weer bellen, oh ja het ligt in de kluis zegt ze. Ik zei oh ik heb geen afhaalcode ontvangen. Vervolgens āja eh ik doe het er nu in!ā
Niet alleen de kak wat al mega goor is, maar de vliegen die erop afkomen (want ze kakken natuurlijk alleen als we er niet zijn en dan ligt het er de hele dag te stinken) en dat gesproei tegen mijn huis en tuinkussens, oprotten met die stinkkatten.
Huh moet dat handmatig? Bij mijn huisarts en apotheek gaan herhaalrecepten periodiek per 3 maanden.
I wishhhh dat mijn apotheek dat deed haha
Ligt aan het soort medicatie. Ik heb vaak 3 herhalingen erbij. Als die 3 herhalingen op zijn dan bel in de huisartsassisente weer. En dat is dus wel zoān 3 maanden. Maar ik krijg per afhaal keer voor ongeveer 1 maand mee. Is ook medicatie die onder de opiumwet valt en ze ook niet altijd veel op voorraad hebben.
ligt idd aan de medicatie volgens mij. 1 soort medicatie krijg ik wel altijd voor 3 maanden mee, de ander maar voor 1 maand
Volgens mij zitten die kluizen ook gewoon best vol en halen veel mensen hun medicatie niet snel op, dus dat zorgt ook voor vertraging.