Waar erger je je aan? #19

Toen ik ooit bespuugd werd kwamen de meiden die dat deden van voren en het was echt heel doelbewust, ze gingen daarna keihard lachen want het was blijkbaar hilarisch.
Dit was ergens in '99-2000, kutmensen heb je altijd helaas

2 likes

ja maar dat is gewoon onderling pesten, vind ik wat anders dan dat er onder puberjongens een trend lijkt te zijn om volwassen vrouwen te targeten om te bespugen

3 likes

Nee ik ben zeker doelbewust bespuugd. De wijkagent noemde het ook een trendje. Op de redditpagina van mijn stad wordt ook regelmatig gepost over dat vrouwen met eieren worden bekogeld in de wijk waarin ik woon. :upside_down_face: :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face:

2 likes

yugh wat erg en een beetje eng ook :cry: nouja beetje eigenlijk best wel heel. goed wel dat je de wijkagent op de hoogte hebt gebracht.

4 likes

Ik was toen een volwassen vrouw. Ik kende de desbetreffende tieners niet, dus nee, dat was zeker geen onderling pesten.

Vind het ook een rare conclusie die je trekt eerlijk gezegd, dat het ‘gewoon’ pesten zou zijn.

9 likes

Dit was heel bewust. Het was in een park met open zicht, alleen maar gras en lage planten. Mijn voetpad kwam uit op het fietspad waar zij reden. Ik wachtte op het voetpad tot ze voorbij waren, zodat ik kon oversteken. Hij had het hele grasveld kunnen bespugen, maar nee dit moest precies op de plek waar een vrouw wacht om over te steken.

Zoals @Zemraluani ook zegt, zijn echt van die zielloze jochies, ze verdienen eigenlijk deze negatieve aandacht niet eens.

2 likes

oh sorry ik was toen zelf 10 dus ik ging idd onterecht vanuit dat het schoolplein shit was! kon uit je verhaal ook niet opmaken dat jij zelf volwassen was

2 likes

Wat goed van je vader :heart:

9 likes

Goed van je vader! Zet ook gelijk een voorbeeld voor anderen die dan gelijk weten dat er consequenties kleven aan dit soort acties.

4 likes

Aan de ene kant vind ik het heel goed van je vader toen, aan de andere kant krijgen wij soms op school ouders die verhaal willen gaan halen bij kinderen in een klas en is dit als medewerker doodeng.

24 likes

Volgens mij een regelmatig terugkerende irritatie hier, maar ben gisteravond regelmatig verblind door die absurd felle koplampen van een paar suv’s. Zou echt verboden moeten worden. Op de een of andere manier reed een auto telkens weer opnieuw achter me (met 1 extreem felle lamp), liet ik hem weer inhalen, ging hij daarna zachter rijden op de middelste baan dus toch maar weer inhalen, en zo ging dit dansje de vele tijd door.

16 likes

Die witte lampen zijn echt zo kut. 's Avonds even fietsen langs de autoweg is geen doen zowat.

5 likes

Ik ben nou volgens mij voor de 6e keer vergeten wasverzachter te kopen, aaaargh. Is dit een teken dat ik het niet meer moet gebruiken.

4 likes

Als je aan de andere kant staat is ook alles behalve fijn kan ik je zeggen, heb een keer gehad dat een ouder thuis verhaal kwam halen over iets wat ik gedaan zou hebben wat niet waar was. Uiteindelijk mondde dat echt uit in een felle woordenwisseling tussen ouders waar je dan bij staat als 10-jarige.

6 likes

Ja! Beter natuurazijn gebruiken, ook nog veel goedkoper

5 likes

Mensen die hun auto voor een oprit parkeren. Zo asociaal, je ziet toch dat iemand dan niet weg kan? :triumph:

6 likes

Maar ik vraag me altijd af of dan de was niet een beetje gaat stinken?

3 likes

Maar worden handdoeken daar zachter van? Want ik wil de droger minder gebruiken maar zonder wasverzachter wordt het gewoon karton.

1 like

Ik had nog een fles natuurlijk schoonmaakazijn staan dus heb dat nu geprobeerd. Maar ik lees ook weer allemaal dingen dat het slecht is voor de machine etc. Dus heb hem maar op een verkort programma gezet.

2 likes

Je moet gewoon witte azijn gebruiken die je ook in salades doet, geen schoonmaakazijn

14 likes