Waar erger je je aan? #19

De Verbouwing - Tara Dewitt

4 likes

Ik ben op vakantie en ongesteld en de chocoladetaart in het hotel was op, en het hotel zit op een flink eind lopen van een supermarkt (plus het is nacht) dus ben erg chagrijnig. En mn vriend zit een zak chips te eten dus dat helpt al helemaal niet, ik wil ook wat lekkers.

3 likes

Ik ga vanavond uit eten met familie en het restaurant heeft geen vegetarisch hoofdgerecht (ook geen salade). Ik wilde bellen om te vragen wat er wel mogelijk is maar het lukt niet om te bellen (als in: mijn telefoon zegt steeds ā€œBellen misluktā€).

Can relate helaas. Voor mijn gevoel enkel ziek geweest dit jaar. Nog nooit zo extreem gehad. Beterschap!

7 likes

Ik voel me slecht en heb verhoging en ik vind mezelf zooo zielig, moet na vanochtend ook morgenochtend werken en ik zou vandaag mijn twee beste vriendinnen samen zien, voor het eerst met z’n drietjes in meer dan een jaar (ƩƩn van ons woont best ver weg en als ze komt zien we elkaar meestal met partners of andere vrienden erbij). :cry: :cry: :cry: Ik HAAT overdag in bed liggen ook Ć©n ik wil broodachtige dingen eten maar ik heb niks vergelijkbaars in huis

4 likes

Restaurants met betonnen muren en een gietijzeren vloer. :sob:

2 likes

Gietijzeren vloer klinkt echt vet maar lijkt me onpraktisch

37 likes

Ik kom echt niet meer bij. :rofl:

3 likes

Letterlijk 1 keer laat ik mijn fietslampjes op mijn fiets zitten en TUURLIJK zijn ze gejat :rage:

2 likes

Ja het was al wel open! Kreeg uiteindelijk ook iemand aan de lijn maar die zei dat ik het verkeerde nummer had (terwijl het toch echt online overal stond). Maarrr ter plekke bleek er toch wat vega-aanbod te zijn dus eind goed al goed

3 likes

echt fuck mijn vriend. Ik drink minimaal 1,5 liter cola zero op een dag. Hij gaat boodschappen doen en ik zeg ā€˜neem cola zero mee’. Koopt hij 2 blikjes???

11 likes

Ik erger me echt kapot aan ongeveer alles en iedereen. Ik heb niet eens pms maar toch zo vol woede. Vind echt alleen mijn kinderen lief en verder niemand.

4 likes

ik ben nu heel benieuwd of dit letterlijk is of bij wijze van spreken haha

4 likes

Nee letterlijk, heb mn eerste glas al binnen :clinking_glasses:

13 likes

Ik doe met je mee :sunglasses: heb jij wel eens geprobeerd af te bouwen of geen zin in? Ik ben echt een soort verslaafd, vind ander drinken ook nooit zo lekker als cola!

1 like

Ik word elke nacht wakker van kattengejank :weary: wat een kutbeesten zijn dat toch

7 likes

Ik voel je. De mijne zit dan in de badkamer voor een dramatisch effect.

3 likes

Je eigen of die van de buurt?

2 likes

Buurtkatten dus dat maakt ā€˜t extra kut :face_exhaling:

3 likes

Recruiters die je via LinkedIn benaderen met een mogelijk interessante vacature met minimale informatie (alleen functie en globaal welke branche) en vervolgens niet in de chat willen zeggen welk bedrijf het is, maar gelijk telefonisch willen contacten. Geef me gewoon eerst meer informatie, kan ik dan nog kiezen of ik zin heb om te bellen met je.

13 likes