Ik had een collega en die zei dan vind je het goed als ik hier een komma zet dan praten we een ander moment verder.
oh nee ik heb mijn cv ergens ingestuurd en zie nu dat ik een kleine horecazaak waar ik werkte heb omschreven als ‘klein, druk zaakJE’
“Te koop: licht op te frissen woning” en dit is de keuken:
Edit: oh ze noemen het nog een penthouse ook
Een collega die echt een verschrikking is zei tegen mij: ‘ik maak me zorgen om je, je gaat ten onder aan je eigen ambitie’. Ze heeft het zelfs tegen een directeur gezegd.
omg neejoh dit lijkt wel zo’n foto van een verlaten gebouw in tsjernobyl waar al 40 jaar niemand geweest is
Ik werk sinds deze week in Rotterdam en het is nu al elke dag misgegaan met de trein. Nu is de trein ook weer zomaar gecanceld
Sterkte!
Ik heb het 7 maanden volgehouden
Wat vals van hem/haar, waarschijnlijk ziet die collega je als een geduchte concurrent.
Dat er gewoon geen leuke handtassen te koop zijn. Mijn tas is kapot aan het gaan en ik kan gewoon geen leuke vervanger vinden
Jaha first world problem
Zoek eens op Vendula London (staat heel veel op vinted). Ik denk dat daar wel iets tussen zit voor jou.
Oooh veel te leuk!
dat je trek hebt om te eten maar geen idee waarin
Omg wat vreselijkkkkkk
Mijn vaatwasser die bonkt, maar als je hem dan opentrekt kun je niks vinden wat scheef zit.
Ja, vals is het goede woord. Ze slaat om zich heen, als iemand anders gewoon lekker aan het werk is. Mijn directeur is hopelijk alert op deze actie.
Was vandaag trouwens even gaan kijken bij die in Rotterdam centrum, maar helaas alleen XS of XXL.
Dankjewel! Ik was vandaag in Eindhoven, ook zonder succes (wederom) begin de hoop een beetje te verliezen ga ook niet meer zoeken nu
Ik kan morgen wel voor je kijken in Arnhem nog!
Mocht ik binnenkort in een duitse primark komen, ga ik voor je kijken
Ben op vinted boeken aan t kijken en vind het echt zooo irritant dat je niet kan filteren op taal?? Krijg constant Franstalige boeken er tussen.