Waar erger je je aan? #19

Ja waterschapsbelasting. Het klopt wel, ze hadden blijkbaar een achterstand door ICT problemen. Ik betaalde daarvoor altijd in 8 termijnen en heb helemaal niet opgemerkt dat dat op een gegeven moment is gestopt - dus ja twee jaar lang 8x 25 euro extra per maand te besteden gehad blijkbaar maar dit valt nu wel rauw op m’n dak.

Gelukkig heeft m’n nieuwe waterschap de rekening a 400 euro van 2024 ook net (in elk geval op tijd!) verstuurd.

3 likes

Ohh ja dan snap ik het, ik dacht waterverbruik
Wat kut ja, ik zou dat ook echt niet doorhebben :rage:

2 likes

Ja ik heb ze ook net betaald :tired_face::tired_face:

• de temperatuur in de metro in de winter
  • influencers met betaalde substacks (wie betaalt hiervoor? Ik wil het uit nieuwsgierigheid vaak wel lezen, maar over het algemeen is het vaak gewoon niet zo boeiend en gewoon wat geleuter wat ik ook zelf had kunnen verzinnen). Zelfde geldt ook voor podcasts in deze categorie, gewoon eindeloos gezever.
  • felle led-lampen op scooters of fietsen
6 likes

Dat als ik een (terechte) ergernis deel, mensen het gelijk gaan relativeren. De receptioniste van de psycholoog deed heel lullig, en dan zegt een vriendin: ‘misschien had zij wel haar dag niet.’ Ja dat kan maar dat boeit me even niet, ik ben boos dat zij zo gemeen doet, als je niet normaal kan doen als je je dag niet hebt misschien moet je dan geen receptioniste bij een psychologenpraktijk worden :angry: Ohja, ik erger me dus ook aan receptionisten die hun frustraties op mij afreageren.

33 likes

Mezelf, dat ik denk dat ik wel weet hoe ik chocolade au bain marie kan smelten…

Niet dus.
Weer een trip naar de supermarkt.

Ik erger me aan bestuurders van kleine rot auto’s denk aan Citroen C1, Peugot 206, Fiat 500. Hier in de buurt zijn die bestuurders asocialere verkeersdeelnemers dan de mensen die rijden in een audi/bmw/volkswagen enz.

3 likes

Advocaten van de duivel zijn echt heel irritant

7 likes

Plus jouw dag was ook rot, aan wiens kant sta je vriendin van @Mia

2 likes

Ugh zo’n vriendin heb ik ook. Hoezo kies je de kant van een wildvreemde en niet die van je vriendin. Laat me gewoon even klagen over iets.

10 likes

Mensen die bellen en tegelijkertijd een hap van hun eten nemen of een slok drinken. Echt rillingen krijg ik hiervan.

10 likes

die stomme stationsnaamhussels in de treinen
mijn hoofd gaat ze steeds automatisch oplossen en daar heb ik helemaal geen zin in, ik ben geen 3

17 likes

Haha oh niks is zo frustrerend als je gewoon even wil spuien en die ander is ineens advocaat van de duivel wil spelen. NU EVEN NIET.

11 likes

Ik vind dat wanneer je op een smal weggetje rijdt, en er komt een tegenligger aan, dat je dan allebei een beetje berm mee moet pakken. Sommige auto’s blijven stug doorrijden. Donder op!!!

20 likes

Haha helemaal eens, ik roep ook altijd vol passie
Ga aan de kant!
Waarop mijn kind dan zegt
Ze kunnen je niet horen mama

11 likes

Wat ging er mis? Ik moet dit morgen ook doen en doe het nooit :sweat_smile:.

4 likes

Wij hebben dit ook door tekort aan personeel, maar eten gewoon een half uur en in dat uurtje dat we dan dicht zijn proberen we om zoveel recepten in te voeren en klaar te maken en de administratieve dingen te doen.

3 likes

Ik hing het schaaltje ín het water ipv erboven. 🫠

1 like

Oh dat doe ik ook altijd en gaat prima! Anders krijg je toch een lamme arm?

Idealiter kies je een schaaltje dat je in je pan kan hangen. Is het anders ook niet behoorlijk warm?

1 like