Haha misschien bedoelt ze letterlijk het hele schaaltje erin dus incl water bij de chocola🫠
Jezus nog meer reden om de boel te onteigenen en te nationaliseren
NS stop met ludiek doen en ga fucking betaalbaar en op tijd rijden
Haha nee zo slecht gaat het ook niet met me
Ik had een metalen schaal, dat wordt veel te heet waardoor het na het zachter worden gelijk een klomp/korrelig werd.
Kleinere pan, kom boven het water laten steunen ging veel beter.
Misschien lukt het wel met een aardewerken schaal @ZusjevanJoost
Voor werk willen we allemaal naar de stad. Met het OV zijn we zo veel geld kwijt!!! Carpoolen dan maar. Ik blijff me echt verbazen over de bedragen van treinkaartjes.
Aah ik weet hem niet, kan je hem voor me spoiler haha?
Als ik bureau maastricht kijk, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik ook zo praat
Sorry Parkstadjs is nog lelliker dan Mestreechs.
Ik had dat laatst met Grou-Jirnsum,
maar dat station heet gewoon echt zo.
Omfg mensen die een fiets met dynamo hebben en hun fietslamp aan laten wanneer ze met de fiets aan de hand lopen. Krijg er echt zowat een epileptische aanval van.
En witte lampen bij auto’s zijn ook kut. Zichtbaarheid is belangrijk, maar verblind worden is kuttt
ik krijg net een afrekening van de servicekosten van 2023 van mijn verhuurder en ik moet 400 euro bijbetalen?! terwijl allerlei zaken als internet, lift, voordeur lang kapot waren dat jaar
meteen uitgebreide bezwaarbrief gestuurd inclusief bewijs en meldingen die ik dat jaar heb gedaan dus hoop dat het bedrag aangepast wordt
Huh, wat doe je met je arm dan? Als het schaaltje boven het water hangt wordt het vanzelf heet en smelt de chocolade. Je hoeft dan maar een klein beetje te roeren. Maar het zal vast langzamer gaan dan wanneer je hem erin hangt, maar dit moet je echt niet doen omdat de chocola dan veel sneller verbrandt
Mag dit nog zo laat? Staat me iets van bij dat dit binnen een half jaar na afloop moet. Dus voor 1 juli.
Dit is dus echt een domme regeling. Een verhuurder “moet” die afrekening klaar hebben voor 1 juli, maar er hangen geen consequenties aan wanneer die afrekening later komt. Behalve dan een verjaringstermijn van 5 jaar ofzo.
Mijn vriend die ineens nét voor kerst allerlei hebbedingetjes gaat bestellen, wat die normaal nooooit doet. Heel lief gebaar natuurlijk, maar zo sneu, nu vallen mijn schoonmoeders cadeautjes voor hem en mij in het water
weet iemand trouwens of het dan slim is om wel alvast te betalen in afwachting van reactie op het bezwaar? denk het wel he?
Oh ik zet altijd idd een metalen kom in een laagje water in een grotere pan. Werkt gewoon!
Krijg je na het maken van de bezwaar geen reactie waarin staat of je wel of niet al moet betalen?
hopelijk wel maar ze sturen het wel lekker tactisch net voor de kerstvakantie en ik moet vóór 2 januari betalen, dus ik ben bang dat die reactie later komt
En er is geen telefoonnummer?
jawel! wel slechte ervaringen mee, maar kan idd altijd bellen