Waar erger je je aan? #19

Ja of gewoon een verkeerd adres.

13 likes

Het leven is meer dan alleen TikTok.

6 likes

:ok: boomer

11 likes

Ik kan alleen die prank dat het ondertekend is door mensen die je helemaal niet kent, nu is het aan random mensen geadresseerd

1 like

Haha, ja dat ben ik echt! Kan me gewoon niet voorstellen dat je bij zoiets meteen aan TikTok denkt.

19 likes

Ik had vorig jaar dat de afzender het huisnummer had omgedraaid (dus 32 ipv 23). Ik herkende de naam van de achterburen gelukkig wel dus kon hem daar in de bus gooien

2 likes

Onze postbode belde aan deze week ā€˜jullie zijn toch familie Huppeldepup? Want ik heb een kaart van Henk en Piet voor jullie, maar daar staat het verkeerde nummer op, dus ik gooi hem hier in de bus. Moet je wel even Henk bellen deze week dat hij z’n adresboek aanpast!’ :sweat_smile:

27 likes

oh my fucking gooooddd waternet stuurt ff een aanslag van 2022 en 2023 a 600 euro totaal achteraf happy christmas!!!

1 like

Ons huisnummer bestaat uit twee dezelfde cijfers!

3 likes

Voor water? Wow klopt dat wel

waterschapsbelasting denk ik

waternet loopt jaren achter met hun aanslagen

5 likes

Ja waterschapsbelasting. Het klopt wel, ze hadden blijkbaar een achterstand door ICT problemen. Ik betaalde daarvoor altijd in 8 termijnen en heb helemaal niet opgemerkt dat dat op een gegeven moment is gestopt - dus ja twee jaar lang 8x 25 euro extra per maand te besteden gehad blijkbaar maar dit valt nu wel rauw op m’n dak.

Gelukkig heeft m’n nieuwe waterschap de rekening a 400 euro van 2024 ook net (in elk geval op tijd!) verstuurd.

3 likes

Ohh ja dan snap ik het, ik dacht waterverbruik
Wat kut ja, ik zou dat ook echt niet doorhebben :rage:

2 likes

Ja ik heb ze ook net betaald :tired_face::tired_face:

• de temperatuur in de metro in de winter
  • influencers met betaalde substacks (wie betaalt hiervoor? Ik wil het uit nieuwsgierigheid vaak wel lezen, maar over het algemeen is het vaak gewoon niet zo boeiend en gewoon wat geleuter wat ik ook zelf had kunnen verzinnen). Zelfde geldt ook voor podcasts in deze categorie, gewoon eindeloos gezever.
  • felle led-lampen op scooters of fietsen
6 likes

Dat als ik een (terechte) ergernis deel, mensen het gelijk gaan relativeren. De receptioniste van de psycholoog deed heel lullig, en dan zegt een vriendin: ā€˜misschien had zij wel haar dag niet.’ Ja dat kan maar dat boeit me even niet, ik ben boos dat zij zo gemeen doet, als je niet normaal kan doen als je je dag niet hebt misschien moet je dan geen receptioniste bij een psychologenpraktijk worden :angry: Ohja, ik erger me dus ook aan receptionisten die hun frustraties op mij afreageren.

33 likes

Mezelf, dat ik denk dat ik wel weet hoe ik chocolade au bain marie kan smelten…

Niet dus.
Weer een trip naar de supermarkt.

Ik erger me aan bestuurders van kleine rot auto’s denk aan Citroen C1, Peugot 206, Fiat 500. Hier in de buurt zijn die bestuurders asocialere verkeersdeelnemers dan de mensen die rijden in een audi/bmw/volkswagen enz.

3 likes

Advocaten van de duivel zijn echt heel irritant

7 likes

Plus jouw dag was ook rot, aan wiens kant sta je vriendin van @Mia

2 likes