Oké, oké, ik ga me in een hoekje schamen
Ik heb een mail gestuurd en kreeg inderdaad als antwoord dat het nog zo’n 17 dagen kan duren voordat ze de retour verwerkt hebben en dan nog 5 werkdagen om het geld terug te storten.
Ah, gelukkig heb je wel gevoel voor humor. Ik moet in ieder geval om je lachen
Heb net Gooische Vrouwen gekeken en daardoor heb ik nu helemaal die stem/het accent van Martin Morero in mn hoofd dus alle berichten hierboven heb ik net in mn hoofd gelezen alsof hij het voor las maakte het allemaal wel wat gezelliger
Elke keer als ik met anders wil reageren als een hartje, lukt dat niet. Maar tijdens het lezen en scrollen komen alle emoticons voorbij waar ze niet horen.
Omg ik like ook altijd zoveel comments tijdens het scrollen.
Het woord dreumes. Wat HAAT ik dat
Haha ja dat klinkt eerder als een vaag figuur wat in het sprookjesbos staat
We hebben een kerstkaart gekregen voor mensen die hier niet wonen
Het is niet voor de buren, niet voor de oude bewoners en we kennen de mensen die hem verstuurd hebben ook niet. Ik wil het snappen
TikTok prank?
Ja of gewoon een verkeerd adres.
Het leven is meer dan alleen TikTok.
boomer
Ik kan alleen die prank dat het ondertekend is door mensen die je helemaal niet kent, nu is het aan random mensen geadresseerd
Haha, ja dat ben ik echt! Kan me gewoon niet voorstellen dat je bij zoiets meteen aan TikTok denkt.
Ik had vorig jaar dat de afzender het huisnummer had omgedraaid (dus 32 ipv 23). Ik herkende de naam van de achterburen gelukkig wel dus kon hem daar in de bus gooien
Onze postbode belde aan deze week ‘jullie zijn toch familie Huppeldepup? Want ik heb een kaart van Henk en Piet voor jullie, maar daar staat het verkeerde nummer op, dus ik gooi hem hier in de bus. Moet je wel even Henk bellen deze week dat hij z’n adresboek aanpast!’
oh my fucking gooooddd waternet stuurt ff een aanslag van 2022 en 2023 a 600 euro totaal achteraf happy christmas!!!
Ons huisnummer bestaat uit twee dezelfde cijfers!
Voor water? Wow klopt dat wel