Waar erger je je aan? #19

Ik ook niet, is dat überhaupt bewezen dat het zo werkt? Kan me voorstellen dat je zonder het door te hebben meer snoep eet als afleiding.

1 like

Ja nicotine heeft wel effect op je stofwisseling, maar dan gaat het over het algemeen om 2 tot 6 kilo.

5 likes

Wij hebben onlangs een huis gekocht en nu wordt er een nieuwe keuken in gezet. Drie mannen + mijn vriend die ook aan het klussen is in een andere kamer. Maar ze zijn gewoon allemaal aan het kreunen, inclusief mijn vriend?
Ik zit boven en het enige wat ik overal hoor is:
Eeeuhhhh!!!:hot_face:
Pffffffff😮‍💨
AAAAAHRGH😡
ugh :frowning:

8 likes

Heel stom inderdaad dat dat zo is. Ik hoop dat je moeder het stoppen volhoudt!
Mijn moeder moest een tijdje geleden voor een onderzoek naar het ziekenhuis en mocht de dag vóór het onderzoek voor het laatst iets eten met het ontbijt en dan moest dan ook nog eens iets licht verteerbaars zijn. Het was wel een serieus onderzoek, want was naar aanleiding van het darmkankeronderzoek (gelukkig is alles oké), maar haar reactie toen ze hoorde dat ze een dag vrijwel niets mocht eten was: “Hopelijk val ik dan wat af!” Zucht…

Werk doet mee aan de week zonder vlees, in de kantine heb je dus alleen maar vega/vegan opties. Helemaal prima, maar mensen zijn zo boos?!?!?!? Was net even afrekenen een vrouw van rond de 50 riep ineens door de tent “gaaaaaatverdamme jeeezus het is weer een vleesloze week, wat een onzin weer” dus ik keek de vrouw aan achter de kassa en ze vertelde dat ze dus de gehele week al boze medewerkers krijgt aan de kassa en dat ze het ook nog eens op haar afreageren :face_with_raised_eyebrow: Echt wtf. Ga dan lekker naar de appie om daar je eten te halen

25 likes

De stofwisseling wordt eerst iets trager (vergelijkbaar met 200 kc per dag) en dat hersteld zich wel weer! @ZusjevanJoost
Maar sommige gaan wel snacken/snoepen als vervanging van roken.

2 likes

Ik heb een tuin met lage schuttingen en ik haat het. Mijn buren zitten continu buiten en ik voel mij dan zo bekeken. Geef mij privacy :sob:

5 likes

Ik ben hier nieuw komen wonen dus wil ook weer niet die bitch zijn haha, maar ik ga eens kijken naar iets ‘subtiels’

1 like

Misschien grote plantenbakken/potten met grote planten erin? En hoezo ben je een bitch als je geen inkijk wil hebben. Gewoon doen hoor

8 likes

Oh ik zou het dan zeker wel doen. Toen ik in mijn vorige huis ging wonen ontbrak het laatste stuk schutting, dus daar kon je gewoon doorlopen naar de tuin van de buurman.
Toen heb ik ook direct tegen de buurman gezegd, niet vanwege jou persoonlijk, maar ik wil dat stuk schutting sowieso dicht maken. Juist als je er net nieuw woont is het makkelijker om te zeggen dat het niet persoonlijk is, maar dat je gewoon behoefte hebt aan privacy.

22 likes

DPD en het bijbehorende pakketpunt hier, zoveel gezeik.

1 like

Ik had net m’n mandje gevuld met een aantal producten van The Ordinary bij IciParis. Bedacht ineens dat ik nog een kadobon van 25 euro had liggen. Helemaal happy.
Toen ontdekte ik dat het de Belgische webshop was en ze bij de Nederlandse geen Ordinary verkopen :smiling_face_with_tear: zucht.

2 likes

Ik kan mijn kat wel achter het behang plakken vandaag. Zit te mauwen voor de deur dat die naar binnen wil. Doe de deur voor hem open blijft die zitten. Doe de deur weer dicht, weer mauwen. Ik til hem naar binnen. Beledigd dat ik hem aanraak kijkt hij nu al een hele tijd naar mij alsof ik het probleem ben. Gelukkig is die nu wel stil.

6 likes

Balen! Kan je je huidige kaart niet inwisselen voor een bon van Douglas, VVV oid? Op sommige sites kan dat geloof ik😄

2 likes

Als je de vriezer niet open doet dan moet dat wel goed gaan toch, voor een dag?

1 like

Je vriezer kan volgens mij tot 24 uur zonder stroom, mits je hem dichthoudt

2 likes

Youtube heeft besloten allemaal borderline pro-ana content aan te bevelen??? Allemaal video’s over hoe je modeldun wordt/blijft, de skinny mindset etc :sob: :sob: is er geen manier om mijn algoritme te resetten???

1 like

als er geen onderhoud aan t stroomnet zou zijn zou dit veel vaker gebeuren

we zijn echt zo verwend met een (nog) betrouwbaar stroomnet

(sorry voor de zeikreactie ik snap dat het vervelend is)

6 likes

Trillend ooglid al bijna 2 uur lang. Zo irritant.

Hier ook zo’n ergernis. Mijn nek en schouders zitten ramvast en doen zo’n zeer dat ik me er gewoon naar door voel. Dit wordt weer een afspraak bij de manueel therapeut, terwijl ik dat zoveel mogelijk wilde afbouwen :expressionless: Mijn hemel, kan mijn lichaam ff stoppen met stressen?