Alleen witte gen z-ers dragen die zo. Ik snap dat niet.
Vraag me dan ook af of diezelfde boomers ook allemaal gestopt zijn met Facebook?
iedereen die nog niet met Facebook gestopt is is zelf een boomer
Ik kwam net gewoon een doos tegen van lululemon, die ik terug had willen sturen⊠retourlabels uitgeprint erbij en alles wist het niet meer maar nu baal ik wel.
Maar wel heel blij met 2 nieuwe leggings die ik niet fijn vind, een mini (?) hardloopriem en een sport bh die me niet past
JA omg ik vind het zo extra vies klinken
Hier ook veel oud collegaâs (lees It-ers) en toch wel wat meer linksige kennissen en vrienden. Activistisch zou ik ze niet gelijk noemen nee.
Boomers ook weinig, had eigenlijk verwacht dat mijn linkse moeder alwel geswitched was.
Ik zie wel duidelijk dat een grote groep tussen de 20 en 30 niet over is en ook wat kennissen van vroeger (dorp, conservatief en wat rechtser) ook helemaal niemand op Signal zit.
Ik zit nu samen met een paar vrienden in een signalgroep en ik app met mijn vriend via Signal.
Ja het is een klein verzet en noem me boomer, maar ik vind wat er momenteel gaande zijn is in de VS met alle doorgeslagen technerd miljardairs best eng. En behalve stemmen, verder bewust zijn wat ik koop en met mensen praten of politiek en misschien een keer demonstreren kan ik niet veel uithalen voor mijn gevoel. Dus dan maar deze druppel op de hete plaat.
Hahahah zet ze snel op Vinted/in het verkooptopic!!! Als ze mijn maat zijn wil ik de leggings best van je overnemen denk ik
Ja veel IT-ers hebben signal, oftewel, mensen die verstand hebben van techniek.
Gatverdamme ik weet gelijk weer waarom ik zelden pannenkoeken bak. Die geur en ik vind het ook zo lang duren voordat het wegtrekt gatsie.
Ja helemaal met je eens. Ik heb geen technische kennis, maar ik weet wel dat de mensen die nu met de scepter zwaaien veel te veel macht hebben. En ik wil daar, ook al is het klein verzet, zo weinig mogelijk meer aan bijdragen.
Ik werk denk ik 50/50 in het Nederland en Engels en ik kan prima Engels maar heb wel regelmatig dat ik dan niet op woorden kan komen. Dan voel ik me gelijk zo steenkolen overkomen, ben echt benieuwd of de tegenpartij (zeker als die native Engels spreken) me nou dommer vinden overkomen dan ik ben of niet.
Dan is de kans denk ik 99% dat zij ĂŒberhaupt geen andere taal spreken, dus die hebben echt nul recht er iets van te vinden
Ik heb laatst na het bakken van pannenkoeken een pan water opgezet met een kaneelstokje en een gehalveerde citroen erin en het hielp echt!!
Snap ik maar ik ben oprecht benieuwd, ookal zou het niks uit moeten maken
Ik heb in een hele internationale omgeving gewerkt, en iedereen (Nederlanders, Chinezen, Russen, Roemenen, het was een bont gezelschap) verstond elkaar makkelijk. Weet je wie elkaar niet verstonden? Britten en Amerikanen. Die mensen verstaan echt alleen hun eigen soort Engels. Terwijl wij allemaal de Britten en de Amerikanen verstonden. Dus zou me niet te druk maken om wat Engelstaligen vinden van jou Engels.
(ok ok ze verstonden elkaar wel hoor, maar ze kende heel vaak alleen hun versie van een woord/uitdrukking en daar was veel vaker verwarring over dan tussen alle andere niet-native speakers).
Ik vind het zĂł fucking irritant dat sommige bedrijven persĂ© met zzpâers willen werken, maar zo langzaam zijn met hun betaling. Ik heb gewoon fulltime voor ze gewerkt in januari en die factuur is nog steeds niet betaald dus ik moet weer eens de huur van mân spaarrekening halen is het nou echt zo moeilijk om niet de betaling uit te stellen tot de allerlaatste dag of om ĂŒberhaupt op tijd te betalen?
Net een half uur voor de spiegel gestaan om een vliegje uit mijn oog te peuteren.
Mn haar gewassen en net te veel olie/serum in mn haar gedaan het is niet zo erg dat ik het meteen opnieuw wil wassen maar het ziet er ook net niet uit. Nu hopen dat t nog intrekt ofzo verdorieeeeee
Dit is echt de story of my life. Of ik doe te weinig en het is stro (trekt op droog haar toch niet zo goed in) of ik doe teveel en al die moeite was voor niks. De echt goeie dagen zijn schaars haha
Heel herkenbaar. Ik heb gisteren echt wakker gelegen door mijn Engels. âHey, I just heb contact opgenomen with everyone and zij vonden het oke.â