Ik heb dat binnenkort ook. Ze adviseren om alles extra koud te zetten een dag van te voren. En dan niet openen lijkt mij.
Of een melding van maken?
Zonnig weer dus ik denk lets go crazy ik doe een luchtige blouse aan zonder hemdje eronder!! En nu is het bovenste nog enigszins acceptabele knoopje eraf gevallen en ik zit in kantoor in mijn tieten SOS
Paperclip jatten ergens, en anders gun gewoon de rest van je collega’s ook een leuke dag.
Heb nu een veel te warm vestje tot aan mijn kin dichtgeknoopt ![]()
Ik erger me aan mijn eigen lichaam. Het is heerlijk weer en ik ben vrij. Waaaarom moet ik dan uitgerekend vandaag gigantische pijnaanvallen krijgen. Kan niks anders dan onder een warmtedeken op de bank liggen.
Ik krijg stress van de zon. Stress omdat ik aan gekomen ben, mijn lipoedeem benen er toch altijd lelijk eruit blijven zien en gewoon bah.
Dat ik in de afgelopen 2/3 jaar ineens hooikoorts heb ontwikkeld die ieder jaar erger lijkt te worden. Hoe kan dit?! Wordt gek van het niezen. Ineens allergisch voor buiten zijn, ok is goed
Same
hopelijk kunnen we morgen wel van de zon genieten!
Herkenbaar
mijn lipoedeem wordt ook elk jaar erger dus zodra ik er weer een beetje aan gewend ben, begin het acceptatie proces gewoon weer opnieuw
“Ik merk niets van de krapte op de arbeidmarkt” ![]()
Ik heb een paar dagen terug een solo date gepland in de bios, en nu is heel de rij zo goed als leeg, maar moesten er per se 2 mensen naast me gaan zitten.
Is niet verboden ofzo, maar vind het toch een ongeschreven regel dat je er ff een stoel tussen knalt.
Ik wilde dit laatst ook doen, maar ik kon niet één stoel ertussen boeken. Ik moest per se aansluiten.
Je kan er meestal wel 2 stoelen tussen laten, eentje lukt inderdaad vaak niet.
Ik hoop het voor ons allebei!
Ook die van Veggilaine, nee toch?
Ik zie ze sowieso alleen maar voorbij komen met chocolade, koekjes, etc. Maar zit misschien in een ander algoritme haha
Lijken op van die snack bordjes / bakjes van kinderen. Ik snap de hype ook niet helemaal.
Echt? Ik vind juist altijd dat zij fatsoenlijk eet, en ook totaal niet weinig ofzo?
Love al haar video’s sowieso.
Ik leef denk ik onder een steen. Ik krijg dit soort dingen dus niet te zien. Terwijl ik best eten georiënteerd ben op social media.