Denk dat het deze is (maar zie nu dat die ook een app hebben dus misschien is het wel dezelfde?)
Ja dan is het dezelfde
Ik bracht mān kind vanochtend naar school en kom thuis met hondenpoep onder mān schoen.
Ik loop niet in de berm, ik loop niet over gras, ik woon niet achteraf. Iemand laat zān hond gewoon schijten midden op de stoep in een woonwijk. Zo iemand verdient echt eeuwige jeuk en korte armen en een menu van drie keer daags lauwwarme hondenpoep.
Of het is kattenpoep
Nee dit is wel echt hondenpoep
Die beesten zijn echt mijn ultieme ergernis.
Huh haha ik heb een kat nog nooit op steen/beton zien poepen.
Bij ons op de looproute ligt het ook bijna altijd wel, terwijl er ook overal borden langs de route staat dat er een opruimplicht is en prullenbakken met daarboven zakjes die ze kunnen pakken. Echt om heel boos van te worden!
Die poepen niet midden op de stoep
Ik vind in het algemeen dat er overal weer opvallend veel hondenstront op straat ligt. Misschien omdat het even wat minder vaak regende dat het niet wegspoelde ofzo? Ook overal van die meters lang doorgelopen sporen kak zo asociaal
Ja dit viel mij ook al op! Echt overallllllll hondenkak.
Ik pas wel eens op een hondje en heb wel eens in de poep van een andere hond gestaan bij het opruimen van zijn poep⦠en hier staan ook overal van die hondenpoep bakken
Past wel bij mn beeld dat NL steeds asocialer is geworden sinds Wilders aan de macht is.
En overal rochels als je erop gaat letten, ik was er vroeger minder streng in maar ik kan echt niet meer tegen schoenen in huis
Ja inderdaad. Echt gatverdamme! En ook die rochelgeluiden, ik word er echt agressief van als ik het hoor.
Inderdaad ook sporen van hondenpoep. Eerst tien poep voetsporen en dan de sporen van iemand die verwoed zān schoen aan de stoeprand probeert schoon te vegen.
Zo verschrikkelijk ranzig en asociaal. Word er echt onredelijk boos van. Zin om poep in zoān iemands nek te gooien
Het is inderdaad op straat allemaal een stuk viezer geworden. Hier ligt nu ook vaak glas op straat. Alsof mensen hun bekers meenemen en dat op het fietspad kapot gooien. Meerdere malen contact hierover opgenomen met mijn gemeente, maar doen ze niks aan.
Toevallig vandaag van iemand geleerd dat het eiland Java meer inwoners heeft dan heel Rusland. 151 miljoen versus 143 miljoen
En elke dag weer een paar duizend minder
Maarja er wonen echt TERING veel mensen in Indonesiƫ/de Filipijnen/bangladesh/pakistan en natuurlijk India en China.
Ik zou echt zo hard falen in dat spel.