Waar erger je je aan? #19

Ja.

8 likes

Wij hadden thuis niks op voorraad. Dus als eat op was, duurde het soms wel even voordat het weer was aangevuld. Gelukkig had je dan nog wat restjes en had je dan toch iets. Tubes tandpasta knipte ik ook open. Nu heb ik zelf altijd een voorraad liggen van 2 a 3 flessen. Ik wil niet zonder zitten.

1 like

Vreemd dat dit zo vaak lijkt te gebeuren! Een terugkerende ergernis is het. Waaarom zou je dat doen?! denk ik dan. Maar ook: zoeken jullie dan niet zelf weer een andere plek op?

Nou, ik was alleen en had dus expres een plekje aan de zijkant gekozen. Snapte ook niet dat zij niet gewoon een plekje opschoven uiteindelijk, echt vreemd haha.

Als ik dat op een ander moment had gezien (ipv last minute) verander ik zo van stoel hoor. Ga in een lege bus ook niet naast de enige 2 bezette plekken zitten.

In het ov schijnt het ook vaak te gebeuren ja. Er zou eigenlijk een woord moeten zijn voor mensen die zich hieraan schuldig maken.

2 likes

Zijn er zat. Tyfuslijers, auravreters etc.

26 likes

Auravreter ga ik onthouden :joy:

8 likes

Ik zoek 3 sport dingen van primark en ik ben nu al in 3 verschillende primarks geweest en ze hebben het telkens niet :weary: alleen in een andere kleur.

Sowieso -100 kudos voor mezelf dat ik zo hebberig ben door iets van primark en dan ook nog zoveel moeite ervoor doe. Maar nu kan ik het niet meer loslaten.

4 likes

Volgens mij kan je nu op de website van primark zien of ze iets op voorraad hebben

7 likes

Ja dat klopt, alleen klopt (lol) dat dan vaak weer niet

3 likes

Wat zoek je precies?

2 likes


Dit broekje, jasje en sportbh

2 likes

Dit vind ik in een schoolschrift van de basisschool. 1999 ofzo? :rage:

3 likes

1990 zelfs!

3 likes

Ja klopt, maar blijkbaar werd hiermee ‘onderwezen’ toen ik op de basisschool zat. In 90 ben ik geboren :joy:

Aan oorlogshitserij van de media. Ik begrijp dat we in een heel gespannen situatie leven en dat we voorbereid moeten zijn maar elke keer die krantenkoppen in uitroeptekens met ‘!!!1!1!1!1POETIN WAARSCHUWT EUROPA NIET TE MENGEN IN CONFLICT!!!1!1!1’ maakt me echt bang. Maarja ook erger aan mezelf dat ik telkens het nieuws kijk haha :melting_face:

2 likes

Ik weet niet waar je woont maar ik heb de jas en het broekje gisteren gekocht bij de primark in Amsterdam. Ze hadden er nog best wat hangen. Alleen de sport bh hadden ze niet, die zoek ik ook nog :weary:

2 likes

Ja ik woon in zuid limburg :cry::cry: dus het is dan in totaal 5 uur rijden voor mij. Ik zou het nog wel doen als je click en collect zou kunnen doen. Want vind het zo’n gok, dadelijk is mijn maat uitverkocht en rijd ik voor niks.

Ik kom ook niet zo snel meer in Amsterdam, maar ik houd de primark in mijn woonplaats in de gaten voor je! Wellicht als ze hem hier krijgen kan ik een setje naar je opsturen?

2 likes

Ja super graag! Voor het geval je het vind:

Het jasje in S of M
Bh in S of M
Broekje in M of S

2 likes