Ja ergens is het natuurlijk niets een zo gek omdat Rusland voor 99% leegte is, maar alsnog was ik echt verbaasd haha
Ik vind dit ook echt het aaaallergoorste. Het ligt overal inderdaad. Zo smerig.
In Groenland wonen geloof ik 60.000 mensen
Ik heb zulke droge lippen de laatste week. De vellen hangen eraan en dan trek ik die eraf omdat ik niet tegen dat gevoel kan en dan gaat t weer bloeden echt een vicieuze cirkel.
Ik houd niet van carnaval en ga ook zeker niet carnavallen maar heb al de hele dag dit nummer in mijn hoofd:
:’(
Ik moet nog heel veel dingen doen, aan heel veel dingen denken én inpakken en vooral ook vroeg gaan slapen. Maar ik zit nog lekker met nat haar op de bank 🏽
Bij mij helpt dit ook, maar ik blijf toch nog velletjes houden. Misschien nog vaker smeren?
Maak ff lijstje en zet de nieuwe aflevering van realitycheck over Denise en Mike op als je er klaar voor bent. 20 minuten en dan ben je klaar.
Nee ik ben mijn teennagels aan het lakken en heb besloten het allemaal uit te stellen tot morgenvroeg
She’s still trying. Net haar insta story gezien. Maar het ziet er gewoon niet uit. Op een gegeven moment kan je toch toegeven en zeggen: nope, heb het geprobeerd maar dit werkt gewoon niet voor mijn soort haar.
Cynthia’s reactie op het vieze, slierterige haar:
Hahaha ja ze heeft echt een colaslierten-coupe nu
Mn kind heeft een antibioticakuur 4x per dag waarbij het belangrijk is dat haar maag leeg is, dus onze vakantie bestaat uit vroeg opstaan voor de eerste dosis en eten plannen. Terwijl ik uitkeek naar uitslapen en de hele week snacken.
Het ziet er vooral krokant en ongewassen uit tbf, zo zonde, accepteer gewoon dat je geen krullen hebt van jezelf en maak ze er desnoods in met een krultang
Ik ruik dit
Ik heb dit gisteravond ook gedaan en was echt een goed besluit. Ik was zo productief en on an adhd high.
Ja voor mij ook!!! Terwijl ik dat normaal nooit doe. Ik was vanochtend echt (zonder medicatie) een geoliede machine. En was een half uur eerder klaar
Die stomme kut hoest die me al nachtenlang uit mijn slaap houdt. Echt tyf op.
Had je maar een andere forumnaam moeten kiezen
Ik heb een toilettas waar ik alleen maar nagellak en een vijl en nagelknipper in heb. Die toillettas neem ik nooit mee op vakantie of waar dan ook.
Maar die is spoorloos verdwenen. Ik begrijp er echt niets van. Zo frustrerend wat dat kan toch niet ineens verdwijnen. Ik ging bijna denken dat iemand het heeft meegenomen maar zo wil ik ook niet denken.
Dat de ns op deze maandag de waanzinnig zuur ruikende bezaaid met flessen drank en bekertjes carnavalstreinen inzet.