Waar erger je je aan? #19

Dat Digid eruit ligt, moet een factuur declareren bij mijn zorgverzekeraar :sob:

1 like

Oh is dat het, het lukte al niet om in te loggen bij mijn zv, maar wist niet wat het probleem was.

1 like

Ik was laatst voor de zesde keer in 3 jaar tijd ofzo mijn ns business card kwijt geraakt.
Gewoon spoorloos, echt geen idee waar ik het gelaten heb. Zo irritant. Alweer P&O emailen om een nieuwe kaart aan te vragen.

Tegelijkertijd was ook mijn persoonlijke ov kaart verlopen, dus een nieuwe besteld.
En nu weet ik al niet meer waar die is gebleven???
Ik begin me echt af te vragen wat er mis is met mij :smiling_face_with_tear: zo frustrerend en ik voel me zo dom dat ik het nu weer kwijt ben :woozy_face:

2 likes

Is elk jaar rond deze tijd zo door de belastingaangifte maar blijft irritant haha

1 like

Nee is een cyber attack

2 likes

Ah ok, ik lees het nu inderdaad maar vorig jaar was dat ook het geval rond deze periode en kwam het volgens mij gewoon door overbelasting van het systeem! Het is inmiddels wel gelukt overigens.

Dat zeewiersalade zo lekker is maar ook zo duur.

3 likes

Raymond Mens, meest irritante “Amerika-kenner”.

10 likes

Waarom?

1 like

Hij vindt altijd alles rondom Trump net iets te leuk

4 likes

ik vind amerikakenners bijna altijd irritant maar hij is inderdaad wel next level irritant

2 likes

Ik heb een hele tijd gedacht dat hij en die gast uit mocro maffia dezelfde persoon waren en ik vond het al zo’n vreemde combinatie van beroepen, tot ik ze naast elkaar zag :sweat_smile:

67 likes

Ik moet hier harder om lachen dan ik toegeven wil.

3 likes

Dat ik nog steeds na al die tijd van slag ben door hoe kortzichtig de gemiddelde mens is. Ik ben ernstig maar onzichtbaar ziek, kreeg ik naar mijn hoofd ‘hee lui varken loop eens door’
Ik ben niet lui maar al was ik dat wel, waar bemoei je je mee. Bah

12 likes

Aaaargghhh tijdje terug dus ineens ruim 600 euro aan waterschapsbelasting gekregen in één keer omdat waternet z’n zaken niet op orde had. Ik weet zeker dat ik het toen met ogen dicht in één keer heb betaald, maar nu krijg ik een mail met aanmaning dat er nog 300 euro open staat van 2022 :rage: (volgens mij heb ik dat dus wel al betaald) en als ik wil inloggen krijg ik “We zijn even offline voor technisch onderhoud. U kunt nu niet inloggen. Sorry voor het ongemak.” stuur dan niet zo’n fucking mail als je technisch onderhoud doet

2 likes

Nou ik mag hopen dat het ‘gemiddelde mens’ niet met termen als lui varken komt. Dit moet dan gewoon echt een complete zak geweest zijn😡, wat verschrikkelijk om zoiets je strot uit te krijgen.

Dikke knuffel voor jou. :heart:

5 likes

Kan je niet in je internetbankieren kijken of je het gehele bedrag betaald heb?

2 likes

Volgens mij bedoelt ze dat die aanmaning van een eerder jaar is dan ze betaald heeft.

Ohh dat zou kunnen nu ik het nog eens lees inderdaad. Dan never mind :sweat_smile:

1 like

Ja ik ging kijken maar kan zo snel tussen de 1000en bij en afschrijvingen op drie rekeningen dat niet vinden. Als ik goed ga zoeken waarschijnlijk wel maar ik wil ook gewoon ff inloggen en daar kijken hoe en wat. @Solee nee ik geloof dus dat ik van 2022 en 2023 achteraf heb gekregen en meteen in een keer betaald, en nu krijg ik dus een aanmaning van 2022.

3 likes