Waar erger je je aan? #19

Bots

2 likes

Dit valt mij de laatste weken ook op! Ik kreeg ook heeeeel veel vrouwonvriendelijke content. Posts dat mannen moeten werken om hun vrouw te onderhouden want een kinderdagverblijf kan nooit zoveel van een kind houden als de moeder. Posts over dat je als vrouw altijd gehoorzaam moet zijn want de mannen zorgen ervoor dat wij kunnen leven blablabla. Na veel blokkeren lijkt het nu voorbij maar ik werd er echt boos van.

2 likes

Ik was gister bij een vriendin eten en zij heeft veel te dikke katten. Zij ziet ook niet in hoe dik ze zijn en hoe niet oké deze situatie is, dat is al ergenis nummer 1. Maar ze ging mijn kat shamen, en ze noemde haar ielig. Excuse me, mijn kat weegt een perfecte 4 kilo, en dit is volgende de dierenarts haar perfecte gewicht.

5 likes

De eerste opstoot van pollen, en het lijkt ieder jaar erger te worden.

6 likes

Op tijd beginnen met je medicatie!! Als je dat neemt, helpt bij mij wel echt tegen die eerste klap. Ik begin eind februari meestal al :grimacing:

4 likes

Dan beginnen de hazelaars ook te bloeien. Daar heb ik altijd gigantisch veel last van.

3 likes

Nou laat me niet opfokken hoor. Irritatie zit hem erin dat zij niet inziet dat mijn kat normaal is, en dat haar katten morbide obese zijn.

1 like

Die schijt reclame van de AH met die bonen. Komt zo vaak voorbij op Videoland, heel irritant

6 likes

Oh dat is mijn tweede ergernis, ik word heel suf van iedere soort die ik al heb geprobeerd :sob:

1 like

Ik zie wel vaker filmpjes voorbij komen van die dikke katten die niet eens meer kunnen rollen of amper kunnen lopen. En zie ik reacties eronder van wat schattig. :roll_eyes:

2 likes

In het park hier is soms ecstatic dance which, NMSVPE, maar dat is gewoon in een grasveld dus prima. En dan is er altijd eentje die (met noise canceling headphone en ogen dicht) door haar ecstatic gevoel naar het drukke verharde pad wordt gemanifesteerd waar allemaal mensen fietsen en hardlopen. Staat ze daar met haar ogen dicht en armen wijd rondjes te draaien terwijl allemaal mensen haar moeten ontwijken :sob:

32 likes

ecstatic gevoel naar het drukke verharde pad wordt gemanifesteerd :rofl::rofl::rofl:

6 likes

Ugh ben al een week ziek en ben er HELEMAAL klaar mee. M’n hoofd bonkt uit elkaar.

5 likes

Ik ben straks misschien in Eindhoven primark dan kijk ik voor je, ligt beetje aan mijn trein of het me lukt

3 likes

Oh ja super graag als je zou willen kijken! Ik was zelf in venlo en daar waren ze iig niet :rofl::weary:

2 likes

Dit was het enige roze, de rest was leverkleurig en donker en ook de modellen van jouw foto niet gezien

1 like

Ja dit is precies wat ik ook de hele tijd tegenkom! Bedankt voor het kijken iig 🩷

4 likes

De waterkoker maakt ineens een hard knetterend geluid, ben bijna bang dat ie gaat ontploffen.

Als die van mij dat doet, weet ik dat het tijd is om te ontkalken

4 likes

Sinds gisteren krijg ik ineens geen meldingen meer van Whatsapp op mijn iphone (en dus ook niet op mijj apple watch). Bloedirritant

2 likes