Ik ruik dit
Ik heb dit gisteravond ook gedaan en was echt een goed besluit. Ik was zo productief en on an adhd high.
Ja voor mij ook!!! Terwijl ik dat normaal nooit doe. Ik was vanochtend echt (zonder medicatie) een geoliede machine. En was een half uur eerder klaar
Die stomme kut hoest die me al nachtenlang uit mijn slaap houdt. Echt tyf op.
Had je maar een andere forumnaam moeten kiezen
Ik heb een toilettas waar ik alleen maar nagellak en een vijl en nagelknipper in heb. Die toillettas neem ik nooit mee op vakantie of waar dan ook.
Maar die is spoorloos verdwenen. Ik begrijp er echt niets van. Zo frustrerend wat dat kan toch niet ineens verdwijnen. Ik ging bijna denken dat iemand het heeft meegenomen maar zo wil ik ook niet denken.
Dat de ns op deze maandag de waanzinnig zuur ruikende bezaaid met flessen drank en bekertjes carnavalstreinen inzet.
Dat Digid eruit ligt, moet een factuur declareren bij mijn zorgverzekeraar
Oh is dat het, het lukte al niet om in te loggen bij mijn zv, maar wist niet wat het probleem was.
Ik was laatst voor de zesde keer in 3 jaar tijd ofzo mijn ns business card kwijt geraakt.
Gewoon spoorloos, echt geen idee waar ik het gelaten heb. Zo irritant. Alweer P&O emailen om een nieuwe kaart aan te vragen.
Tegelijkertijd was ook mijn persoonlijke ov kaart verlopen, dus een nieuwe besteld.
En nu weet ik al niet meer waar die is gebleven???
Ik begin me echt af te vragen wat er mis is met mij zo frustrerend en ik voel me zo dom dat ik het nu weer kwijt ben
Is elk jaar rond deze tijd zo door de belastingaangifte maar blijft irritant haha
Hoe bewaar je hem? Ik raakte eerst ook vaak m’n ov kwijt maar sinds ik hem in een speciaal houdertje bewaar niet meer
Nee is een cyber attack
Ah ok, ik lees het nu inderdaad maar vorig jaar was dat ook het geval rond deze periode en kwam het volgens mij gewoon door overbelasting van het systeem! Het is inmiddels wel gelukt overigens.
Dat zeewiersalade zo lekker is maar ook zo duur.
Raymond Mens, meest irritante “Amerika-kenner”.
Waarom?
Hij vindt altijd alles rondom Trump net iets te leuk
ik vind amerikakenners bijna altijd irritant maar hij is inderdaad wel next level irritant