geen idee ik heb die artikelverificatie nog nooit gebruikt maar ik zie het soms als optie staan
Aan Outlook. Ik heb zojuist een werkmail naar de verkeerde persoon met dezelfde voornaam als de klant waar het eigenlijk heen moest verzonden. Ik mail NOOIT naar die verkeerde persoon, dus waarom Outlook dan diegene ineens naar voren schuift is mij een raadsel en helaas kan ik de email niet terugtrekken. Ik ben zo boos
Dan wordt het langs een verificatiepunt gestuurd, waar iemand het checkt. Duurt langer voordat je het hebt daardoor en je weet natuurlijk niet of diegene die er naar kijkt echt expert is, maar ik heb het twee keer gedaan en werkte prima!
Ik heb wel tiktokjes gezien dat er fake spul doorheen komt helaas!
![]()
Dat stomme kind Speed
Ik was gisteravond halverwege een Lindt chocoladereep van €10, trek ik halverwege een lange zwarte haar uit die reep ![]()
OMGGGGGGG
Die Dubai reep van Lindt?
Ja. ![]()
Ooo dat is zo kut van Outlook - ik heb inmiddels ingesteld dat een mail altijd 60 seconden in mijn Outbox blijft staan voor hij definitief verzendt. Heb zo vaak van dit soort ‘oh shit’ momentjes gehad als ik al op Verzenden heb geklikt, dus dit geeft dan een soort terugtrek mogelijkheid (je kan de mail dan nog een minuut lang terug slepen van Outbox naar Drafts).
Oh, dat is een goede! Dank je voor de tip, ik ga het ook instellen
Omgekeerd indoen. Dus de sluiting aan de voorkant en dan via de spiegel pielen.
Ik laat het doen bij de piercer
Niet, ik koop deze niet meer
lukte me ook niet om deze normaal in te doen
Ik heb echt 4 gaatjes in mn oorlel en het gaat altijd door het verkeerde gat
Mwah kan overal gebeuren denk ik? Al had ik het bij een chocoladereep niet eerder gehad. Als ie nou megalekker was had ik het er nog wel op gewaagd maar bonte koe blijft superieur
Ik pak het stukje waar het dunne gedeelte in het dikke gedeelte moet klikken vast tussen mijn duim en wijsvinger, zorg dat het dunne gedeelte aan de buitenkant zit van het dikke gedeelte en klik het dan met mijn duim erin. Meestal lukt dat wel.
Ik zal wel mailen. Vroeger hoorde je weleens verhalen van ‘goedmaak’ pakketjes.
Net in mijn gezicht gespuugd door een groepje fatbikers. Ze doen ook niet hun best om leuk gevonden te worden, hè?
