Ik moet hier harder om lachen dan ik toegeven wil.
Dat ik nog steeds na al die tijd van slag ben door hoe kortzichtig de gemiddelde mens is. Ik ben ernstig maar onzichtbaar ziek, kreeg ik naar mijn hoofd âhee lui varken loop eens doorâ
Ik ben niet lui maar al was ik dat wel, waar bemoei je je mee. Bah
Aaaargghhh tijdje terug dus ineens ruim 600 euro aan waterschapsbelasting gekregen in één keer omdat waternet zân zaken niet op orde had. Ik weet zeker dat ik het toen met ogen dicht in één keer heb betaald, maar nu krijg ik een mail met aanmaning dat er nog 300 euro open staat van 2022 (volgens mij heb ik dat dus wel al betaald) en als ik wil inloggen krijg ik âWe zijn even offline voor technisch onderhoud. U kunt nu niet inloggen. Sorry voor het ongemak.â stuur dan niet zoân fucking mail als je technisch onderhoud doet
Nou ik mag hopen dat het âgemiddelde mensâ niet met termen als lui varken komt. Dit moet dan gewoon echt een complete zak geweest zijnđĄ, wat verschrikkelijk om zoiets je strot uit te krijgen.
Dikke knuffel voor jou.
Kan je niet in je internetbankieren kijken of je het gehele bedrag betaald heb?
Volgens mij bedoelt ze dat die aanmaning van een eerder jaar is dan ze betaald heeft.
Ohh dat zou kunnen nu ik het nog eens lees inderdaad. Dan never mind
Ja ik ging kijken maar kan zo snel tussen de 1000en bij en afschrijvingen op drie rekeningen dat niet vinden. Als ik goed ga zoeken waarschijnlijk wel maar ik wil ook gewoon ff inloggen en daar kijken hoe en wat. @Solee nee ik geloof dus dat ik van 2022 en 2023 achteraf heb gekregen en meteen in een keer betaald, en nu krijg ik dus een aanmaning van 2022.
Nee dat is zo maar ik hoor het echt heel vaak, schiet toch op, dat kan wel wat sneller, anders ga je gewoon stil staan, en veel commentaar als ik ben gevallen. Schelden doen inderdaad de meesten niet. Ik wilde dat ik er boven stond, dat wel. Dankjewel
Ik heb al bijna 2 weken een trillend onder ooglid. Ik word er helemaal loco van
Ik wil lekker een audioboek aanzetten om mee in slaap te vallen en opeens doet Storytel het niet meer⊠Nu midden in de nacht uitgevonden dat we het abonnement niet hebben betaald omdat die rekening in de min stond. We zijn op reis, dus check vooral de creditkaart. Kwam er nu wel achter dan twee andere dingen ook niet betaald zijn.
Hoop dat het nu gefixt wordt, maar zit nu noodgedwongen naar een suffe podcast te luisterenâŠ
Ik heb om de zoveel weken pulserende tinnitus en heb het nu ook alweer 3 dagen en het is zo irritant. Geen idee wat de aanleiding is, dacht eerst stress maar dat is weer gezakt en ik heb het nog steeds
Heb je last gehad van andere verkoudheidsklachten? Mogelijk heel mild?
Ik heb er altijd last van, maar normaal enkel als het helemaal stil is. Als ik last heb gehad van verkoudheidsklachten (hoe mild ook) is het altijd een paar dagen een stuk aanweziger dan normaal. Mega irritant
Ja! Ben al bijna 2 maanden ziek waarbij recent influenza type A (cadeautje van mijn werk). Maar merk zo verder geen klachten m.b.t. mijn holtes ofzo
Zelf heb ik ook nooit last van mijn holtes, maar wel dus verergering van de pulserende tinnitus. Ben alleen geen dokter of ander medisch onderlegd persoon, enkel eigen ervaring.
Hopelijk is het snel weer weg/minder.
Ja het zou heel goed de reden kunnen zijn, ik kijk het nog 1 dag aan en dan bel ik de dokter! Ik heb aan dit oor sowieso ook een gehoorafwijking door een vergroeiing in de gehoorbeentjes en ben altijd bang dat het dan daar aan ligt.
Andere mensen met make up: leuk. Ik met make up: alsof Bep brul mij heeft gesminkt.
Hoe weet je zo specifiek het type influenza?
Mijn moeder heeft 50 jaar gerookt en is voor het eerst in haar leven nu ongeveer 3 maanden gestopt met roken. Ze is daardoor aangekomen en komt nog steeds aan terwijl ze niet teveel eet. Maar haar stofwisseling is veranderd door het stoppen met roken.
Nu denkt ze erover na om weer te gaan beginnen met roken omdat ze niet dik wil worden/zijn. Ik heb gezegd dat ik dat echt bizar vind dat ze dik zijn erger vindt dan roken en mogelijk kanker krijgen. Zegt ze dat er heel veel mensen zijn die geen kanker krijgen door roken en dat ze het niet normaal vindt dat ik zo tegen haar praat en nu is ze boos op me.
Wat is dat toch hĂš dat dik zijn voor die generatie het ergste is wat je kan overkomen?!
Dan is Ozempic nog een beter alternatief