Waar erger je je aan? #19

Als je de vriezer niet open doet dan moet dat wel goed gaan toch, voor een dag?

1 like

Je vriezer kan volgens mij tot 24 uur zonder stroom, mits je hem dichthoudt

2 likes

Youtube heeft besloten allemaal borderline pro-ana content aan te bevelen??? Allemaal video’s over hoe je modeldun wordt/blijft, de skinny mindset etc :sob: :sob: is er geen manier om mijn algoritme te resetten???

1 like

als er geen onderhoud aan t stroomnet zou zijn zou dit veel vaker gebeuren

we zijn echt zo verwend met een (nog) betrouwbaar stroomnet

(sorry voor de zeikreactie ik snap dat het vervelend is)

6 likes

Trillend ooglid al bijna 2 uur lang. Zo irritant.

Hier ook zo’n ergernis. Mijn nek en schouders zitten ramvast en doen zo’n zeer dat ik me er gewoon naar door voel. Dit wordt weer een afspraak bij de manueel therapeut, terwijl ik dat zoveel mogelijk wilde afbouwen :expressionless: Mijn hemel, kan mijn lichaam ff stoppen met stressen?

Ik heb dat binnenkort ook. Ze adviseren om alles extra koud te zetten een dag van te voren. En dan niet openen lijkt mij.

2 likes

Of een melding van maken?

1 like

Zonnig weer dus ik denk lets go crazy ik doe een luchtige blouse aan zonder hemdje eronder!! En nu is het bovenste nog enigszins acceptabele knoopje eraf gevallen en ik zit in kantoor in mijn tieten SOS

7 likes

Paperclip jatten ergens, en anders gun gewoon de rest van je collega’s ook een leuke dag.

11 likes

Heb nu een veel te warm vestje tot aan mijn kin dichtgeknoopt :sob:

1 like

Ik erger me aan mijn eigen lichaam. Het is heerlijk weer en ik ben vrij. Waaaarom moet ik dan uitgerekend vandaag gigantische pijnaanvallen krijgen. Kan niks anders dan onder een warmtedeken op de bank liggen.

Ik krijg stress van de zon. Stress omdat ik aan gekomen ben, mijn lipoedeem benen er toch altijd lelijk eruit blijven zien en gewoon bah.

7 likes

Dat ik in de afgelopen 2/3 jaar ineens hooikoorts heb ontwikkeld die ieder jaar erger lijkt te worden. Hoe kan dit?! Wordt gek van het niezen. Ineens allergisch voor buiten zijn, ok is goed

2 likes

Same :pensive: hopelijk kunnen we morgen wel van de zon genieten!

3 likes

Herkenbaar :pensive: mijn lipoedeem wordt ook elk jaar erger dus zodra ik er weer een beetje aan gewend ben, begin het acceptatie proces gewoon weer opnieuw

4 likes

“Ik merk niets van de krapte op de arbeidmarkt” :tomato:

2 likes

Ik heb een paar dagen terug een solo date gepland in de bios, en nu is heel de rij zo goed als leeg, maar moesten er per se 2 mensen naast me gaan zitten.

Is niet verboden ofzo, maar vind het toch een ongeschreven regel dat je er ff een stoel tussen knalt.

61 likes

Ik wilde dit laatst ook doen, maar ik kon niet één stoel ertussen boeken. Ik moest per se aansluiten.

4 likes

Als er verder nog niemand zit ga ik altijd met wat ruimte ertussen zitten, je bent snel genoeg opgeschoven mocht dat nodig zijn

9 likes